Bednimki 150 hp 120 de 3000 devirde gösteriyor. 120 likde nasıldır durum bilemiyorum..
Arkadaşlar Bravo T-Jet 120hp arefesindeyim. Basit ama benim için önemli olan bir soru. T-Jetlerimiz 6. vitesde 3.000 devirde kaç km sürat ile gidiyor? Şimdiden teşekkürler
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
Bednimki 150 hp 120 de 3000 devirde gösteriyor. 120 likde nasıldır durum bilemiyorum..
BY Turbo SPORT 150 HP
120 bg bravom var 3000 devirde 6. viteste 125-130 arası bir değerde gider...
150hp 120'de gösteriyorda 120'lik nasıl 125 - 130 gösteriyor1.3 Multijetler bile 3.000 devirde 125 gösteriyor. T-JEt'in torku daha yüksek değilmi daha fazla umuyordum
![]()
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
5 iLe 6 arasında fazLa fark oLmaz o hızlarda dizelde normL zaten 4000 den sonra boş çevirmeye başLıyor
Tutte Le strade portano a İtaLy...
3bin devirde 1.3 ler 130 yapıyor,bende anlamadım
Tork meseleside... T-Jet hayal kırıklığı yaşatıyor bu konuda![]()
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
benzinli 75 likler 90 km yapıyor 3000 de
GP ler 5 ileri olmasına rağmen, 3000 devirde 125-130 arası bir süratte gidiyorlar.
Bravodan daha fazla beklerim 6 ileri olduğu için.
Belirli bir viteste ve belirli bir devirde elde edilen hız, vites oranı ve son dişli oranına göre değişiklik gösterir.Özellikle son viteslerde ve yüksek devirlerde olmadıktan sonra bunun tork ve bg ile pek alakası yoktur...
bide 6.vitesin mantıgı hızlanmak mı ekonomi mi?
bununda etkisi var sanırım 6.hızda 130 civarı olmasının,ama en azından 3bin devir olmasını beklemezdim ben
Bunun torkla bir alakası yok bunuda şöyle ıspatlayabilirim turbo sportların normal modda torkları 206 nm iken sport modda tork 230 yada 240 nm ye ulaşıyor buna rağmen 120 km hızla giderken devir saati her iki modda da 3000dk yı gösteriyor.
BY Turbo SPORT 150 HP
Şunuda söyleyim arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın. Bravoların 6. vitesleri ile puntoların 6. viteslerini karıştırmayın.. Puntolarda 6. vites ekonomi için düşünüldüğünden bu viteste herhangi bir performans yada ivmelenme beklemeyin. Ama bravoların 6. vitesleri bambaşka bir olay 5 dahi atmadan ivmelenme sağlayabiliyorsunuz.. Nerden biliyorum 6 vitesli starjetim vardı 6. vites hiç bir işe yaramazdı ama düzde ve uzun yolda inanılmaz bir tasarruf sağlıyordu..
BY Turbo SPORT 150 HP
Vites ile devire ne tork etki eder ne beygir istersen aynı arabayı 500 hp yap gene 3bin devirde gene 120 km hızda olur ama hızlanmaları değişir.
Bu arada GP t-jet sport 5 ci viteste 3bin devirde hız 120 km
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
bu arada dizel aracın 6. vitesi ile benzinli aracın 6. vitesini karşılaştırmayın üzülürsünüz. çünkü dizel motorlar 5000 devir çevirebilirken benzinli motorlar 7000 devir çeviriyorlar.
dizel motor max beygirini 4000 devirde verirken benzinli motor 6000 devirde veriyor. hal böyle iken dizelin devir bandı sınırlı kalıyor. bu nedenle dizel motordaki vites oranları ile benzinli motordaki vites oranları farklı oluyor. dizel düşük devirde daha yüksek sürat yapacak şekilde ayarlanıyor.
dizel motora, benzinli motorun vites kutusunu takarsanız (1.3 multijete, 1.4 fire şanjumanı gibi) 135 - 140 gibi sürate geldi mi 5000 devire dayanır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri