Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
50 sonuçtan 21 ile 40 arası

Konu: Dizel Evoma Chip Yazdırdım

  1. #21
    Emre Emre
    Human Rogue (WoW) bvulgari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/03/2010
    Mesajlar
    755
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 186

    Standart

    Hocam senin kullandıgın arabanın motorunun aynısından bende kullanıyorum..Yapma Allah aşkına orjinal 75 ligi geçersinde 90 lıgı geçemezsin..Son sürat olayıda aynı kalır fakat sen fazla yakıt püskürttügün için daha çabuk hızlanırsın..
    This is not personel, just business..

  2. #22
    FATİH EMANET
    AlemCi_SeRSeRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Mesajlar
    129
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    34 VA 9661
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    valla 90 lık punto lazım 90 lık astrayı hiç kasmadan geçiyorum
    2 boy öndeyim hemde
    Sol Şeridi Kapama Belki Ben Geçerim...Kapasanda Fark Etmez Polemiğe Girmem YaN KoYaR, GideriM.!!

  3. #23
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Alıntı bvulgari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle söliim bana versinler bitane orjinal 90 bg punto sende senin sözde 105 ligi al ben seni geçerim..Ayrıca son sürrat artmaz zaten..Şanzıman aynı sonuçta.. İyi sürüşler tekrar
    şanzıman oranları aynıda örnek veriyorum daha iyi anlatabilmem için ;
    Bu araç 5000 d/dk limitör yapıyor dielim normal chipsiz haliyle 5. vites 4000d/dk da 170 175 km yapıo kalıo daha fazla gidemiyor, yani daha gitmeye devir var ama gücü yetmio chipten sonra aracın gücü biraz daha artığı için bu sefer 5. viteste 4500d/dk kadar çıkabiliyor o devirdede hızı 190 oluyor
    zaten her araba son vites limitöre kadar gidecek diye bir kural yok t-jette hafifi bayır aşşğı 220 yaptım devir daha 5500 d/dk dı 6500 e kadar gidemedi gücü yetmedi mesela onun turbosunu büyütsem şanzıman oranlarını ellemeden yada chip vs modifiye etsem 6500 d/dk ya kadar gelicek 240 yapcak misal
    Konu speedy_16 tarafından (05/07/2011 Saat 17:00 ) değiştirilmiştir.

  4. #24
    FATİH EMANET
    AlemCi_SeRSeRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Mesajlar
    129
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    34 VA 9661
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    Aynen Böyle İşte Ama İnsanlar Başka Açıdan Bakıyor
    Sol Şeridi Kapama Belki Ben Geçerim...Kapasanda Fark Etmez Polemiğe Girmem YaN KoYaR, GideriM.!!

  5. #25
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    Alıntı AlemCi_SeRSeRi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla 90 lık punto lazım 90 lık astrayı hiç kasmadan geçiyorum
    2 boy öndeyim hemde
    astra ile punto arasında 175 kilo fark var.zaten geçemessen ayıp

    punto 1100 kilo civarı Astra ise 1275

  6. #26
    Erdem Eralp
    dunesea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/04/2011
    Yaş
    48
    Mesajlar
    61
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 17

    Standart

    Mehmet Gazihan'ın sitesi sanırım dizelim.com. ordada bu konu eni boyu tartışılıyor. chip tuning yaptırmakta bir zarar yok lakin motoru uç sınırlarda haritalamak pek iyi değil 75 hp bir aracı chip tuning ile 90 ila 95 beygire getirmek bence yeterli. firmaların motorları kısmalarında ki ana amaçlardan birininde motor ömrünü uzatmak olduğunu unutmayın. ha derseniz ki 150.000 ya da 200.000 de satarım ben bunu, alacak olan düşünsün. ona bir şey diyemem tabii. yinede çok abartmamakta fayda görüyorum. ayrıca aracın kasası, aerodinamik yapısı, fren sistemi ve diğer bileşenleri 105 hp lik bir güç için ne kadar uygun düşünmek lazım

  7. #27
    sinan ozturk
    lostface - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/09/2009
    Yaş
    41
    Mesajlar
    70
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    16K 0035
    Edilen teşekkür: 31

