42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Servisin Bulamadığı Sorun Çözüldü: Debimetre

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Alıntı burhankutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıta etkisi varmıdır görünür derecede bu durumun normalden fazla olarak.
    Yakıta şu şekilde bir etkisi var. Araç iyice ağırlaştığı ve performans düştüğü için aracaı yürütmek zorlaşıyor. Bu yüzden daha fazla gazlamanız gerekiyor ve bu da yakıtı arttırıyor. Hele biraz performans isterseniz özellikle düşük viteslerde sürekli dip gaz yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bu durumda da yakıt artıyor.

  2. #2
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Alıntı abellan denton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıta şu şekilde bir etkisi var. Araç iyice ağırlaştığı ve performans düştüğü için aracaı yürütmek zorlaşıyor. Bu yüzden daha fazla gazlamanız gerekiyor ve bu da yakıtı arttırıyor. Hele biraz performans isterseniz özellikle düşük viteslerde sürekli dip gaz yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bu durumda da yakıt artıyor.
    Bunu sanırım biraz chip tuningin yakıtı düşürme mantığına benzetebiliriz. Chipli araç beygir artışı ve tork artışı ile rahatladığı için daha diri araç daha az gaz istiyor ve yakıt düşüyor.
    Sanırım chip yaptırma zamanı da geldi. Bu sabah megane ile kapıştık ve biraz tokatlandık

  3. #3
    cenk baş
    fixer1981 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı abellan denton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıta şu şekilde bir etkisi var. Araç iyice ağırlaştığı ve performans düştüğü için aracaı yürütmek zorlaşıyor. Bu yüzden daha fazla gazlamanız gerekiyor ve bu da yakıtı arttırıyor. Hele biraz performans isterseniz özellikle düşük viteslerde sürekli dip gaz yapmak zorunda kalıyorsunuz. Bu durumda da yakıt artıyor.
    hocam benim araçtada buna benzer bir zorun var ve bana da çok bilmiş ustalar 16 valf olmasından kaynaklı olduğunu bu sorunun bütün 90 lık dizellerde olduğunu söylediler özellikle vites değişimlerinde ve ilk kalkışta araç resmen yığılıyor düz yolda bile kalkarken araç stop etmesin diye debriyaja tekrar basıp salıyorum bunun debimetre ile alakası varmıdır bana bunun cvbını verebilecek bir arkadaş varmı ayrıca istanbul trafiğinde normal kullanımla 6.1 ortalama ile gidiyorum bence çok bu tüketim sizde değerler nasıl???

  4. #4
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Alıntı fixer1981 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam benim araçtada buna benzer bir zorun var ve bana da çok bilmiş ustalar 16 valf olmasından kaynaklı olduğunu bu sorunun bütün 90 lık dizellerde olduğunu söylediler özellikle vites değişimlerinde ve ilk kalkışta araç resmen yığılıyor düz yolda bile kalkarken araç stop etmesin diye debriyaja tekrar basıp salıyorum bunun debimetre ile alakası varmıdır bana bunun cvbını verebilecek bir arkadaş varmı ayrıca istanbul trafiğinde normal kullanımla 6.1 ortalama ile gidiyorum bence çok bu tüketim sizde değerler nasıl???
    Öncelikle geçmiş olsun. Sizin araç 8v olsaydı kesin işte bu yüzden derlerdi ve çok yakıyor deyince de 16v olsa daha az yakar derlerdi heralde. 1100 kilo(sanırım bu civardaydı) olan bi araç 90 beygirle gitmiyor diyorsunuz ve servis size 16v olduğu için diyor. İŞTE BU FIAT MUCİZESİ fiatın multijetten sonraki ikinci mucizesi "servis" NE DİYEYİM DOSTUM ALLAH KURTARSIN

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #5
    cenk baş
    fixer1981 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/04/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Alıntı abellan denton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun. Sizin araç 8v olsaydı kesin işte bu yüzden derlerdi ve çok yakıyor deyince de 16v olsa daha az yakar derlerdi heralde. 1100 kilo(sanırım bu civardaydı) olan bi araç 90 beygirle gitmiyor diyorsunuz ve servis size 16v olduğu için diyor. İŞTE BU FIAT MUCİZESİ fiatın multijetten sonraki ikinci mucizesi "servis" NE DİYEYİM DOSTUM ALLAH KURTARSIN
    kurtuluş yolu belli de kıyamıyorum arabama hemen satayım diye,esp paket olması da cabası, 23500 e 3 kişi geldi araç için bir şekilde bahaneler buldum yolladım geri zaten daha fazla edeceğini de sanmam... keşke biraz daha iyi elemanları olsa servislerimizin yada fiat biraz daha kemikli üretseydi gp leri...

Benzer Konular

  1. debimetre
    gemlikli_55 tarafından Alınık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 30/12/2011, 23:05
  2. debimetre ve egr valfi
    kochuso tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11/10/2011, 14:24
  3. MAF (Sıcak Hava Debimetre)
    Budweiser tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 16/12/2010, 16:40
  4. Servisin uyutması
    LeoN48 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 29/09/2009, 10:54
  5. Servisin bıraktığı not
    byasin tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 02/07/2009, 20:36

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com