aracı aldığımda yedek anahtar eksikti.bayi temin edeceğini söyledi 3 ay oyaladıar.Fiata mail atıp durumu bildirdim 3 gün içinde yedek aanhtar teslim edildi.işte o anahtar bozuk çıktı.dün tekrar mail attım epey ağır yazdım...

dedim ki ;

müşteriyi bir mailden sonra 5 kez arayıp memnun kaldınızmı demekle müşteri memnuniyeti olmaz sorunu çözerek sağlanır.bozuk anahtar yollayarak değil !

Medos araç teslimi yaptı araç yıkanmamiş pislik içindeydi
anahtarı eksik verdi 3 ay sonra bozuk anahtar verdi
araç servisin rampasını çıkar çıkmaz stop etti benzini bitmiş depoya 2 lt benzin koyacak kadar acizmisiniz ?

benzer sorunların başka firmalarda çözümü ;

kuzenin golfunde bir sorun çıktı bayi özür dilemek için depoyu fulledi
başka bir akrabanın i20 si 2-3 gün geç teslim edildi bayi özür için boya koruma yaptı.

sorun çözümü budur dedim.bayiniz yüzünden müşteriniz 3 ay mağdur edildi maliyeti 30 tl etmiycek kumandalı anahtarı teslim etmek bukadar zormuydu,sorumsuzca aracım temzilenmeden veriliyor durumu bildirince özür için boya koruma yapmak zormuydu vb. anlattım bakalım fiat napıcak