    Standart

    birde arkadasım bu cip olayı nekadara patlıyor fiyat olaraka acaba?_

  8. #28
    FATİH EMANET
    AlemCi_SeRSeRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Mesajlar
    129
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    34 VA 9661
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    Valla Ben Maslakta Yaptırdım Herkez 1000 TL Fiyat Çekiyor Orda Biyer Buldum 700 e Yaptı..Duman Atması Haricinde Herşey Harika Gazlarken Arkayı Dumana Boğuyor
    Sol Şeridi Kapama Belki Ben Geçerim...Kapasanda Fark Etmez Polemiğe Girmem YaN KoYaR, GideriM.!!

  9. #29
    Nuri GP
    clax22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2009
    Yaş
    44
    Mesajlar
    417
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 65

    Standart

    dumansız hava sahası iyidir 90-95 beygir arası normal zorlamaya gerek yok

  10. #30
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    bu işi yapan arkadaşım var 650 liraya yapıyor

  11. #31
    Ümit AKDENİZ
    lektonstar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.205
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 HF 6888
    Edilen teşekkür: 454

    Standart

    bizim multijetlerin turbolarının yerine daha güçlü başka turbo takılabiliyor mu? yada turbonun ilk devirlerden itibaren çalışması mümkün mü? biliyosunuz ki 1750 devirden sonra devreye giriyor.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !

  12. #32
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı lektonstar17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim multijetlerin turbolarının yerine daha güçlü başka turbo takılabiliyor mu? yada turbonun ilk devirlerden itibaren çalışması mümkün mü? biliyosunuz ki 1750 devirden sonra devreye giriyor.
    turbo wksoz gazının basıncıyla çalıştığı için mümkün değil
    ancak
    mercedesin kullandığı örnek olarak süpercarger buda bir çeşit turbo ama gücünü direk motordan alır
    bu sistemde turbo düşük devirlerde de gücünü hissettirirr


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  13. #33
    Ertan GÜNDOĞDU
    Slow Down brabus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/04/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    825
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    34 ED 0455
    Edilen teşekkür: 230

    Standart

    170e çıksan ne olur 190a çıksan ne olur
    aracın yürüyen aksamına, frenlerine müdahele etmeden bu şekilde güçlendirsen çok şey olur
    konuşma tarzından da gazalmayı çok seven genç bir arkadaşa benziyorum umarım kaza bela başına gelmez başkasının da canını yakmazsın

    bu şekilde müdahele ederek motor ömrünü kısalttığın aşikar
    ayrıca katalizör iptali gibi işlemleri de düşünmeyin o araçlarla trafikte dolaşıyorsunuz.

    Bu kadar da meraklıysan gazlamaya, sağda solda araçlarla kapışıyorsan ne işin var 75 bg lik dizel grande punto ile. şamar olanı yaparlar trafikte seni.




    05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)

  14. #34
    Ümit AKDENİZ
    lektonstar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.205
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 HF 6888
    Edilen teşekkür: 454

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo wksoz gazının basıncıyla çalıştığı için mümkün değil
    ancak
    mercedesin kullandığı örnek olarak süpercarger buda bir çeşit turbo ama gücünü direk motordan alır
    bu sistemde turbo düşük devirlerde de gücünü hissettirirr
    amacım performansını zorlamak yada 200 km hız yapmak değil. enazından kalkışlarda ve hızlanmalarda biras daha serilik katmak.bu konuda pratik çözümler varsa ve paylaşırsanız çok sevinirim.
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !

  15. #35
    Kaan Karabin
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/07/2011
    Yaş
    44
    Mesajlar
    518
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 143

    Standart

    Alıntı lektonstar17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim multijetlerin turbolarının yerine daha güçlü başka turbo takılabiliyor mu? yada turbonun ilk devirlerden itibaren çalışması mümkün mü? biliyosunuz ki 1750 devirden sonra devreye giriyor.
    Normalde motor hacmi ufak oldugundan ve turbo egzos gazıyla calıstıgından daha buyuk turbo takmak alt devirleri daha oldurur ancak eger hybrid turbo kullanırsanız kucuk motorun dezavantajını ortadan kaldırarak yapabilirsiniz. egzos palleri kucuk emme palleri buyuk turbo işinizi gorur
    Bravo HGTurbo
    Kaan

