bilgi abilerim yorum yapıcaklardır ama merak ettim
servis bu sorunu görebilmişmiydi? yani usta başındayken bu sorun olmuşmuyu?
hayırsa bu şekile gösterirseniz bi çözüm bulucaklarır bence.
bir süre önce "giderilemeyen arıza" başlıklı bir konu açmıştım. motordan bazen gelen gelen vuruntulu çalışma ile ilgili. bugün şunu farkettim ki bu durum akşamları ortaya çıkıyor. yani farları açtığımda. eve farları kapatıp döndüğümde vuruntu ortadan kayboldu. şimdi bunun sebebi ne olabilir. araç multiair ve 4400 kmde.
bilgi abilerim yorum yapıcaklardır ama merak ettim
servis bu sorunu görebilmişmiydi? yani usta başındayken bu sorun olmuşmuyu?
hayırsa bu şekile gösterirseniz bi çözüm bulucaklarır bence.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
servise 3 kere götürdüm. ama o ana kadar bu sorunun sadece akşamları meydana geldiğini farketmediğim için, gündüz vakti farlar kapalı baktılar. haliyle de bişey bulamadılar. ben de merak ediyorum, aklıma akü ve şarj dinamosu geliyor. bu araç üçüncü aracım görmedim böyle bir durum
maden farları açtığında yapıyo aynı durumu gündüz de deneyin dediğiniz gibi ise zaten yapacaktır. tahminimce alternatörden yapıyo olabilir çünkü farkları açtığınızda yük sadece alternatör üzerinden mtora bineceği için ve bi anormallik varsa bunu yansıtıyo olabilir ki alternetörde ise diğer elektrikli alıcıları açtığınızda fan gibi sis gibi aynı durumu yapması lazım. aracınız belki alternetör yükü arttığında deviri otomatik ayarlayamayıp motorun sarsıntılı çalışmasına neden olabilir. aklıma da başka bişi gelmiyo.
benimde tek yorumum dinamo üzerine olacak
çünki farları açtığında dinamoya yük biniyor sadece
bu vuruntuyuda neden yapar diye düşünüyorum aklıma dinamonun bilyası ve kasnağı
geliyor
şu doktorların kullandığı streskop aletiyle farların açıkken motoru dinlesinler dinamoyu dinlesinler bakalım bir şey çözebileceklermi
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Guc harcayinca sorun ortaya cikiyorsa kesinlikle sarj dinamosu , akuden yediginde doldurmak icin bobin sargilar kasar miknatis etkisi buda motora ekstra yuk verir dm kendini ayarlayamazsa vuruntulu calisabilir..
Selam bende bir yorum getirmek istiyorum. Evo da viraj içi aydınlatma var. Farları açtığınızda direksiyonu sağa sola çevirdiğinizde sislerin mekanizması sona geldiği için vuruntu yapıyor olabilir. Bazı power direksiyonlu araçlarda buna benzer sorunlar vardı. Sonuçta benzer motorlu sistemler...
Dilerim bir an önce çözülür...
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
teşekkür ederim yorumlar için. boş bir vaktimde götürcem servise. ben de dünden beri dinamodan kaynaklandığını düşünüyorum
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri