Tebrikler Ozan. en sonunda arabayı pes ettirdin yani
Önemli bir şey çıkacağını düşünmüyorum ancak Müslüm'e bir danış istersen.
bi arabanın elektrik sistemiyle bu kadar oynanırsa kafayı yemesi doğal tabi ama normalmi karar veremedim.
ön parklar ve arka plaka lambalarında led var tabii bunlar arıza lambasını yakmamak için direnle desteklenmiş durumda.
kontağı kapattıktan bi süre sonra, tekrar açtığımda arıza lambası yanıyo motoru çalıştırınca sönüyo. biraz yol yaptıktan sonra motor çalışmıyo olsada yanmıyo arıza lambası.
akümün eskimesinden ve bekleyince voltajın düşmesinden diye düşünüyorum ama altından başka bişey çıkmasındanda korkuyorum
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Tebrikler Ozan. en sonunda arabayı pes ettirdin yani
Önemli bir şey çıkacağını düşünmüyorum ancak Müslüm'e bir danış istersen.
Araban sana uyarı veriyor oramı buramı kurcalama diye![]()
isyan etmiş heralde ozan..geçenlerde demiştin kumandaya basınca sisler yanacak 20 sn diye onuda duyunca ben oynamıyorum artık dedi lambayı yaktı demektir![]()
benimde öyle oldu amerikan park yaptırdım arıza lambası yandı park lambalarını söktüm gene yanıyordu arka plaka lambalarını led yaptım bu sefer ekranda plaka lambası arızası var yazıyordu sonra onları söktüm normal taktım şuanda yanmıyor ne oldu acaba aptallaştırdık beyini![]()
Ozan aküyü değiştirme vaktin yaklaşmış, ama merak ta eetim şimdi, direnç değerlerini biraz düşür, bu sefer ilk etapta arıza lambası yakmayı kesebilir, eğer tam şarja geçtikten sonra da aşırı akım akıttığı için yakmazsa şimdilik böle idare edersin
evetzaten şubatta 5 yılını doldurcak ve muhtemelen iflas edicek. yaz başında ölçtürdüğümde durumu iyi değildi...
dirençler hesaplanıp takıldı tam sınırdalar gibi bişey yani(14 volta göre hesaplamıştık sanırım) böylece sistem çalışmaya devam ediyo yani, eğer ledlere bişey olursa arıza lambası yanmalı (enazından motor çalışmıyoken)
şuan zaten motor çalışrken herşeyi açsam bile yanmıyo arıza lambası. o yüzden böyle idare edeyim diyorum.
Ne Mutlu Türküm Diyene!
motor çalışırken yanmamasının sebebi motor çalıştıktan sonra sistem gerekli enerjiyi
direk dinamodan karşılıyor olması
coşkunun da dediği ve senin de tahmin ettiğin gibi akü ölüyor
akünün su koyma kapaklarını aç araba çalışmıyorken
gözleri tek tek gözle incele eğer herhangi bir gözden yada bir kaçından ufak ufak kabarcıklar çıkıyor ise akü kaynatıyor yani deşarz oluyor yani ölüyor demektir
muhtemelende ilk serin havada aracın marş basmayacak
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
abi kafama takıldı, şimdi akünün durumu malum bi sabah çalışmadı. takviyeyle çalıştırsam servise kadar gitsem sorun çıkmaz demi?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
abi son soru taksit taksit geliyo aklıma
benim akü 50amper ben bunu yüksek amper aküyle takviye etsem bişey olurmu?
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Babamın arabasında birçok akü eskittik; bu eskiyenlere Mutlu da dahildi. Ancak hepsinin arasında en iyisi Bosch Akü çıkmıştı. Buradan paylaşmak istedim.
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri