Kesin hortum gibi duruyor. Kaputu açın. Motorun ön tarafından aşağı bakın. Turboyu görün. Turbonun üstünde siyah bir hortum olacak. Bu hortumun bir ucu turbo çıkışına diğer ucu wg girişine bağlıdır. Bu hortumun amacı belli bir basınçta wg nin açılıp turbonun yüksek basınçlar basmamasıdır. Hortumunuz yerinden çıkarsa veya kaçak olursa bastığınız hava dışarı gidecektir. Bu da turbonun geç dolmasına sebep olacaktır. Turbonuz küçük olduğundan (orjinal) fark daha bariz olacaktır. Büyük turbo sahibi olsaydınız yine geç dolardı ama dolmada kesilme olmazdı 1,6 1,7 barları görürdünüz. Araba güvenli moda girerdi.

Geçen hafta hortum yırttım oradan biliyorum.

Sorun bu gibi duruyor bu değilse turboda ayrı bir problem olabilir. Aracınız arıza modunda da olabilir.