arkadaslar konunun herkesin ilgisini cekecegini dusundugum icin buraya actım.oto show un bu hafta yayınlanan sayısında bravo 150 hp ye yer ayırmıslar ben aldım okudum.ilgilenenler olursa diye buraya yazmak istedim.haftaya salı gun yeni sayı cıkıyor haberiniz olsun arkadaslar iyi aksamlar...
Konu ERC tarafından (28/05/2008 Saat 01:27 ) değiştirilmiştir.
ama benim anlamadıgım bir sey var oto show diger testinde belki hatırlarsanız 16 dizel testinde bravonun malzeme ve iscilik kalitesini beyenmisti ama bu test te begenmemisler ben bu tezatı anlamadım.eger okursanız anlıyacaksınız arkadaslar arabaya boyle ne biliyim cok negatif bakmıslar gibi me geldi bana tamam arabanın eksi yonleri soylenir bu gayet normalde daha oncekki test ettikleri bravonun kokpiti beyenmıslerdi sımdı ise daha guzel olabilirdi falan yazmıslar.ben anlamadım valla...acaba benmi yanlıs gozlemlemisim okuyan arkadaslar da kendi dusuncelerini yazarlarsa sevinirim iyi aksamlar...
Bencede biraz saçmalamışlar ; ''vites kolu beklediğimiz keyfi vermiyor ve debriyaj basılı olmasa bile vites ufak bir dokunuşta kendi kendine boşa geçiyor'' bu ne demek yahu
''Otomobile ilk bakıldığında onun bir GP olduğu düşünülüyor'' Yok artık daha neler
''Kullanılan -pedal grubunu- pek beğenmemiş olsak bile.........'' Pedalın nesini beğeniceksiniz anlamadım..
''Kullanılan sert plastik malzeme ve montaj hatası aracı ucuz gösteriyor'' Montaj hatası varsa zaten ben aracı iade ederim
Sanırım bu testten hemen önce Audi falan kullanmışlar sonra buna binince şaşırmış olmalılar![]()
Pedal grunu begenmemeden kasıt gorunusudur herhalde bencede biraz basit duruyor acıkcası.biraz ne biliyim genel olarak bir kotuleme soz konusu bir uslup kullanılmıs...
Plastik konusuna saydırmışlar evet. Yahu benim test ettiğim bravolardan da tıkırtılar geliyordu bu plastik muhabbetinden ötürü. Vites konusu ilginç gerçekten. Ben kendi arabamın şanzuman ve vites yollarından geçişlerinden memnunum. Bunun da benzer olması lazım diyorum ama işte geçiş yolları belirsiz falan demişler. Bunun da geleceği bizim GP T-JET ler gibi gözüküyor. Satış fiyatı yakında dibe vurur. Türkiye' deki anlayış değişmedi. Değişmeyecek.
Ben sport modelini kullandım gidişine diyecek yok gerçekten araba devamlı devirleniyor atıyor kendini öne ama işcilik kalitesinin daha iyi olmasını isterdim.Kullandığım araba daha 1000 km bile yok ve sesler geliyordu bu beni çok rahatsız etti.Tek takıldığım durum bu oldu.Gerisi gayet iyi bence.
kim ne derse desin bravo canavar gibi param olsa alırım![]()
Eee autoshow bu. biyerini olmasa başka biryerini kötüler. Yola o şartla çıkıyorlar zaten.
Direksiyon konusunda bence haklılar, daha sportif bir direksiyon simidi kullanılabilirdi bizim direksiyonlarla aynı direksiyon simidini kullanmışlar buda sportif bir arabaya yakışmamış, bunun haricinde iç dizayn olarak tartışmak bile yersiz.
bencede bilmem ki nerde ne aramışlar abi çok sinir oluyorum böyle adamlara fiat sonuç itibari ile daha standart gelirli insanlara hitap eden bir marka yani bazı ufak tefek hatala olacaktır sonuc itibari ile şöyle bi şey var karşılaştırdığın arac bir alfa brera veya alfa gt ve ve veya audi s3 değilki her ne kadar olursa olsun bence fiyat kalite orantılaması gp kadar mükemmel bir araç daha fazla parası olupta zaten bravo alan adama diyecek bir söz yoq paralıysan bence git golf tsi al ve ya gti al nebilim yani daha söylenecek çok şey var.....![]()
mustafa degerlendirmeler icin saol.evet benımde dile getirmek istedigim buydu tutarsız yazmıslar ve elestiriden cok yergiye yonelmisler.kardesim malzeme kalitesi iyi mi kotu hangisi yahu inan okurken sinirlendim bu nasıl bir yaklasım seklidir.ama oto show da ilk defa ben soyle birsey gordum onuda ekliyim.ama genede yanlıs bir yayın olmus kesinlikle...
ya arkadasım zaten testi sanki zorla yaptırmıslar ya oyle bir hava var yahu koysana ayrıntılı foto sunun icine...
Golf GTI ın yeri ayrı tabi.Ancak Tsi dahil Golf ün tüm donanımlarında eskiye nazaran bir miktar kalite düşüklüğü var.Nedeni ise maliyet kaygıları.Ancak VW nin tüm modelleri, sınıflarının iç mekan işçilik ve malzeme kalite ortalamasının üstünde diyebiliriz.Ancak bunun dışında donanım, güvenlik ve tasarım olarak artı ve eksileri var VW modellerinin.Zaten Vw yöneticileri kendileri üretim teknolojilerinin-bantlarının yeterince optimum verimde çalışmadığını belirtmişlerdi.
Bravo bana göre Golften daha modern ve alımlı bir araç.Her koşulda tercihim Bravo olur.Ancak iç mekanda belirli bölümlerde kaliteyi biraz daha arttırması gerekiyor...
Bugün birmotta bravoları inceledim. Bence gayet güzel görünen , agresif yapıda içi gayet hoş olan bir araba. Süper kaliteli demiyorum ama golf e rakip olur. Özellikle de motorlarıyla. Arka koltuk oturumu pek geniş değil onu farkettim. Dynamic modeli bile yeterli donanıma ve güzelliğe sahip. Ayrıca soruyorum size kimde var 290nm ve 300nm tork. İşte asıl fark burada. 300nm...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri