8 litreden aşşağı yakmaz. dizelden sonra sana biraz yük gelicektir ama dizelden daha keyifli olucağı kesin dahada çok performans istiyorsanız t-jet alın multiair motordan çok daha performanslı
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
JBL Hoparlör
Kapı Direkleri Karbon Kaplama
Amerikan Park
Coilover (cantürk yapımı)
Ayna Kaplama
Abarth Spoiler
Philips Extreme Vision
Kenwood KDC-BT92SD
...
Ekonomik kullanmaya endeksli kullanırsanız 3 bin devri geçmeden tın tın gidince t-jette 8 litreden aşşağı yakıyor.Standart kullanımda 8 den aşşağı yakmaz benim demek istediğim bu
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
standart kullanıyorum.. ekstrem kullanmıyorum... gayet normal sürerim... makas atıyım öndeki arabanın dibinden gidip sürekli gaz/fren şeklinde sürmüyorum... vites göstergesini takip ediyorum bazen 6.9 yakıyorum... tamamen uyarsam 6.4 lere kdr düştüm... kışın bakım öncesi 7.4 çıktı kar yağdığı zamanlar...
JBL Hoparlör
Kapı Direkleri Karbon Kaplama
Amerikan Park
Coilover (cantürk yapımı)
Ayna Kaplama
Abarth Spoiler
Philips Extreme Vision
Kenwood KDC-BT92SD
...
benim araçta multiair yeni punto ama ortalama 6.5 tüketim üstelik klima devamlı acık
toplam 300 km yol yapmıstım gecen 200 u sehırdısı 100 u sehırıcı 6.5 ltre yaktım t jetle
Tuketım muabbetıne gırersek trafık yol durumu lastık havalar vs cok farkeder. Ben ful lsehrıcıınden bahsedıyorum devamlı dur kalk butun ısıklar falan. Bagdat caddesı trafıgı yanı. O trafıkte 6.5 lıtre yakan benzınlı arac varsa sehrdısnda 3 lıtre yakması lazım. Anında satıp multıaır alırım. Bıraz gercekcı olmak lazım bnce.
Bu arada ıstanbul dısındakı herhangı bı sehırın trafıgını katmıyorum ıstanbul ıcın konusuyorum ben.
bende istanbulda yaşıyorum... sabahları saat 7:30-8:30 arası b.evlerden çıkıp maslağa ordan akşamüstü 4-5 gibi tekrar eve geliyorum... arada ablamı kısa mesafe evine bırakıyorum... (1 km var yok) trafiğim bu şekilde benim tarif etmek gerekirse...
benim aracım az yakıyo desem size kar sağlamaz yada t-jet fazla yakar desem bana zararı olmaz... sallıyomuşum gibi cevaplar geliyor sanki yalan söylüyoruz... olanı diyorum işte... bu arada ortalama hızım 20-24 km/h gibi bişi...
JBL Hoparlör
Kapı Direkleri Karbon Kaplama
Amerikan Park
Coilover (cantürk yapımı)
Ayna Kaplama
Abarth Spoiler
Philips Extreme Vision
Kenwood KDC-BT92SD
...
Karsı tarafı cok bılmıyorum acıkcası. GOstergelerde ortalama hızınız kac olarak gorunuyor oradan anlasılıyor aslında trafıgın ne durumda oldugu. Benım sehırıcınde bazen 13 kmye kadar dusuyor oyle bı trafık dusunun yanı ve o trafıkte 9 10 lıtre yakması cok normal az bıle. Yol bos olunca zaten sehırcıınde bıle 6 7 lıtre yaktıgı oluyor. Turbolu araclar aracın hızlanmasını daha cabuk gerceklerstrdıgı ıcın genelde normal benzınlı araclarda daha az yakıyorlar. tsi motorlardan anlasılacagı gıbı. T jetın motorunun calısma sıstemı tsı motorun aynısını sadece adı degısık brı t jet btı tsı. O yuzden standart benzınlı araclardan daha az bıel yaktgını soyleyebılırım. Ama bastıgınız zaman ınanılmaz cok yakıyor o da bı gercek.
ahahaha) kunt abi alalım murata bi scooter
takılır iste
![]()
2010 Model Evo Multiair var. Tavsiye ederim piyasada bir çok B segmenti araç var ama Evo hem gösteriş hemde motor gücü bakımında en iyisi. Yakıt tüketimine gelince Şehir içi 30 krş - 34 krş arası, şehir dışı 23 - 26 krş arası değişiyor. 6. Vitesin olması da çok büyük bir avantaj uzun yolda. Tabi sen daha sakin kullanırım diyorsan bunu dahada aza indirgeryebilirsin. Açıkçası sunmuş olduğu donanımlarla neredeyse bir C segmenti bir araç diyebilirim. Çok komforlu ve çok keyif verici bir kullanımı var...![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri