ani fren yapınca bi ayağım debriyajda diğeri frende olmasına rağmen motor devri neden yükseliyor.
ani fren yapınca bi ayağım debriyajda diğeri frende olmasına rağmen motor devri neden yükseliyor.
debrıyaja basmakta gec kalıyorsundur. ondan dolayı arac stop etmemesı ıcın yapıyor dıye dusunuyorum. aynısını yuksek vıteste araba dusuk devırde gıderkende dene bı debrıyaja bas hemen devır saatı 3000 lere kadar yukselecektır. sorun degıl ıyı bırsey merak etme.
o t o b i y o g r a f i :
2006 Hyundai Getz 1.5CRDİ-90ps /
2006 Grande Punto Dynamic 1.3multijet-75ps /
2004 Alfa Romeo 147 Distinctive 120ps /
2008 Grande Punto 1.3multijet-90ps dualogic /
2010 Opel Astra Essentia cp 1.3 CDTi-113ps easytronic /
2004 Volkswagen Golf 5 1.6Midline-102ps triptonic /
2011 Peugeot 308 ComfortPack 1.6eHDİ-115psAuto6R /
2009 Peugeot 308 ComfortPack 1.6HDİ-112psAuto6R /
█▌█ █ ▌▌▌║│
100 le giderken kazık fren dışında debriyaja basmamak gerekir.
motor devrinin yükselmesinin nedenide ECU hızın yüksek olduğunu anlıyor ve aynı zamanda frenede basıldığını anlıyor. westinghause (fren merkezi)'da yeterli vakum olması için motor devrini artırıp vakum basıncınıda yükseltmiş oluyor, frenlerin daha başarılı olmasını sağlıyor
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri