İlk aldığımda sorun olabilir diye düşünmüştüm ama insan alışıyor
İlk aldığımda sorun olabilir diye düşünmüştüm ama insan alışıyor
Son yıllarda ortaya konan tasarımdan dolayı bu problem çoğu araçta var. Ön göğsü derin tutarak içeriye ferah bir hava veriyorlar ancak o zaman da kör noktalar çok oluyor ve özellikle aracın önünün nerede bittiğini kestiremiyorsunuz. Leon'lar, Altea'lar, 308'ler, hepsi aynı şekilde. Alışıyorsunuz bir yerden sonra. Ama Punto'da çok fazla kör nokta olduğu da bir gerçek. Özellikle dönüşlerde çok çok fazla kör nokta var ve rahatsızlık veriyor. Bunlar olmasın diyorsanız, o zaman tasarımı bu kadar iyi olmayan daha sıradan görünüşlü sedan araçlara bakmanız lazım. Onlarda problem bu derece değil.
StarJet Dynamic 1.4 95Bg.
Ön direklerden ve dikiz aynasından rahatsızım. Dikiz aynası için eğilerek bakıyorum)
Ama sanırım bu benim boyumdan kaynaklanıyor.
Yinede evo mu çok seviyorum, o benim beyaz güvercinim![]()
dert değil alışırsın![]()
TSİ Jetta.
Ben alışmışımda hiç tınlamıyon ortalama 5-10 cm arasında yanşıyorum.en kolay yol farları yanaşacagın zaman aç.öndeki araçtaki yansıma durumuna göre hareket et.ben bu şekilde alıştım.şimdi far felan kullanmıyorum.göz kararı yapar hale geldim.
evet sol öndirek problemli doğrudur. ben kafamı biraz sola kaydırdığımda problem ortadan kalkıyor. bana göre ise arka sağ direkde problem daha büyük.
sol ön direk sola dönüşlerde cidden sıkıntı yaratıyor
Keyif BMW'Dir...
bırazcık ön tarafı görememe sıkıntısı var ancak koltuğu sonuna kadar yukarı kaldırmakta pek rahat değil ben hep aşşagıda kullanırım.
yan direkler engel, arka cam dar, ön taraf uzun. puntoyu sürmek marifet işi valla
,
![]()
evet insan zamanla direklere alışıyor özellikle araç geçişlerinde iyi bakmakta fayda var..
aracın onunun gozukmemesı cok buyuk bır problem olmaa gerek yaklasık 4 senedır bu aracı kullanıyorum ve en ufa bır sıkıntı yasamadım...hele hele daha once renault clio symbol kullanan bırı olarak konfor ve rahatlık konusunda puntonun ustune yok. arka dırekler ıle ılgılı olarak da hıc sorn yasamamıstım burda bunun bıle soz konusu oldugunu dyunca cok sasırdım. ama dedıgınız gıbı sol on dırek gercekten rahatsız edıcı ama her gzelınde bır kusuru var..
hıc ford fıestanın yenı kasasını kullandınız mı? deneyın derım puntoya bırkez daha hayran kalacaksınız. fıestanın cam boyu neredeyse omzunuza gelecek hele sag dıkız aynasından arkaya bakmanız gerektıgınde aynanın alt kısmı hıc bır ıse yaramıyor. aynı sol dırek prolemı bu aractada var..
o yuzden bırakın dıreklerı on tamponu punto evo yada grandenin tadını cıkartın.
bu fıyata bu arac mukemmel bır araç....
ben yaklasık 3 ay önce aldım punto evo mu. cok arastırdım bınmedıgım ama kalmadı desem yerıdır. hatta 207 yı bıle denedım ama ıcı cok dar geldı ve kullanılan malzeme hıc tatmın etmedı.
ford fıesta ıle kıyaslamak gerekırse. evet fıesta gercekten dıs tasarımı cok guzel olan bır arac ama ıcıne gırınce aslında o kadar guzel olmadgı ortaya cıkıyor. konsoldakı radyo ve cd caları kontrol eden dugmeler gereksız sekılde gozu rahatsız edıyor.yan kapılarda bulunan malzemeler cok kotu bır malzemeden yapılmıs. benım kullandıgım aracın ıcı sıyah olmasına ragmen kapılar nerdeyse rengı gunesten solmus lacıvertı andırıyordu.koltuklar desenız cok rahatsız ettı benı.ıcerıde kullanan malzeme cok kalıtelı degıldı.ayrıca aracın cam boyları cok kısa yanı camları acıp kolumu dısarı cıkartayım desen en az 10 cm kolunu yukarı kaldırman gerekıyor. dıkız aynaları ıse ozellıke sağ dikiz aynasının neredeyse yarısı camın kısa olmasından dolayı gozukmuyor. aracın arka kısmı hıcde ferah degıl.
benım kullandıgım arac 1,4 benzınlı ve 96 bg olaan aractı yanlıs hatırlamıyorsam surat ve hızlanma konusunda evodan ıyıydı. benım evom 1,4 benzınlı ve 77 bg olanı. fıestayı yakıt konusunda tecrube edemedım ama 1,4 olupta evo dan cok da az yakacagını zannetmıyorum. suanda benım aracım sehır ıcınde 8,4 l /100 km yakıyor. bende kullanım tarzıma gore gayet ıyı oldugunu dusunuyorum.
ayrıca punto evonun dinamik modelınde bulunan cogu ozellık fıestanın tıtanıum plus modelınde bıle yok. mesela park sensoru -skydom- vırajda donen sıs farları blue&me sıstemı cıft taraflı otomatık klıma city modu aklıma gelenlerden bırkacı.
tek fazlalıgı kendınden karartılmıs sıyah arka camlar.
ben aracımı alırken 31.000 tl ye mal oldu aynı ozellıkde bu fıyata ford fiesta seat ibiza yada vw polo alabılmem ımkansızdı.aynı zaman da 3 sene boyunca grande punto 1,3 75 bg dızel kullandıgım aracın makyajlanmıs halıne bayılmıs olmamda etken oldu.
su sıralar fıestanın tıtanıum paketının 34.000 tl oldugunu duydum. hem daha az ozellıge bu kadar para vermenın yanlıs bır secım olacagını dusunuyorum.
tabı kı bunlar benı fıkrım. sımdı yıne araba alacak olsam ve yıne PUNTO EVO alırdım.
o ön direkler yüzünden 3 4 defa çocuklara çarpacaktım. hayır 2 kerede kontrol ediyorum bazen öyle bir yere düşüyorki nesneler görmek imkansızlaşıyor.
arabanın önü meselesi ise, kafanızı tavana deydirip baksanız bile göremezsiniz. yeni model arabaların hepsi bu şekilde tasarlanıyor. zaman geçtikçe alışıyorsunuz. 5 cm ye kadar önü arkayı yanaştırıyorum. bazen sıfır yanaştırmak gerekirse plakalığı deydiririm dert değil![]()
Puntosu olan bir arkadaşımda almaan önce denerken bu olayı söylemiştim...
O da ''Şimdi vurdum ediğin an'' 30 cm kalıyor demişti
Zamanla bu sıkıntı ortadan kalkıyor..
Ama yazdığım anektod hep aklımda...
Maalesef koltuğu kaldırma gibi bir lüksümüz yok zaten en alt kademede duruyor sürücü koltuğu, buna rağmen başım sunroof'un boşluğuna giriyor bu defa koltuğu geriye yaslıyorum o zaman hiç görünmüyor önüdediğiniz gibi göz kararı yanaşıyoruz..
Beneficium accipere libertatem est vendere
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri