Debriyaja bastiktan sonra, ayaginizi tekrar cekip bir daha kuvvetli sekilde basinca ne oluyor?
Sent my GT-I9100 using 2
aracım geri vitese en sağ sert bastırınca geçiyor. lütfen yardım
Debriyaja bastiktan sonra, ayaginizi tekrar cekip bir daha kuvvetli sekilde basinca ne oluyor?
Sent my GT-I9100 using 2
Oz Büyücüsü
debriyaja kuvvetli basmam bir şey değiştirmiyor sağ decevites kolunu en sona kuvvetli bastım mı geçiyor
önce birinci vites tak sonra geri vites yaparak dene.
Ben bir süre önce 1 sonra geri yaparak girdim.Baskı balatam bitikti bundan 1 ay kadar önce değiştirdim şuan 10 numara
ayağını debriyajda 2 kadar tutup geri vitese at tak diye birden atınca ya girmiyor yada gacırt diye ses geliyor
O cırlama ve tak sesi benden de geliyor nedendir acaba beskı balatamda iyi durumda
Aynı sorunu bende yaşıyordum, debriyaj seti değişmi sonrası bu sorun tamamen ortadan kalktı..
Bilgine.
Benim baskım bilyası değişmişti serviste o zaman debriyajn iyi olduğun söylediler bide önce bire sonra geriye takıp deneyelim bakalım
yardımlarınız için teşekkürler
ara gazı ? biliyorum aranızdan " gardaş iveco nc 50 değil bu " diyenler olabilir ama benim punto da ne hikmetse geri vitesde gacırtı gucurtu yapmaya bayılıyor. Ben genelde böyle bir ses duyduğumda " Ahaa biri şanszımanı indirdi derim " ama aynı sesler benden de geliyor.
Geri vitese takmadan 1. vitese alıp aragazı verip geri vitese alınca yağ gibi geçiyor.
Ben genelde 1. vitese takmadan önce de 2. vitese takıp sonra 1. vitese geçiyorum.
teorik veya mekanik bir bilgim yok ama şanzuman sesi duymuyorum artı vites geçişlerim yağ gibi...
Herkeste bu sorun varsa sıkıntı yook )
TSİ Jetta.
var var bende de var bazen geriye takıyorum her zamanki gibi gaza basmamla motorun bağırması , arabanın yerinde sayması bir oluyor ama bazen de aynı şekilde takınca çat diye geçiyor anlamadı ben
Hangi içki sarhoş eder hayat kadar?
Benim aracımdan da motoru çalıştırdıktan sonra ilk hareketim geri vitesle olacaksa ses gelmiyor fakat bir süre kullanım sonrasında geri vitese takacak olursam yüksek seste bir 'gacırrrrt' diye ses geliyor. Debriyaj balatasının değişmesi gerekiyor bundan olabilir. Bir de çift debriyaj ya da debriyaja daha kuvvetli basınca ses azalıyor ya da yok oluyor.
genelde geri vitese geçmeme sorununda çift debrijla yöntemi kullanılır.
baskı balata bitikse ne kadar çift debbriyaj yapsanız bile nafile fazla zaman geçirmede baskı balatayı değiştirmen gerek yoksa volanı yersin şanzımanıda.
Abicim paspas debriajın orda sıkısmıssa ondanda olabilir bugün aynı durum benimde basıma geldi paspası öne al biraz teknik bir sorun yoksa muhtemelen sorun budur
yarım debriyajla hafif gaz ver yavaşça vitesi oturttur tabi oturrturken debriyajada biraz fazla basmayı ihmal etme arkadakileri ezmeni istemem )
Hayat 5.500 devirden sonra başlar....
135
├┼┼╕
246 R
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri