zafiradada yeni değişen aküde olmustu bu. akünün bi yeri catlamıs içindeki sıvılar kırılmıs kapagını fılan actı usta gösterdi çatlağı daha 1 haftalık aküydü üstelik mutluydu
Bugün kuzenimin düğünü vardı. Yaklaşık 150 km yol yaptım çoğunluğu keçiören ve konya yolunun sıkışık trafiğinde geçti sürekli dur kalk. Neyse sağ salim gideceğimiz yere ulaştıktan sonra araca yer bulamadığım için kısa süreliğine bir yere park ettim aracı. Yaklaşık 10-15 dakika sonra aracı düzgün bir yere çekmek için gittiğimde marşa bi bastım tık yokBirbuçuk saatlik bi yolculuğun ardından 15dk lık bir stop süresinde akü nasıl olurda tamamen biter? Neyseki ufak bi takviyeyle aracı çalıştırıp akücüye gidip yeni bir aküyle değiştirdik herşey normale döndü + birde akü bittiği için motor arıza ışığı yandı ve bir çok özellik devre dışı kalmıştı (asr,esp,hilholder) arıza ışıklarınıda söndürünce normale döndük.. Allahtan başka yerde kalmadım
Akünün içindeki panellerin kırılmış olabileceğinden bahsettiler aslı olabilirmi acaba?
BY Turbo SPORT 150 HP
zafiradada yeni değişen aküde olmustu bu. akünün bi yeri catlamıs içindeki sıvılar kırılmıs kapagını fılan actı usta gösterdi çatlağı daha 1 haftalık aküydü üstelik mutluydu
Aynısı benimde başıma geldi.Aracı park ettim 10 dakika sonra çalışmadı araba.Akücüye gittim ölçtü biçti kısa devre var dedi bende yeni aldım.Geçmiş olsun ikimizede.![]()
evet hocam olabilir eğer akü adamakıllı sabitlenmemişse malesef başımıza geliyor..
Akünün içinde akımları geçiren ana tel bulunuyor,ne zaman kopacağı belli olmuyor,genelde 3 seneden sonra yapar bu arızayı,elektriği kestimi aracı çalıştıramazsın,akünün şarzı olsada marş basmaz...
şarj dinamosu yeterli şarj etmeyebilir
akü ömrünü tamamlamıştır
tesisatta sorun vardır....
aklıma gelenler bunlar...
bunun tek nedeni aküde kopma olmasıdır
kendim bizzat öğrendim
)
geçmiş olsun abi allah beterinden korusun ya trafikte bitseydi![]()
TSİ Jetta.
Aynısını bende yaşadım, babam sağolsun gitmiş taktırmış yenisini.
başıma gelen bir olay...
geçen sene...2010 da...sıfırı bir fluence geldi 1500 dci 105hp...
aracı okudum yazılımı hazırladım...
ve yazdım...
aradan en fazla 30dk falan geçti...
marşa bastık...tık tık tık tık ses geliyor....
eyvah dedim...tabi yazılım yaptık yaaa üzerime alındım...
orijinal yazılımı yükleyip bakalım dedim...cihazı taktım ne göreyim...akü voltajı...10v altında...
haliyle marş basmıyor
müşteri buraya geldim bir sorun yoktu şimdi oldu dedi...
ikna ettim bizden kaynaklı değil..servise gitti...arızayı bulmuşlar...tesisatta bir kopukluk olmuş...şarj etmemiş...komple tesisat değiştirmişler...sonradan bir sorun çıkmadı...
ama müşteri bayağı bir suçladı bizi....
tesadüfün de böylesi diyorum....
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri