1,3 multijet 2008 gp mi babama verip 1,4 fire evo aldım . tam bir pişmanlık oldu . düşük güç çok yakıt tüm zıtlıklar beni buldu![]()
kim ne derse desin multijet başkadır ...
1,3 multijet 2008 gp mi babama verip 1,4 fire evo aldım . tam bir pişmanlık oldu . düşük güç çok yakıt tüm zıtlıklar beni buldu![]()
kim ne derse desin multijet başkadır ...
fire motordan allah kurtarsın çekmiyo kasayı zorlanıyo bu açık ve net bnm ilk arabamda gp. fireydi ben zong.da oturuyorum yokuşları 5 kişi çıkamadığı oldu zaten zor kaldırıyo arabayı o da gazla hep o yüzden çok fazla yakar ona düz yol lazım az yakması için.t jet al rahat et fireden az yakıyo teknik özellikleri t jeti çok yakıyo desede alakası yok fireye her türlü farkı koyar.
Aslında beygir olarak daha güçlü fire ama yols aktardığı torku maalesef düşük.
Sent my iPad using
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
Hocam fire ekonomi motordur fazla basmayacaksın yoksa çok yakar.
Aynen söylendiği gibi Fire'a düz yol lazım.
Havalar 10derecenin altına düştü, ortalamam 12.5lt ekranda gözüken..
4km gidiş 4km geliş. aralarda 2kmgidiş 2km geliş. Kısa mesafe ve bol yokuşlu ortam.
Multijet olsa onun da yakacağı 9-10lt olur aynı bu şartlarda. Kısa mesafe ve soğuklar her iki motorun da başlıca düşmanı.
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
aracınız hayırlıs olsun, kasasız belasız kullanın inşallah.
aracım 1.3 75hp. 1.5 km sabah gidiş, ertesi sabah 1.5 km geliş, soğuk motora soğuk hava ve çok kısa mesefede iş yerim. motor hararet ibresi hareket etmeden stop ediyorum aracı. göstergeyi sıfırladığımdan bu yana 3 yada 4 kez gittim geldim, Bot 11.x oldu. soğuklarda böyle oluyor malesef.
Multijetler, dCi lara göre çok daha geç ısınıyor, uzun mesafelerde problem yok ama özellikle sizin / benim kullanım şartlarımız için: ne fire,, ne fire+lpg,, ne de dizel pek bir farkı kalmıyorAynı kafaya çıkıyor.
Gerçi siz en azından hafa sonralı rahat rahat geziyorsunuzdur![]()
fire motor yerine multiair ya da multijete devam olmalıydı.. Allah kurtarsın diyorum.
Bu motor sakin kullanım ve sorunsuzluğuyla kendini ispatlamıştır.
Ayrıca lpg dönüşümüde sıkıntısızdır. onun dışında pekte bi şey söylemek yersiz.
Yahu arkadaşlar niye böyle diyorsunuz canım fire motora.Bak canım sıkıldı gece gece şimdi.Transitlere yokuşta mağlup oluyorum ama düz yola çıktım mı canını okuyorum onların.Yokuş aşağı passat jetta dinlemiyorum.Hele bir lpg ile uyumu ,sarsıntısız lpg ye geçişi ,şu kış günü 4 kişi şehiriçi yolculuklarda 7.5 litre ortalama göstermesi,sağlamlığı,sorunsuzluğu insanı mest ediyor valla.Lpg li olduğu için şu an tüm multijetlerden daha ekonomik tüketimim var.Zaten yakında mazotla benzin eşit olur ya da mazot alır başını giderse meydan gene fire ye kalır.Tabi lpg yi kafadan 3-3,5 yapmazlarsa
![]()
geçen gecede benim canımı sıktı pozantının yokuşlarında inat ettim düşmedim 3. vitese![]()
bende aynı dertteyim gitmiyor araba yav gitmeyince devirli kullanıyorum bu seferde lpg de bile km de 280 krşa yakın yakıyorum
'Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür.
Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
'Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür.
Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
hayırlı olsun almışsın başına belayı![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri