Arkadaşlar bir parça boyanacağı zaman o boya tamamen kazınıp mı boyanıyor yoksa üzerine mi astar çekilip mi boyanıyor ?
Eğer kazınıyorsa o boyayı anlayan zımbırtılar boyandığını nasıl anlıyor
(Servis işçiliğinden bahsediyorum)
Arkadaşlar bir parça boyanacağı zaman o boya tamamen kazınıp mı boyanıyor yoksa üzerine mi astar çekilip mi boyanıyor ?
Eğer kazınıyorsa o boyayı anlayan zımbırtılar boyandığını nasıl anlıyor
(Servis işçiliğinden bahsediyorum)
Bu yüzden de yeniden boyanmış araca baktığınız zaman boyanmış bölgede matlıklar görebilirsiniz. Yani yeniden boyandığı mutlaka belli olur.isterseniz olduğunu gibi boya kazınsın, astarlanıp boyandığında, boya kalınlığı fabrikanınkinden fazla çıkacaktır.
Sedicivalvole Diesel
en düzgün olanı eski boyanın kazınıp yeni macun çekilerek atılan boyadır. ancak elektronik cihazlar tarafından anlaşılmaması gibi şey söz konusu değildir. o cihazlar boyanın kalınlığını ölçerek parçanın boyanıp boyanmadığı hakkında bilgi verir. nedeni ise orjinal boyaların fabrikada robotlar tarafından atılmasından dolayı aynı kalınlıkta olmasıdır. sonradan atılan boyalarda kat farkı ve kalınlık farkı vardır.
Bu robotlari piyasya suremez miyiz?
![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri