Sayfa 2/2 İlkİlk 12
38 sonuçtan 21 ile 38 arası

Konu: Debriyaj Değişimi

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Çağatay Koçak
    fawori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 221

    Standart

    ben kasımda aldım sorun çıktı baskı balatayı değiştirdim ama tanıdıktı orjinal parça + işçilik 275 TL tutmuştu bende aracım düz vites 90 Hp servislere yaptırma hoca 600-700 patlatırlar sana benim usta da debriyajı nazik kullen len bidaki sefere volant da gider dedi nolur dedim nolcak dedi işte onu 800-900 Tl gibi fiyatı var dedi şok olmuştum kim bilir servisler onu ne kadara yapar.

  2. #2
    ALİ EMRE EKİM
    aeengineer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/01/2010
    Yaş
    39
    Mesajlar
    6
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Orleans Mavi
    Edilen teşekkür: 1

    Standart

    arkadaşlar çok acil cevap verirseniz sevinirim!!!

    arcım 2006 model ve 100000 km de hiç baskı balata değişmedim vites geçişlerinde özellikle geri vitese takarken cart lama yapıyo ve hayriyetten city fonksiyonunda arıza var. servise götürdüm aracı baskı balata değişmeli dediler ve hayriyettende direksiyonun elektrik motorunun arızalı olduğunu söylediler ve bu arıza üretim hatasından kaynaklı olup kronikmiş 2006 modellerde çok sık rastlanan bi durummuş. bana baskı balata için 550tl direksiyon içöinde 850 tl(%50 sini fiat karşılamış olmasına rağmen) çok falza geldi. sanayiye götürdüm aracı söktüler baskı balatayı değişçekken volantın yanık ve salıncaklarında gidik olduğunu söyledi usta. açıkçası güvenmiyorum. arabada yokuşta geri kaçma filan olmuyo bazı arkadaşların dediği gibi ilginç seslerde gelmiyo ne tavsiye edersiniz??????

  3. #3
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    Alıntı aeengineer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok acil cevap verirseniz sevinirim!!!

    arcım 2006 model ve 100000 km de hiç baskı balata değişmedim vites geçişlerinde özellikle geri vitese takarken cart lama yapıyo ve hayriyetten city fonksiyonunda arıza var. servise götürdüm aracı baskı balata değişmeli dediler ve hayriyettende direksiyonun elektrik motorunun arızalı olduğunu söylediler ve bu arıza üretim hatasından kaynaklı olup kronikmiş 2006 modellerde çok sık rastlanan bi durummuş. bana baskı balata için 550tl direksiyon içöinde 850 tl(%50 sini fiat karşılamış olmasına rağmen) çok falza geldi. sanayiye götürdüm aracı söktüler baskı balatayı değişçekken volantın yanık ve salıncaklarında gidik olduğunu söyledi usta. açıkçası güvenmiyorum. arabada yokuşta geri kaçma filan olmuyo bazı arkadaşların dediği gibi ilginç seslerde gelmiyo ne tavsiye edersiniz??????
    İstanbulda güzel bir ustaya götürün gösterin güvendiğiniz birisi..servis konusunda arkadaşlar istanbulda hangi servisin iyi olduğunu daha iyi bilirler küçükyalı birmot falan güzel diyorlar ama..

  4. #4
    Ertuğ Torun
    T-jet uzmani Romeo_er2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22/10/2008
    Mesajlar
    3.586
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    06 GTR 52
    Edilen teşekkür: 1032

    Standart

    Benimki 40.000de kacirmaya basladi taktik bronz balatayi omurluk oldu
    06 GTR 52

    -Crossfit-
    Forging Elite Fitness

  5. #5
    eski puntocu yeni lineacı
    halils2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/03/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.868
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 1276

    Standart

    Alıntı Romeo_er2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimki 40.000de kacirmaya basladi taktik bronz balatayi omurluk oldu
    bronz balata nedir ve kaça yaptırdın acaba???

  6. #6
    Erdinch -
    Erdinch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/09/2010
    Mesajlar
    83
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 8

    Standart

    40000 km bakımları için bugün gittim aynen benim baskı balatalarda da sorun olduğunu söyledi arkadaşlar. 40.000 km bakımı ile beraber baskı balata değişim ücretinin yaklaşık 1200 TL civarında olacağı bilgisini de aldım. Biraz yüksek bir rakam değil mi ?

    Bu arada geri vites problemi kronik sorunlar arasına girecek cinsten..

