ilginçmiş valla![]()
Arkadaslar yolda gp nın tekı kaputu acmıs yanına yanastım hemen sordum hayırdır dıye sorun bıldıgım bır sorun ıse yardımcı olayım dıye yardımcı olamadım ne yazıkkı sıkıntı su;
aracı calıstırdıgında sofor eksozun arkada tarafında bır sıskınlık varya oradan tam kaynak noktasından sıvı bırsey akıyor akaryakıt sandım ama kokmuyor ıyı bır sekıldede akmıs amcamda calıstırınca akmaya baslıyormus bu akan nedır.
Arac benzınlı depodan akan bırsey olsa parlamazmı ?bırde motordan gelen uzun bır boru var onunla eksozun sıskın oldugu kaynak noktasından akıyor merak ettım nedır dıye
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
ilginçmiş valla![]()
buharlaşma yapıyorsa ondan yapabilir birde katalizör yapabilir hocam..
Arkadaslar sızıntının oldugu yerlerı ısaretledım aractakı motordan gelen hortum benım aracta yukaruda imiş ama o aracta asagıdaydı
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
Kimseden ses yok ve Çoşkun abi yorumlarınızı beklıyorum
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
işgüzar bir yıkamacı arka tampona basınçlı su tutarken egsoz ucundan içeri giren su olabilir
livin' on the edge
telefondan girdiğim için resmi gçremiyorum fakat eve gidince inceleyip yorum yazarımanlattıklarına bakılırsa bu aracın conta yakmış olma ihtimali kuvvetli bence
pistonun tepesine su alıp eksoza veriyor olabilir acaba sordunmu araçta ne gibi sıkıntı olmuşta kaputu açıp bakma hereği duymuş conta yanık ise tekleme hararet ve su eksiltme gibi sıkıntılar meydana gelir eksozdan su atmada conta yanıklığına referans olarak alınabilir
eve geçince bilgisayardan resme bakarak daha net bir yprum yapabilirim belki
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Gayet normal motor 90 derecelik ısıya ulaşmadığından dolayı su çıkıyor motor içinde terleme oluyor.diğer bir meselede resimde paylaşmış olduğunuz eksoz görüntüsünde bulunan su tahliye delikleri iyiki var o delikler olmasa eksozlarımız kısa sürede dipte su buharı birikmesinden dolayı kısa sürede kullanılamaz hale geliyor.örneğin daha önceki yıllarda Tempra aracımca eksozunda yoktu bu delik bu yüzden satana kadar 2 kez eksozunu değişmiştim
zeynel resmi şimdi gördüm
sanırım akşam saatlerinde araç yeni çalıştığında gerçekleşmiş bir durum
susturucunun tahliye kanallarından atılmış su buharı
sıcak hava soğuk havayla birleştiği yerde oksijenin h2o yani su olma durumu
ama yinede takip edilmeli
araçta su eksiltme hararet yükselmesi çalışmasında gariplik sarsıntılı ve kesiklik var ise
contadan kaynaklı olma ihtimalini göz önünde bulundurmakta fayda var
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri