Arkadaslar, eger araciniz yolda duz cizgide gitmeme egilimi gosteriyorsa, ilk kontrol ettirmeniz gereken nokta ön duzen rot ayaridir.
Benim ön lastiklerim, aracin rot ayari bozuk oldugundan dolayi 15 000 km sonunda sizlere ömür, mefta oldu. Optik tezgahta yaptirdigim ölçüm sonucu, sol tekerlek toe degeri (-6,2 mm) ve sag tekerlek toe degeri (+2,5 mm) cikti.:icon_eek:
Ingilizce manuele gore ön tekerlek geometrisi toe in (+1 +/-1 mm) ve Turkce manuele gore ise (+2 +/-1 mm) olmasi gerekiyor. Bu degerlerde dahi tutarsizlik var. Netice olarak, tek mantikli aciklama, Turkce manueldeki degerin toplam toe datasi olabilecegidir???
Buna gore tekrar inceleyiniz kendi aracinizi, bakalim ne cikacak??
:type:
Yer imleri