21 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Duologic kullananların dikkatine bir soru

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #5
    Mustafa Özkan
    Moosty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2009
    Yaş
    47
    Mesajlar
    641
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    26 TZ 691
    Edilen teşekkür: 361

    Standart

    FIAT sonunda Türkçe kılavuzunu siteye koymuş ancak çeviriyi ya Google ile yapmışlar ya da lise stajyerine falan yaptırtmışlar, çok kötü bir çeviri.

    Linkini de vereyim tam olsun:

    https://fiat.com.tr/Documents/Kullan...itab%C4%B1.pdf

    Çeviri kötü de olsa sorunun cevapları kılavuz içerisinde var:

    Sayfa 9 - OTOMOBİLİN PARK EDİLMESi
    Otomobili güvenli bir Şekilde park edebilmek için, birinci vitese veya geri (R) vitese takmak kesinlikle gereklidir, ayrıca araç eğimli bir bölgede park ediliyorsa el freni çekilmelidir; aynı zamanda fren pedalı bırakılmadan önce, yeniden ayarlanabilir çok fonksiyonlu göstergenin kapanması da beklenmelidir.


    Özetle diyor ki, mutlaka viteste park edin. Eğim varsa el freninin çekin (Geçen hafta el frenini çekili unutmuşum soğukta dondu), motoru durdurduktan sonra göstergedeki bilgiler kaybolana kadar da ayağınızı frenden çekmeyin.


    Sayfa 7 - MOTORUN ÇALIŞTIRILMASI
    Motor hem viteste iken, hem de vites boŞta (N) iken çalıŞtırılabilir;
    vitesteyken her zaman önce fren pedalına basılır. Motoru çalıŞtırmadan
    önce, vitesi boŞa (N) almanız tavsiye edilir.
    ÇalıŞtırdıktan sonra:
    ❒ vites kutusu otomatik olarak kendini boşa (N) alır.
    ❒ vites, kolu çalıŞtırmadan önceki konumunu muhafaza eder.
    ❒ eðer takılan vites ile vites konumu birbirinden uyumsuz ise, çok
    fonksiyonlu yeniden ayarlanabilir gösterge (N) gösterir ve sesli bir
    uyarı duyulur
    ❒ takılabilecek vitesler: 1inci, 2inci veya geri vites (R), fren pedalı
    basılı olmalıdır.


    --
    Gökhan Bey aslında yaptığınız doğru, araç yolun eğimine göre nasıl duruyorsa vitesi 1 veya R de bırakmanız gerekiyor.

    Manuel vitesin aynısı yani.


    Alıntı emresahin83 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben viteste bırakıyor, çalıştırmadan boşa alıp öyle çalıştırıyorum ama yinede bir bilen cevaplasa en doğrusu olur
    Vites kolunun şanzıman ile direk bağlantısı yok, dolayısı ile siz çalıştırmadan önce boşa alsanız da aslında araba viteste.

    İlk çalışma anında o kendini boşa atıyor. Vites kolu boşta olmasa bile araba çalıştıktan sonra vites boşta oluyor.

    Önceden ben de sizin yaptığınız gibi yapıyordum ama boş konumundan sürüş konumuna almaya üşendiğim için (vay bee, otomatik vitesin de böyle tembelleştirici etkisi var işte, insan ona bile üşeniyor yav. Ya da ben insan değilim ) çalıştırdıktan sonra vitesi + yönünde itekleyip kullanıyorum. Buzlu yollarda ilk kalkış anında iki itekleme ile 2. viteste kalkış imkanı da sağlıyor.
    Konu Moosty tarafından (18/02/2011 Saat 06:21 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 4 kişi Moosty'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. Duologic önemli
    BLUEMAN tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 30/03/2011, 23:11
  2. Duologic kullananlara bir soru
    BLUEMAN tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 13/03/2011, 17:09
  3. LANET duologic!!!!!!!!
    ByLabTek tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 06/11/2010, 23:31
  4. 90hp kullananların dikkatine
    bahcelili_ali tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 30
    Son Mesaj: 27/08/2007, 16:03

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com