arka tekerlekte kullanırsan düz gittiğinde hız sınırlaması yok ama ciddi fren yapman gerektiğinde tutuş çok ama çok az olacaktır takılı olduğu tarafta, ön tarafa takarsan 40 ve üzeri hızlarda kendi tekerleğiyle aynı hızda dönmeyeceği için, aşınma problemi olacaktır. ve yine fren problemi olacak, tekerlek boyutu küçük olduğundan kendi tekerleği 1 tur attığında stepne 1.5 tur gibi bir tur atması gerekiyor, ama ön tarafta aks kolları iki tekerleğide aynı hızda döndürmek isteyeceği için, (diferansiyel gibi) bütün gücü bu küçük tekerleğe verecektir daha hızlı ve kolay döndüğünden, eğer arabanda ESP varsa araba sürekli kendini kayıyormuş gibi hissedecek ve esp yi devreye sokacaktır 4 lülerin yanabilir ve esp diğer tekerlekleri bu tekerleğin hızına düşürmek için frenleyecektir, ama diğer tekerlekler yavaşlayınca stepnede yavaşlayacağından yine diğer tekerlekler i frenlemeyi devam ettirecektir. stepneyi kullanırken ESP yi devre dışı bırakman gerekebilir. bu stepneyi alacağına gelişmiş lastik basınç sistemlerini incelemeni öneririm, orman yolu gibi yollarda çok gitmeyeceksen lastik patlamasını engelleyen sistemler mevcut, 4 lastiğe uyguluyorsun ve lastik ufak tefek patlama yapan çivi gibi dış etkenlere dayanabiliyor, lastiğin yarılsa bile yoluna belli bir süre devam edebiliyorsun bagajında boşuna yer kaplamıyorsun. ama tabi böyle bir stepne bize bişey olmaz deyipte yolda kalma durumunda hayat kurtarabilir, ama kullanırken yukardaki mevzulara dikkat etmelisin.
Yer imleri