Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 21 ile 28 arası

Konu: Turbo

  1. #21
    savaş ölmez
    savagi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/10/2007
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.044
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 399

    Standart

    bence arkadaş yapsın hem görelim nasıl olmuş?herşeyin bir ilki vardır )

  2. #22
    Murat Gürakan
    varmı denemek isteyen :) Murat Gürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/11/2009
    Mesajlar
    934
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 354

    Standart

    parana yazık arkadaşım. Bu işler öyle sanıldığı gibi kolay değil. En kalitelisinde bile ayda bir ustanın çayını içmeye mahkumsun. Hortum patlayacak yok yerine uymayacak cart curt...PAran varsa bide heyecan istiyorsan gir bu işin içini. Ama bir ay sanayide sürüneceksin...
    Nerden biliyorumm yaşadımmmm
    Ki bneimki turbosuz araca değilde turbolu aracın turbosunu büyütme işi idi...

  3. #23
    Kemal Atalay AR
    atalayx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/12/2009
    Yaş
    34
    Mesajlar
    573
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 UE
    Edilen teşekkür: 262

    Standart

    bende umuyorum şanzuman ve motorun uyumlu olmasını.starjet sanzuman ve fire motorun tam uyup uymadığını veya ölçüleriyle öğrenebileceğim bir kaynak var mı ?
    küçük bir turbo az bg artışı ve bunun yanında parçalar dayanım sınırının altında calıştırılabilirse bi problem olmaz gibi geliyor.

  4. #24
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    benimkisi turbo taktıracagımdan filan degil. merak ettim sadece. böyle bir bilgiye nette karşılaşmadım da. 105hp, 135 hp turbolu, abarth, supersport.. abarth vede esseesse yi ayırdık bunlarda farklar çok biliyorum. 135hp ile 105 turbosuz arasında ki motor şanzıman farkını gerçekten merak ettim. süspansiyon degişik diye okumuştum galiba..

  5. #25
    Can Yağcı
    Mazüt Powır :D Du Hast - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31/03/2010
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2.489
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    06 BA 9125
    Edilen teşekkür: 1028

    Standart

    Alıntı zafermutlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimkisi turbo taktıracagımdan filan degil. merak ettim sadece. böyle bir bilgiye nette karşılaşmadım da. 105hp, 135 hp turbolu, abarth, supersport.. abarth vede esseesse yi ayırdık bunlarda farklar çok biliyorum. 135hp ile 105 turbosuz arasında ki motor şanzıman farkını gerçekten merak ettim. süspansiyon degişik diye okumuştum galiba..
    benzinli turbo beslemeli motorların teknik verileri elimde mevcut değil ancak
    1.3 multijet 75 - 90 hp arasında da motor yapısı bakımından ufak farklar mevcut. piston çapları. segman değerleri, pimler v.s. bakımınndan.

    turbo ile turbosuz motorun arasında kesin fark vardır diyebiliriz çünkü sıkıştırma oranı fazla, aracın uzun süre kullanılacağı göz önüne alınca, belli başlı parçaların dayanıklı olması gerekir ve buna göre çeşitli farklar mevcuttur turbosuzlara göre.

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #26
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzinli turbo beslemeli motorların teknik verileri elimde mevcut değil ancak
    1.3 multijet 75 - 90 hp arasında da motor yapısı bakımından ufak farklar mevcut. piston çapları. segman değerleri, pimler v.s. bakımınndan.

    turbo ile turbosuz motorun arasında kesin fark vardır diyebiliriz çünkü sıkıştırma oranı fazla, aracın uzun süre kullanılacağı göz önüne alınca, belli başlı parçaların dayanıklı olması gerekir ve buna göre çeşitli farklar mevcuttur turbosuzlara göre.
    benimde merak ettigim buydu. tahmin ettigim gibiymiş.. tşkler...

  8. #27
    ZAFER MUTLU
    zafermutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/07/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1.777
    Nereden
    Sinop
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 445

    Standart

    Alıntı Du Hast Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzinli turbo beslemeli motorların teknik verileri elimde mevcut değil ancak
    1.3 multijet 75 - 90 hp arasında da motor yapısı bakımından ufak farklar mevcut. piston çapları. segman değerleri, pimler v.s. bakımınndan.

    turbo ile turbosuz motorun arasında kesin fark vardır diyebiliriz çünkü sıkıştırma oranı fazla, aracın uzun süre kullanılacağı göz önüne alınca, belli başlı parçaların dayanıklı olması gerekir ve buna göre çeşitli farklar mevcuttur turbosuzlara göre.
    araştırdım bana denene göre multiairin turbolusu ve turbosuzu arasında benim düşündügüm farklar yokmuş motorda. denildigine göre şanzıman süspansiyonda aynı fren sistemi ön arka farklı. ön disk bizden farklı arka bizde kampana onda ise zaten diskmiş.

  9. #28
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı atalayx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    starjete turbo olursa 6 vitesli t jet kıvamında punto olur orjinal t jet 5 vites bildiğim kadarıyla.starjet şanzumanı 77 bg veya t jetlere takılabiliyor mu?


    baskı balatalar farklı sadece şanzuman ve muhafaza kapağı ile iş bitmiyor
    bu arada tjet spor paketin 3k 6 ileri orjinal olanı zaten mevcut arkadaşlar


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Turbo :/
    HakanUstuner tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 49
    Son Mesaj: 26/08/2012, 01:08
  2. 1.4 MULTIAIR 105 HP motor Turbo takılarak 1.4 MULTIAIR Turbo 135 HP olur mu?
    yusuffffff tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 28/07/2012, 02:28
  3. Dizel punto turbo ve turbo hortumu
    BLACKND tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 17/06/2012, 23:12
  4. Ege Turbo Stage 2 Turbo Büyütme
    egeturbo tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 23/03/2012, 18:19
  5. Adamlar yapmış Opel Twin-turbo 1.9 cdti kompressör + turbo !!!
    legend tarafından Diğer Marka Araçlar forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 23/04/2011, 13:48

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Turbo Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com