multijetlerin hepsinde zincir diye biliyorum Erhan..
merhaba,
2008 bravoda triger kayış mı zincir mi?
setlerinin fiyatları ne kadar bilgi olan var mı?
multijetlerin hepsinde zincir diye biliyorum Erhan..
bravo forumda zincir triger yok ki demiş, ordaki bi arkadaş
1.3 mjet ler zincirli , 1.6 mjetler kayışlı
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
tmm abi oto 1.6 mjet trigeri kayışlıdır demiş ve eklemiş "zincirli arabada triger kapagı plastik olmaz"
şimdi usta kaça değişiyor bu triger seti, sadece marşa basarken ve stop ederken böyle bi kayış sesi geliyo kadar. değişmemiz gerekir mi?
bu arada konuya cevap verenlere teşekkür ediyorum, fiilende teşekkür edicem ama teşekkür butonu kaybolmuş, kaldırdılar mı forumdan teşekkür butonlarını?
Duruyo ve çalışıyo![]()
Ne Mutlu Türküm Diyene!
kayış var, 3 hafta önce dışarıda devirdaim pompası dahil ve tüm set olarak 700 liraya değiştirdim.
Erhan sanırım senin bahsettiğin vantilatör kayışı onun değişmesi de bildiğin üzere maliyetli değil. Triger seti 80.000 km de bir yada3 yılda bir değişiyor olması lazım (ama 3 yıldan emin değilim.)
yakın zamanda bravonun trigerini değiştirmiş.
https://forum.grandepuntotr.com/tekn...-degisimi.html
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
120000 de değiştirdim, zaten servis kitapçığı bu km yi söylüyor...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri