o kulak çınlama sesi bendede var acayip sinirim bozuluyor 2 kere servise gösterdim çözüm bulamadılar.önceden yoktu diyorum vardır diyorlar![]()
Sabahları motor ısınıncaya kadar motorun sesi tuhaf geliyor, eskiden böyle olmazdı, özellikle rölantide giderken belli oluyor. Son günlerde başka bir ses daha duymaya başladım. Özellikle sabahları, motor ötüyor sanki, kulak çınlama sesine benzer bir ses çıkıyor, motor durunca ses kesiliyor. Sinyal verirken de aynı sesi duyuyorum. Bu sabah da motordan rüzgâr uğultusu gibi bir ses duydum, hiç duymamıştım daha önce. Sabahları araba ısınıncaya kadar rölantide giderken gelen cızırtıya alıştım zaten. Yarın için servisten randevu aldım, inşallah onlara derdimi anlatabilirim. Benim şansıma bu seslerin hiçbirisi orada duyulmayacak, teşhis edemeyecekler belki de..
o kulak çınlama sesi bendede var acayip sinirim bozuluyor 2 kere servise gösterdim çözüm bulamadılar.önceden yoktu diyorum vardır diyorlar![]()
Bende o cızırtılardan şikayetçiyim, servise gidince ses mes kalmıyor adamalrda yapamıyor.
Gençken siyah beyaz tv'miz bozulurdu, eve televizyoncu gelirdi. Adam gelince tv çalışırdı. Aynen o iş ustayı görünce ses mes kalmıyor, serviste birşey yapamıyor...
Araştırdığım kadarıyla bu sesler çok yaygın Puntolarda, ama ustalar çaresini bulamıyor genelde, ya da kaynağını bulamıyorlar..
araç soğukken geliyor.ısınınca bende duymuyorum ya da kulağımız mı alışıor![]()
dinamiklerde olabilir ben my life ta duymadm hiç...![]()
aynı ses bende de var uğultu şeklinde ve ilk zamanlar yoktu!
Uğultu sesleri benim araçtada mevcut![]()
Punto Evo 1.3 Multijet 75 Hp Active
motor ısınana kadar dikkatli surmeye devam arabayi one attigi bile oluyo kendi kafasına gorebide motor sogukken araç baya iyi yakiyor bende sizdede ole mi?
araç hareket etmeden 3-5 dakika kadar rolantide çalıştırılmalı.dizeller için çok önemli bi nokta.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
Servise gittim bugün. Motorla ilgili bir sıkıntı bulamadılar. İlgilenen görevli uğultu sesinin turbo sesi olduğunu söyledi. Başka bir araca bindik, onda da aynı ses vardı. Kulak çınlama sesinin yakıt pompasıyla ilgili olduğunu söyledi ayrıca. Cızırtı sesini söylemeyi unuttum, ama ona da bir çare bulabileceklerini sanmıyorum. Bu uğultu sesi önceleri yoktu, havalar soğuyunca ortaya çıktı sanki.
Usta, aracı rölantide bekletmememi, araba çalıştıktan sonra hemen kalkıp gidebileceğimi belirtti ayrıca..
Amortisörlerde sorun olabilir mi diye düşünüyordum, çünkü kasislerde arabanın arkası çok yaylanıyordu, deneme sürüşü yaptık ve onda da bir sorun olmadığı söylendi, aracın kendinden demek ki.. Daha rahat bir araç için C veya D sınıfı bir araba alınmalı galiba.
Fiat almasa mıydım diye düşünmeye başladım. Ama bu sıkıntılar haricinde aracımdan memnunum, nazar değmesin. Epey bağlandığımı farkettim arabaya. Çok keyif alıyorum sürerken. Sürekli yol yapma, kilometre ve mazot tüketme isteği var içimde![]()
usta bekletmeyin mi dedi?
firelar biraz sesli ama bu yapısı gereği.fakat multijetimden ses geldi diyenler motoru tanımıyor.motor zincirli bu nedenle şıkırtı sesi var.motor ısısı belli bir seviyeye gelene kadar gerek genleşen metalin fazla ses çıkarması gerek dizelinde yapısı gereği fazla sesli çalışması ve turbonun sesi gibi faktörler insanları tedirgin ediyor.korkmayın taksilerde 900.000 km deviren mjt ler var çok sesden şikayeti olan izolasyon yaptırabilir.
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
Aracımla ilgilenen usta aracı çalıştırıp hiç beklemeden yola çıkabileceğimi söyledi, aracı aldığım satış görevlisi de bir dakika beklemek gerektiğinden bahsetmişti.
Multijet motorun sesi korkutmuyor ama daha önce olmayıp sonradan ortaya çıkan sesler korkutuyor. Sanırım onlar da havaların soğumasıyla ortaya çıktı.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri