geçmiş olsun aldığımız her şey her zaman dört dörtlük olmaya biliyor yada biz kısa bir sürede sorunla karşılaşabiliyoruz aracınızın sorunu sizin için ne kadar sıkıntıysa emin olun bayiide aynı sıkıntı içindeçünkü yaptığı bir aracın 3,kere aynı sorunla gelemsi büyük bir problem hangi bayiiye gittiniz ne işlem yaptırdınız bilmiyorum ama duallagic te bizim serviste kronik bir sorun çıkmadı muhtemelen şanzımanla ile ilgili bir sorundur ama ne olduğunu bilemiycem.yanlış anlamayın fakat hemen arac değişimi olmuyor servisin giderebileceği bir sorun ise arac değişimi yapılmaz .
eğer bizim bayiiye yakınsanız isterseniz bizede getirin bizde bir kontrol edelim aracınızı bayiiden aldıktan sonra umarım biraz olsun yardımcı olabilmişimdir tekrar geçmiş olsun umarım tekrar böyle bir ciddi sorunla karşılaşmazsınız
ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim. küçükyalı birmotdaki arkadaşlar bu sefer bayağı ilgilendiler.robotu değiştiler, şanzıman dişlileri komple söküp tek tek kontrol ettiler.2 gün uzun yol testine çıkarttılar. bende ayrıca ustayla beraber test sürüşüne çıktım.şu an bi sorun yok gibi. inşallah bundan sonrada çıkmaz.ama bu olaya tofaşın da el atması. servisleri müşterilerle başbaşa bırakmaması. mesela toyota triptonik vitesleri iptal ediyor, bundan sonraki arabaları tek tip otomatik gelecek. piyasadaki garanti içindeki arabaların şanzımanlarıda değiştirme ihtimalleri varmış. tofaştan da bu tip söylentileri duymak isteriz.yağmasalarda azcık gürlesinler.böyle giderse garantisi biter bitmez hemen arabayı elden çıkartıp daha üst sınıf arabalara yanaşmak olacak.az para bemiyoruz, sonuçta 25 i veren 30 u da verirdi.saygılar.
Merhaba Erhan bey,
ben daha henüz halledemedim sorunumu ama en azından çözüm ve uzlaşmaya vardık. ben aracımı zincirlikuyu birmota götürdüm selçuk bey saolsun araç ile ilgilendi. haftaya stoklarına robot gelecekmiş geldiğinde arayıp aracı servise götüreceğim inşallah benimde bu problemim hallolacak. senin adınada sevindim sorununun hallolmasına inşallah bir daha tekrarlamaz.
Vedat bey, inşallah araban hallolur. e uzun zaman oldu, kardeşimin arabasınıda yollarda görmek isteriz.haftaya kadar neden bekletiyorlarki, küçükyalıda var, ordan istetsinler.bende buna kızıyorum işte neden hep çözümü müşterden beklerler ki(istisnalar kaidei bozmaz, hakkını vererek çalışanları tenzih ederim).neyse hallolduğunda müjdeli haberi beklerim.yeterki robotu değişsinler. değiştikten sonra sorun kalmıyor. en azından şimdilik.
merhaba dostum iyi dileklerin için teşekkürler artık biliyormusun beklemeye alıştım inşallah sorunum bu sefer hallolacak saolsun servis cok iyi ilgilendi. aldığımdan beri ufak tefek sorunlarımda vardı bunlarada bakılacak bu arada neden küçük yalıdan almıyorlar bene bilemiyorum herhalde bi bildikleri var diyorum. aracımı teslim alır almaz burada bilgilendirme yapacağım mutlaka
MErhabalar,
Aracımı bugun Birmot Zincirlikuyadan teslim aldım Selçuk bey saolsun aracımla bizzat ilgilendi aracım sorunsuz bir şekilde teslim aldım. komple şanzıman değişti.
3 senedir dualogic kullanıyorum şeytan kulağına kurşun sıkıntı yapmadı henüz
YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri