21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Dualogic vites geçişleri

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    alp ergün
    icedes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/09/2011
    Yaş
    40
    Mesajlar
    54
    Nereden
    Karabük
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 7

    Standart

    Alıntı hayalci79 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İkisi aynı şanzıman değil. Easytronicle ilgili çok şikayet okuduğum için Opel'i tercihlerim arasından çıkarmıştım. Honda ve Hyundai'nin şanzımanları tam otomatik olduğu için vites geçişleri daha iyidir belki.
    Hyundai yarı otomatik değil, ama honda Jazz/city yarı otomatik 7 ileri vites, opel'in easytronic dualogic ile aynı diye biliyordum ama çok sorun çıkardığına göre değilmiş demek ki

  2. #2
    Gök Han
    hayalci79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/04/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    250
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 29

    Standart

    Alıntı icedes Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hyundai yarı otomatik değil, ama honda Jazz/city yarı otomatik 7 ileri vites, opel'in easytronic dualogic ile aynı diye biliyordum ama çok sorun çıkardığına göre değilmiş demek ki
    Haklısınız, Honda'nın bazı modelleri yarı otomatik şanzımanlı. Honda Jazz'ın i-shift ve CVT isimli iki farklı şanzımanlı modelleri var yanlış hatırlamıyorsam, i-shift olanlarında vites geçişlerinin hissedildiğinden bahsediliyordu forumlarda.

  3. #3
    Serhat Karadağ
    srkaradag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/05/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    523
    Nereden
    Aydın
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 120

    Standart

    Alıntı hayalci79 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haklısınız, Honda'nın bazı modelleri yarı otomatik şanzımanlı. Honda Jazz'ın i-shift ve CVT isimli iki farklı şanzımanlı modelleri var yanlış hatırlamıyorsam, i-shift olanlarında vites geçişlerinin hissedildiğinden bahsediliyordu forumlarda.
    Honda i shift lerle ilgili çok şikayet alınca yeni nesil jazzlarda CVT şanzımana dönüş yaptı.CVT de dişli sistemi olmadığı için vites geçişi diye bir histe yok,yakıt tüketimi klasik tam otomatikten daha az,bizim tek kavrama yarı otomatiklerden daha fazla,neticede güzel bir vites arkadaşımın yeni cvt li jazzını kullandım sürüşü çok rahat.toyotada yeni yarise CVT seçeneği koydu(onlarda multi mod vitesten çok sorun yaşadılar).Uzak doğulular çift kavramalı otomatik geliştirene kadar eski CVT lerle durumu kurtarmaya çalışacaklar.
    Otomatik pazarı her geçen yıl artıyor (%35 lere ulaştı).Wolksvagen DSG ile ciddi başarı kazandı, renault EDC ile takipte(yeni makyajlı haliyle gelicek dizel megane EDC ler bence çok güzel bir alternatif oluşturacak),ford powershift çıkardı(volvoda aynı vitesi kullanacak).Fiatın TCT sinin diğerlerinden çok daha hafif,kompakt ve başarılı olduğuna dair yorumlar okudum,mito ya koydular,guillettaya koydular bizim araçlara ne zaman sıra gelicek bekliyorum.
    Ellerinde teknoloji varken neden kullanmıyorlar anlamak mümkün değil.

Benzer Konular

  1. Vites geçişleri çok sert. Debriyaj ayarı yapılabilir mi?
    wisher tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 01/06/2023, 21:28
  2. Vites geçişleri
    chilekeshhh tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 03/09/2012, 20:05
  3. Acemiye Yardım - 1.3 Mjet Vites Geçişleri Hakkında
    crozwise tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 06/03/2011, 01:30
  4. Yüksek devirde vites geçişleri?
    yklklc tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 34
    Son Mesaj: 06/12/2010, 00:37
  5. Sert vites geçişleri
    Romeo_er2 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 22/11/2008, 15:23

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com