Alıntı onn.off Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
beni yanlış anlamayın aracınızı kötüleme gibi bir niyetim yok ama toyotanın MMT şanzımanı tam bir hayal kırıklığı yokuşta her 15 dk bir sağa çek debriyaj soğut. ayrıca manual vitesede alsan yine aynı sorun ben bunu çok yaşadım ve satmak zorunda kaldım (umarım siz böyle bir sorun yaşamıyrsunuz)

punto larda ECO tuşunu kapatın çıkamıyacağı yokuş yok ama 4illeri otomatik vites gibi illeri itme seçeneği yok diye biliyorum.ama onun için hillholder koymuşlar yokuş kalkış sistemi geri kaymaz sizin araçta yoksa onu bilemem . ama arkadaşa katılıyorum gitmemesi daha mantıklı sürekli kavramada ve belli bir basınçla gaz uyguluyor demektir yani fazladan benzi harcaması. bu arada aracınız hayırlı olsun punto evo bambaşka bir araba ben evo ya aşık oldum
Yok, niye yanlış anlayayım, aracımı almadan önce yorumları çok okumuştum, şikayetci olanların çoğu MMT'nin ilk senelerinde araç alanlar sanıyorum. Ben 2007 sonunda aldım ve geçen üç sene boyunca sadece bir kez debriyaj uyarı ışığı yandı. Genelde yoğun trafikteki duruşlarda boşa alıyorum, bu sayede sorun yaşamadım.

Evet Evo'daki Hillholder zaten en önemli seçim kriterimizdi. Ancak start&stop'un yokuşta devreye girmesi ve aracı stop ettiği için hillholder'ı da devre dışı bırakması tehlikeli oluyor ve bu yüzden S&S hep kapalı kullanıyoruz. Aslında bu durumda uzun bekleyişlerde Evo'yu 1. viteste bekletmiş oluyoruz ve bu da debriyaja basılı tutuyoruz anlamına geliyor, bu da kötü bişi. Boşa almak daha iyi olsa gerek. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizler nasıl kullanıyorsunuz?