  7. #7
    AKİF CEYLANER
    #radyasyon alanı# macsea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/02/2011
    Yaş
    43
    Mesajlar
    815
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 284

    Standart

    benimde 1. vites ve geri vites gajlamalar başladı, 71 bindeyim, a bi gitcez artık

  8. #8
    Mert Sözge
    Yıllanmış Moderatör StrawBeeRy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    32
    Mesajlar
    13.773
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3539

    Standart

    90lık dualogic vites olanlar için elimde baskı balata ve rulman var sıfır.orjinal italyan serviste 800 liraya sadece parçayı alabiliyorsunuz isteyene yardımcı olurum

  9. #9
    _ _
    Muhendis06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2006
    Mesajlar
    398
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 215

    Standart

    Herkese selamlar. Kavaklıdere servise debriyaj seti degisimi icin az once fiyat sordum, 590 TL dediler. Ankara için alternatif çözüm önerisi sunacak arkadasimiz var midir?
    1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km

  10. #10
    emin tahir
    emin tahir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/07/2010
    Yaş
    41
    Mesajlar
    144
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 26

    Standart

    Debriyaj işi çok sakat gibime geliyor,heryere güvenilmez....

  11. #11
    Emr Gnc
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. emrgnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/02/2011
    Mesajlar
    979
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 217

    Standart

    bişey sormak istiyorum. vites değiştirirken şanzuman kolu kendini çok kasıyor. bunun balatayla alakası varmıdır? kalkışta ya da çekişte dikkatimi çeken bi sıkıntı yaşamadım ancak arabam 120bin km de daha önce debriyaj balatası değiştimi bilmiyorum.

  12. #12
    Utku OKTAY
    utku952 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/01/2007
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.034
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    Benimde 130.000 oldu hala değiştirmedim ama zamanı geldi çekiş düştü eskisi gibi değil geçişler de öyle. 5e atarken cam aralıksa sesini duyuyorum resmen dişlilerin

  13. #13
    savaş kabal
    sagitta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/07/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    213
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 67

    Standart

    slm aracım 93 binde hiç bir sorun yok viteslere şıkır şıkır giriyor maşallah

  14. #14
    murat gümüşlü
    gousto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/08/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    154
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 49

    Standart

    daha bu salı değiştirdim...baskı balatamı 120 TL baskı balata ( opar -valeo ) ve yağa (castrol) verdim...bunun yanında birde işçilik verdim...Özel serviste yaptırdım...araba bi farklı oldu....çekiş arttı ve şuan daha sessiz çalışıyor...

  15. #15
    Hüseyin YILMAZ
    koyumavi123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2013
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    he balata kokması baskı balata olmaz firen balataları kontrol yap kaldır 4 tekeri çevir normal dönuyorsa baskı balatadan koku dersin ançak baskı balata batanaj yapdırmadığın süreçe zorlamassan kokmaz.

  16. #16
    Hüseyin YILMAZ
    koyumavi123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2013
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    titreme motor kulakları olur özellikle altdaki hem motoru hem sanzumanı tutan takoz yıpranır ama hiç kimse buna bakmaz motor ölü derler viçdanı olmayanlar vicdanlılar 0/0 yüze 2 dir anlayan anlamıştır tüketiçiler keklenmeyin

  17. #17
    Hüseyin YILMAZ
    koyumavi123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2013
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    1.3 putoların motorları bakarsanız yağına suyuna zorlamassan hareret yaptırmassan acemiye vermessen motor ömrü 500.000 veya 750.000 km gider sıfır yapdırırsın motor tam ölmeden açtırmayın buda 100 km 1 lt yağ yakarsa sabahları zor çalışırsa zaman şartlarını göz önünde bulundurun soğuk havalarda değil

  18. #18
    Hüseyin YILMAZ
    koyumavi123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/04/2013
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    titreme benim basımdan geçti fiyat servisine götürdüm motor ölü enjektörler değiseçek dediler dısarda özel servise götürdüm aynı dedi tamirçiye götürdüm aynı dediler ama benim kafama yatmıyordu sorun birden ortaya çıktı araçıma titizlikle bakıyordu son tesadüf köhne bir yerde tamiri gördüm bir baktırayım dedim ve tamirçi inçeledi aradı ve altdaki takozu buldu bende gördüm yıpranmış değistirdim araçım sanki fabrikadan yeni çıkmış gibi oldu

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 24/10/2012, 20:49
  2. Bilgilendirme GP debriyaj değişimi
    senergurbuz tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 16/12/2011, 16:57
  3. gp 1.3 triger debriyaj baskı balata değişimi
    rainbond tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 12/06/2011, 13:32
  4. Dualogic debriyaj baskı balatası değişimi garanti kapsamında mı?
    kartalli2001 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 19/03/2010, 12:27
  5. debriyaj vb değişimi
    gogigogi tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 15/08/2007, 22:37

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com