emme manifolfu üzerindeki sensörü sök ucu tıkanmışmı bak,tıkanmışsa temizle tak dene,tıkanmışsa temizlediğin halde düzelmediyse emme manifoldunu sökülüp temizlenmesi lazım.
Arkadaşlar herkese iyi haftalar.
90 hb 1,3 multijet 2007 gp aracımın enjektörlerini teste soktuk %70 arızalı çıkınca enjektörleri revüze ettirdim.arabanın çekişinde ve torkunda düşüş olduğunu hissettim.tekrar bilgisayar bağlandı ve debimetrenin değerlerinde düşüklük vardı.Debi metre temizletildi ve şimdi arabaya 3-4 kişi biniyoruz araba resmen 1,2 motor araç gibi çekiyor motor sağır,yokuşta devirden düşüyor sanırsınız 70 hb.ama uzun vadede hızını aldımı opekala gidiyor.Turbo da zamanında açıyor.Enjektörler garantili,baktım olmadı değiştireceğim garantisinden.
Peki sizce sıkıntı ne olabilir.Sorgulamam gereken başka ne olmalı sizce..
"alex" atar "volkan" tutar
bikini giysin AHMET ÇAKAR
emme manifolfu üzerindeki sensörü sök ucu tıkanmışmı bak,tıkanmışsa temizle tak dene,tıkanmışsa temizlediğin halde düzelmediyse emme manifoldunu sökülüp temizlenmesi lazım.
Merhaba, aracın çekiş kaybının nedeni kirli veya aşınmış hava filtersi ve kaçak yapan turbo borularından da kaynaklanabilir. Dizel araçlardaki çekiş kayıplarının genellikle turbo borularındaki kaçaktan kaynaklandığını söyleyebilirim. Geçmiş olsun...
Debi metreyi temizlenmesinden ziyade, çalışıp çalışmadığını kontrol ettirmeniz gerekir. Büyük bir ihtimal debi metre sorunlu olabilir. Debi metre Bosch markaydı galiba bizim puntolarda.
debimetre...temizlendikten sonra...değerler normal mi ?
map sensörünüde temizlettirin...
gerekirse her ikisinide değiştirin...
emme manifolt ve egr temizliği daha yeni yapıldı ayrıca serviste carbon clen da yeni yaptırdım.debimetre nin değerleri biraz düşük gösterdi ondan olabilirmi acaba sizce???
bi arkadar debimetrenin soketini sök biraz kullan çekişte bişey farketmiyorsa debi metren bozuk olabilir demişti...
sizler ne dersiniz arkadaşlar
"alex" atar "volkan" tutar
bikini giysin AHMET ÇAKAR
debi metrenin soketini söktüm ve arabayı kullandım.herşey aynı durumdaydı.sanırım dediğiniz gibi sorun debi metre diye düşündüm sonra biraz kullandıktan sonra arabayı kapattım ve tekrar kontağı çevirdiğimde marşı aldı ama stop etti tekrar
"alex" atar "volkan" tutar
bikini giysin AHMET ÇAKAR
debimetrenin fişini söktün aracı sürdün hiç bir fark yok diyorsan debimetre sağlam...
bu durumda map sensörü olabilir...yada turbo...
son bir olasılık ise commonrail...yeterli basınçta yakıtı basmıyor olabilir...
pompacı işini adam gibi yaptıysa...enjektörde sorun olmaması lazım
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri