34 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Kartel muhafazası

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı puntolife Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşım sen kaza anı testleri görmedin galiba adamlar katlanır pedal, katlanır direksiyon mili üretimine geçti motor kucağına o kadar kolay gelmiyor tabi ama kaputun altında seni motordan uzak tutacak hiçbir şeyin olmadığını bilmeni isterim. yani sen o karoserin içinde kaza anında koltuk süngerinin esnemesi kadar kaçarsın ok. motorun seni sıkıştırmaması en önemli detay karoserin altında motorun kaza anında izlemesi gereken yol bile yapılıyor.Bindiklerimiz öyle yağ tenekesi değil...yani her şekilde muhafaza gereksiz yoksa neden opsiyonel bir parça olsun değil mi? umarım yorumum çok sert olmamıştır Can
    saygılar ....
    öyle diyorsan öyledir abicim. motorun bizi sıkıştırmaması olayına bende katılıyorum ama önemli olanın motorun düşüp düşmemesi..
    ben az çok fizik dersi gördüm.
    ser düşme diye bir konu mevcut. motorun ağırlığı ve aradaki mesafe yi formülde gerekli yerlere koyunca düşme süresi ortaya çıkar. dediğim gibi bir kaç milisaniyede bütün olay olup bitiyor, motorun düşmesi falan bence imkansız.
    ankarada yıldız sanayi sitesinde o kadar çok kazalı araç varki bmw den mercedese bir kaç tanesini inceledim 160 km veya o civarlarda kaza yaptıkları belli olan araçların (aracın B sutununa kadar girmiş vaziyette) motorları resmen şase ile pestil olmuş durumdaydı. herelde bir mercedesin ya da bmw nin güvenlik konusunda puntodan daha iyi olduğu ortadadır. altlarında muhafaza olup olmadığını bilmiyorum ama durum bu şekilde.
    herşeyi geçtim ncap testlerinde motoru düşen yeni nesil bir tane dahi araç görmedim

    bir trafik kazasının anlarını size aktarayım (alıntıdır.)
    BIR OTOMOBIL 80/KM-H SABIT HIZLA DUVARA ÇARPIYOR.ISTE OLAYIN GELISIMI...
    -Çarpismadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür. Araç kendi agirliginin 30 kati kadar bir kuvvetle frenlenir. Sürücü ve yolcular kemer ile bagli degillerse 80 km sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
    39 milisaniye sonra sürücü koltuguyla beraber 15 cm öne dogru firlamistir.
    44 milisaniye sonra sürücü gögüs kafesiyle direksiyona çarpar ve sonra araç ve içindekiler üzerinde etkiyen yavaslatici
    kuvvet 80 G ye ulasir (yani kendi agirliklarinin 80 kati büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde etkir)
    68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar.
    92 milisaniye sonra sürücü yanindaki yolcuyla beraber ayni anda kafasini ön cama çarpar, yolcu bu çarpmayla kafasina ölümcül bir darbe alarak camdan disariya firlar.

    100 milisaniye sonra direksiyon taraan tutulan sürücü tekrar aracin içine düser, o anda ÖLMÜSTÜR.
    110 milisaniye sonra araç yavasça geriye çekilmeye baslar.
    113 milisaniye sonra sürücünün arkasinda oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasiyla sert bir darbe yapar ayni anda kendisi de ölümcül bir darbe almistir.
    150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur; cam, çelik, plastik parçalari yere düser.
    200 milisaniyeden daha kisa bir süre içerisinde her sey biter. nbs Ortaya çikan enerji inanilmazdir. 80 km/h hizda ortalama 1 ton agirligindaki bir otomobili 30 metre yukariya firlatabilir.
    Konu Du Hast tarafından (02/03/2011 Saat 19:11 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. Karter muhafazası
    evolodi tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 68
    Son Mesaj: 22/05/2015, 14:13
  2. Kartel koruma
    abro tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 53
    Son Mesaj: 04/10/2013, 13:48
  3. Kartel kaç torks açar
    gemlikli_55 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 14/05/2012, 16:31
  4. Karter muhafazası takıldı-SJ Evo
    USTA tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 70
    Son Mesaj: 20/04/2011, 13:16
  5. gp karter muhafazası hakkında
    qwertasdf tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 17/04/2009, 17:58

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com