  16. #36
    Erhan Aslan
    aslanerh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    173
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 67

    Standart

    arkadaslar mesela 75 hp lik puntoyu 85 hp yapsak da ornegin 2100 devirde 5. viteste 85 km/s yerine 90-95 km/s basabilir miyiz? yani ne kadar katkisi olur ve 10 hp artirmak motor omrunu ne kadar etkiler?

    cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler

  17. #37
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    Alıntı aslanerh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar mesela 75 hp lik puntoyu 85 hp yapsak da ornegin 2100 devirde 5. viteste 85 km/s yerine 90-95 km/s basabilir miyiz? yani ne kadar katkisi olur ve 10 hp artirmak motor omrunu ne kadar etkiler?

    cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler
    aracın şanzımanı aynı olduğundan viteslerde değişiklik olmaz , sadece daha yüksek devirlere daha kolay yoldan çıkarsın
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  18. #38
    Onur y..
    acRep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/03/2010
    Mesajlar
    1.485
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 333

    Standart

    Fatih yaptıysa bii bildiği vardır

  19. #39
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı aslanerh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar mesela 75 hp lik puntoyu 85 hp yapsak da ornegin 2100 devirde 5. viteste 85 km/s yerine 90-95 km/s basabilir miyiz? yani ne kadar katkisi olur ve 10 hp artirmak motor omrunu ne kadar etkiler?

    cevap verecek arkadaslara simdiden tesekkurler
    böyle bir şey söz konısu değil
    aracınızı chıplesenizde şanzuman oranlarınız aynı kalacak
    sadece 2100devire 5. Viteste atıyorum 12 saniyede çıkıyorsanız 11saniyede çıkacaksınızbeygir gücü eşittir birim zamanda yapılan iştir


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  20. #40
    FATİH EMANET
    AlemCi_SeRSeRi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/04/2011
    Mesajlar
    129
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Plaka
    34 VA 9661
    Edilen teşekkür: 19

    Standart

    Alıntı brabus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    170e çıksan ne olur 190a çıksan ne olur
    aracın yürüyen aksamına, frenlerine müdahele etmeden bu şekilde güçlendirsen çok şey olur
    konuşma tarzından da gazalmayı çok seven genç bir arkadaşa benziyorum umarım kaza bela başına gelmez başkasının da canını yakmazsın

    bu şekilde müdahele ederek motor ömrünü kısalttığın aşikar
    ayrıca katalizör iptali gibi işlemleri de düşünmeyin o araçlarla trafikte dolaşıyorsunuz.

    Bu kadar da meraklıysan gazlamaya, sağda solda araçlarla kapışıyorsan ne işin var 75 bg lik dizel grande punto ile. şamar olanı yaparlar trafikte seni.

    Çok Sıkıldım Ucuz Muhabbetlerden Yok Şamar Oğlanı Yaparlar Şöle Olur Böle Olur..Varsa Atarı Olan Vuyursun..E5 Bizim Varsa Ben E5te Harbi Seni Ezerim Diyen Gelsin Arkadaşım Burda Böyle Yazmakla Olmuyor Bu İşler...
    AlemCi_SeRSeRi@hotmail.com her çeşit arabamız mevcut neyle kapışmak isterseniz gelin seçin 75 bg den 400 bg e kadar araba mevcut icraat görelim anca yazı okuyoruz
    Sol Şeridi Kapama Belki Ben Geçerim...Kapasanda Fark Etmez Polemiğe Girmem YaN KoYaR, GideriM.!!

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Sonunda evoma kavuştum
    erkansass tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 02/12/2010, 00:20
  2. Sonunda evoma kavuştum :)
    segin tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 29/10/2010, 12:11
  3. Evoma kavuştum
    uraaal tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 76
    Son Mesaj: 11/09/2010, 00:46
  4. Ps3 e chip çıktı! Usb jailbreak chip
    narkoz30 tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 07/09/2010, 11:30
  5. Punto evoma kavuştum
    mesut eyvaz tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 26/08/2010, 11:24

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com