Ortak orta susturucuyu iptal et yerine standart boru çapınla aynı ölçüde bi düz boru kaynattır tamam.
Ama atladığın en büyük nokta bizim orta susturucular zaten flowdüz geçişli
HERKESE İYİ FORUMLAR ARKADAŞLAR.
kafama takılan bir noktada sizden tecrübelerinizi ve ya bildiniz detayları paylaşmanızı rica edicem
şuanki stok t-jet'imde green kutu içi ve otto son susturucu var. şimdi benim amacım ; kutuiçi green ile rahat hava emişi saglarken , aynı zamanda egzos sitemiyle de rahat gaz cıkışı saglamalı. öncelikle ben downpipe düsünmüyorum. borularım orjinal 51 lik. şimdi bildiğim kadarıyla stok araçta boruların 51 kalması daha mantıklı çünki alt devirlerde sıkıştırma düzenli olacagından tork düşmeyecek, bu durumda stok olarak sıkıntımız yok. ben sadece orta susturucu konusunda kararsız kalmaktayım. son susturucum otto demiştik , ben orta susturucumu söktügümde her nekadar turbo araçlarda back pressure gerek yok denilse de benim şahsi görüsüm ve araştırmalarımda, az da olsa bir back pressure gerekli oldugunun kanısındayım. yani sadede gelelim; ben şimdilik 51 lik borularla orta susturucumu krom tüp susuturucu ile degiştirerek minimum bir back pressure saglayarak alt devirlerimi öldürmemek ve tüp susturucunun standart susturucuya göre ufak ve bir o kadarda içindeki yapının standart orta susturucu ile aynı çalışma prensibine sahip olması nedeniyle üst devirlerde de aracı fazla sıkmayacagından ufak bir rahatlama olacagı kanısındayım. ne alt devrim nede üst devrim ölmemeli arkadaşlar. bu konuda paylaşımınızı rica edicem.
bu arada ilerleyen zamanlarda araçta turbo büyütme ve yazılım olabilir. bu noktada egzos sitemi degişecek elbette. şimdilik stok haliyle max. rahatlama ihtiyacımız varherkese tekrar iyi forumlar
Konu bulut tarafından (06/06/2012 Saat 14:03 ) değiştirilmiştir.
obsessed the red
Ortak orta susturucuyu iptal et yerine standart boru çapınla aynı ölçüde bi düz boru kaynattır tamam.
Ama atladığın en büyük nokta bizim orta susturucular zaten flowdüz geçişli
Türkiye'de çok yakan araba yoktur kol gibi vergi geçirilmiş pahalı benzin vardır
Aracın orjinalliğini bozma nokta
Motorunu bosuna yeme aracın. İkinci elde de inanılmaz zarar edersın ayrıca satarken. Zaten arac performans olarak yeterınce tatmın edıcı (benım ıcın yanı)
Bu araclar upon araclar pıyasada cok az sayıda var ılerıde klasık olacak araclardan.
Ortanin ici zaten flow soksende sokmesende boru capi ayni oldugu surece sesden baska bisey degismez![]()
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Ee kanka ozaman bizim ortalarda hiç mi sıkıştırma yok. Krom Tüp susturucu ortaya göre biraz kücük oldugundan yüksek devirlerde gazi fazla sıkıstıramayacagı icin arac canlanir ve alt devirlerde de az da olsa back pressure olacagindan alt larda ölmez diye düsündüm ben. Ee tabi birde düz boruya göre birazda zırıltıyı alır
obsessed the red
ortayı söktüğünde son hızın zaten düşmeyecek aksine yükseLecek denemesi 20 tLwaLLa egzoz konusunda rekor kırdım gaLiba
sök ortası hiç arkana bakma aLt devirde kayıp oLucak ama çok hissetmiceksin ama son hızda mutLaka etkiLicek eLin değmişken yapmicağım dediğin downpipe'ı bence yap
Tutte Le strade portano a İtaLy...
Bu arada t jetciler toplanmısken abarth on tampon bakıyorum bu ara eger var sa bıldıgınız yapan yer yardım beklıyorum. Daha once bu konuyu actım kımse bılmıyor sanırım
anıl ben enazından tüp susturucu ile hem alt hemde üst devir canlı kalsın diye düsünüyorum. çünki tüp az önce de dediğim gibi az da olsa bir back pressure yapacagından alt devirlerim ölmez ve yüksek devirlerde de tüp susturucunun boyutu orjinale göre ufak oldugundan mantıken işlev çapı küçülecek, orjinal susturucudan daha az gaz sıkıştıracagı için de üstlerde gaz cıkısı biraz daha rahatlar ve bi miktar canlanır diye düsündüm. sence ?
obsessed the red
Bulutcum hiç uğraşma yapıştır chip i gitsin.![]()
Bu arada videolar da yalan oldu hee![]()
BY Turbo SPORT 150 HP
dp yapmadan işlem yapmak ne kadar mantıklı arkadaşlar?
bütün t-jet konseyi toplandı![]()
abi yazılım yapıcam ama gerçekten faydalı bir yazılım yapacak kişi bulmak biraz endişede birakıyor beni. elbette herkesin yaptıgı işe sonsuz saygım var ama yanlışsam düzeltin beni; artık neredeyse kaldırım kenarında seyyar yazılımcı cıkacak. aslında detaylı bilgi için cemal abime ugramam gerek![]()
obsessed the red
Ertug'un ve bircok kisinin tek gectigi Booster Erhan Yucel var yazilim icin. Bende bi guncelleme yaptiracam firsat bulur bulmaz.
Bunlarin yanina bir de blow-off fena olmaz sankiHava filtresi bile cok farkediyor stok t-jet'te.
Oz Büyücüsü
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri