Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
yerinde olsam bilgisayara baglar ve yola cıkar o sırada kontrol ederdim. hatta mumkunse basınc gostergesi takıp gosterge ile sensor aynı verileri veriyormu ona bakardım. eger tutarsızlık varsa o zmn diğer kısımlara gecerdim. yani ilk once elektronik kısımları kontrol edin snra mekanik kısımlara gecersiniz bence
Ustam basınç sensörünü test etti değerler normal gösterdi. rölantide 4bindevire kadar gaza bastık değerler normal çıktı. Oda bir teşhis koymak istemedi. Turbo basınç sensörü arızalı gösteriyor dedi ama turboda olabilir dedi. turbomdada 1500 devirden sonra özellikle rampa çıkarkene ıslık sesi geliyor. Ama usta bu ses normaldir dedi.
Arıza kaydını sildik 2 gündür tekrar yanmadı. (yanması için arabayı test etmedim 3bin devirin üstüne hiç çıkmadım)
Bu arza gaza yüklenince 3000-3500 devirleri arasında çıktı iki defa ( vites2de)