Multiair motorun detaylarına baktım ama aşırı besleme durum yok, atmosferik bir motor sanırım. Yüksek devirlerde tam gücü veren bir motor. Birde yüksek güç istiyorsanız motorunuzun devir bandını yukarı taşımalısınız, ama bunu yapmanızdaki engel atıl kütlelerdir (subap, piston vs.) bu kütleler sizin yüksek devirlere çıkmanızı engeller, o yüzden 4 silindir 16 valf bir motorun beygiri daha yüksektir. Hondanın yaptığı gibi 2.0 lt atmosferik motordan 195 hp elde edilmiş ama tork açısından bir kazanç elde etmeniz mümkün değil. Malzeme teknolojisindeki gelişmeler sayesinde aşırı beslemeli benzinli ve dizel araçlar tercih edilmeye başlandı, hem ekonomik olması hemde motor hacmini küçülterek vergisel bir avantaj sağladığı için vazgeçilmez durumda.