Honda i shift lerle ilgili çok şikayet alınca yeni nesil jazzlarda CVT şanzımana dönüş yaptı.CVT de dişli sistemi olmadığı için vites geçişi diye bir histe yok,yakıt tüketimi klasik tam otomatikten daha az,bizim tek kavrama yarı otomatiklerden daha fazla,neticede güzel bir vites arkadaşımın yeni cvt li jazzını kullandım sürüşü çok rahat.toyotada yeni yarise CVT seçeneği koydu(onlarda multi mod vitesten çok sorun yaşadılar).Uzak doğulular çift kavramalı otomatik geliştirene kadar eski CVT lerle durumu kurtarmaya çalışacaklar.
Otomatik pazarı her geçen yıl artıyor (%35 lere ulaştı).Wolksvagen DSG ile ciddi başarı kazandı, renault EDC ile takipte(yeni makyajlı haliyle gelicek dizel megane EDC ler bence çok güzel bir alternatif oluşturacak),ford powershift çıkardı(volvoda aynı vitesi kullanacak).Fiatın TCT sinin diğerlerinden çok daha hafif,kompakt ve başarılı olduğuna dair yorumlar okudum,mito ya koydular,guillettaya koydular bizim araçlara ne zaman sıra gelicek bekliyorum.
Ellerinde teknoloji varken neden kullanmıyorlar anlamak mümkün değil.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri