benzinli araçlarda çok bir fark olmuyor chip işleminde
bununla alakalı bir çok konu zaten mevcut forumumuzda bakabilirsin
ben şahsım olarak motor modifiyesine karşıyım görsel olarak herşeyi yaptırırım ama açık hava filtresi bile takmam
merhaba,
Aracı yeni aldım daha 500km'de. Okuduğum kadarıyla motor açılsa dahi performans ta bir değişiklik olmuyormuş.
Arkadaşlar aracın gücü beni hiç tatmin etmiyor, sollama yaparken oldukça ağır kalıyor, bayır çıkarken 1e düşmem gerekiyor araç bayılıyor.120km hıza geldiğimde araba resmen cayır cayır bağırıyor!
biraz güçlendirmek istiyorum, mümkün müdür? daha önce modifiye ile hiç ilgilenmedim. Bu yüzden bir bilgi sahibi değilim, birazda ekonomik olacak şekilde yardımcı olabilirseniz sevinirim. Lakin bu arabayı 4 yıl kullanacağım, tabi kafayı yemezsem...
benzinli araçlarda çok bir fark olmuyor chip işleminde
bununla alakalı bir çok konu zaten mevcut forumumuzda bakabilirsin
ben şahsım olarak motor modifiyesine karşıyım görsel olarak herşeyi yaptırırım ama açık hava filtresi bile takmam
Filtre-egzozt-chiptuning vs yaptırsan dahi alacağın güç artışı en fazla 10 hp de kalır ve masrafına değmez...
Dualogic te başka seçenek olmadığından mecburen bizde 1.4 77 hp aldık,aslında aracı eşim kullandığı için fazlasıyla yeterli geliyor...
1.4 Fire 8v motor için modifiyeyi hiç düşünmeyin, yukarıdaki arkadaşlarında yazdığı gibi onca masrafa rağmen, elde deceğiniz sonuç sizi tatmin etmeyecektir.
keşke dizel alsaydnz fırlardı![]()
TSİ Jetta.
Hocam abartmışsınız rampalarda 1 e düşürmek falanBen çok rampa çıktım ve rampa yukarı performansı gerçekten çok iyi. Düz yol performansı da iyi ama 110 ve yukarısı hızlarda aracın devri çok artıyor tabi buda ses olarak dönüyor ama performanslı bir motor olduğu kesin bence hatta geçende seat ibiza nın yeni kasasını geçecek kadar iyi olduğunu da gösterdi aracım
![]()
heralde ben farklı bır arac kullanmısım bu kadar zamandır.120de degilde 40 km hızda fala bagırmaya baslıyor bende arac
Bence bir de şu açıdan bakın derim.Benim görüşüme göre puntolar içinde lpg ile e uyumlu sağlamlık açısından da en dayanıklı motor bu motor.Bende bundan önce 103 hp palio vardı kaputu açınca elini sokacak yer yoktu.Her servise götürdüğümde ustanın hiç motorla ilgilenesi gelmiyordu.Bir şarz dinamosunu veya marş dinamosunu sökmen için motorun yarısını sökmen gerekiyordu.Üstelik çok fazla yakıyordu ve kronik arızalıoydı.Ama performans tabi ki iyiydi.Şimdi ki aracımın kaputunu açınca içine iki tane adam sığacak kadar yer var.Motor desen broadway motoru gibi sade 2-3 kablo dışında birşey yok.Bozulacak desen bozulacak parçası yok.Araca bin gaza bas gerisini düşünme bu at gibi bin.Yola çıktığında kaygısız gidiyorsun.Ne yapayım ben performansı yakıt almış başını gidiyor.En iyisi ekonomi ve sağlamlık.Bu motor benzinliler içinde multiair ile birlikte en ekonomik motor.1.4 t-jet desen lpg ile uyumluluk sorunları var starjet desen asla fire kadar ekonomik ve sağlam olamaz.Fire motor tık demiyor maaşallah.
Araç çabuk devirleniyor 4000-5000 devirde olunca tabi bağıracak bu devirde olupta bağırmayan araç mı var??? 40 da 2. viteste 4000 devirlerde motor sesi duyulur ki bence öyle rahatsız eden bir motor sesi de değil aksine araca binenlerin hep hoşuna gidiyor...
Kaldı ki 2000-2500 devir civarlarında motor sesi duyulmuyor zaten. Burda hızdan ziyade devir önemli motor sesinden bahsederken.
2.viteste 40-50 km de mtor bağırıyor çünkü vites istiyor.
Bu arada arkadaş senin yazdıkların zaten hiç güvenilir değil birkaç konuda ARABA KOKLUYOR FALAN YAZMIŞTIN. SENİN ARAÇ YANILMIYORSAM dizelden de az yakıyordu.
Kesinlikle sen farklı bir araç kullanıyorsun bence.
77 beygir uygun kullanımla gayet tatminkardır. 1 e kadar düşmek sürücü hatasıdır. 75 derece eğimde mümkündür.
Gezgin Gp.
sımdı rampadan kasıt su olmalı ıkı serit yolda onundekı kamyonun arkasında yawaslayıp vıtesı asagıya cekıp sonrada sollama ıcın ıkıye yada uce yada bıre cekınce way halınıze.... normal bır yokusta kaptırıp cıkınca gdıyor zaten arac... dıger yandan bazı yokuslarda arabayla daha hızlı cıkmak ıstıyorsunuz ama nafıle... orn 60 km ıle bır yokusu cıkarken deneyın bakalım yokusun sonunda ıbre 100 olcak mı?? kesınlıkle olmaz. multıjet 75 fıorıno ıle onceden 100 ıle gırıp 60 km hıza dustugum yokusu sımdı 60 ıle gırıp 100 ıle bıtırebılıyorum... fıre motor ıle kaptırmazsan tovbe .........
Valla önceki aracımda 1.0 toyota motor vardı o araçtan sonra fazlasıyla iyi kalkıp 1.6 yada 2.0 motor bir araçtan sonra buna binenler illa ki sıkıntı çekecektir. Şu ana kadar ne yokuşta sollama yaparken nede düzde sıkıntı çekmedim. Yokuş yukarı bayılmadan ziyade araç hızlanıyor isteyeni beklerim hemen Kartal köprüsüne çıkarız kartal köprüsüne çıkarken nasıl hızlandığımı görürler.
Tek sıkıntı çabuk devirlenip yüksek hızlarda yüksek devirlere ulaşması ve bunun fazla ses olarak geri dönmesi ona da alışırız zamanla...
İbiza mevzusuna gelecek olursak epey basmıştı emin olun!
Arkadaşım alırken görüyorsun. 1.4 77hp bu araçtan Ne bekliyorsunki beklentilerin boşa gidiyorBen MPI motor Tipo kullandım 105hp perfornmansı güzeldi fakat GP 'de onu aratıcak gibi gözükmüyor. Sen motor modifiyesine falan girme o aracı sat 100 hp ve üzeri araçlarla ilgilen derim.
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
arkadaşlar ben açık hava filtresi taktırdım simota marka hem mukemmel bir motor sesi hemde az biraz performans kattı arabama ısındım diyebilirim herkese tavsiye ediyorum 77bg kullanıcılarına
Bence arabaya hiçbir modifikasyon yapma. Satana kadar bin arabana. Arabanın doğası böyle. Yokuşa gelince yavaşlayacak ve sen buna zamanla alışacaksın. Yokuşta gazı köklemenin yakıt tüketimini arttırmaktan başka bir işe yaramadığını iyice yazmak lazım akıla. Bu arabalar performans için değil ekonomi için yapılmış. LPG taktırırsan ve arabayı hiç sıkıştırmazsan, dizellerin hepsinden az yakıyor ben kullandım çok iyi biliyorum.
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri