Merhaba ,
2006 gp var 73000 km de ve aracın vites değişimi için dibine kadar basmak gerekiyor ve çok sert.Kalkarken 1. viteste özellikle sanki böyle tak tak tak diye ufaktan bi sarsma oluyor.Baskı balatadan mıdır?Yoksa farklı bişi olabilirmi?
Merhaba ,
2006 gp var 73000 km de ve aracın vites değişimi için dibine kadar basmak gerekiyor ve çok sert.Kalkarken 1. viteste özellikle sanki böyle tak tak tak diye ufaktan bi sarsma oluyor.Baskı balatadan mıdır?Yoksa farklı bişi olabilirmi?
Çok büyük ihtimalle![]()
biz gp'yi çok sevdik
Yakıtı da etkiler tabi, bir miktar fazla yakarsın. Kalkışta zorlanıyorsa, gaza bastığın kadar gitmiyor, hızlanmıyorsa (yani kaçırıyorsa) baskı balata değişecek...
1.2.3. biraz sıkıntılı gibi ama bundan önce gp falan kullanmadım . Ondandır belki dedim. Zaten hızlanması, aslına bakarsan problem değil.Hanım ve çocuk var arabada.Ama tabi fazla yakması ve o ufak sarsıntı olayını kafama takıyorum.Değiştiricem fırsat bulur bulmaz.Umarım düzelir.6,4 falan gösteriyor sürekli dur kalk şu bu var tabi.Normaldir diye düşündüm.
arkadaşlar puntolarınızın debriyajlarını bitiremezsiniz istediğiniz kadar ugraşın fiat grubunun bu tip motorlarında baskının uçları aşınıyor bu yüzden vites geçişlerinde problem oluyor ve geri viteste cartlıyor özellikle önerim işin ehli birini bulun baskının bi somunu var onun biraz daha uzununu takıyolar ve baskı 25-30 bin km daha gidiyor ...
- Ah dostum Şerafettin. Hastasın biliyorsun. Yatakta olman gerekirken hala BEŞİKTAŞ hala BEŞİKTAŞ !
...dedi doktor Enver
ince bir sesle:
-FEDA
...dedi Şeref bey
ama kimseler duymadı ...
altına paspas falan sıkışmasın dikkat ! ama sizin baskı değişmesi lazım.
Arabadayım altına paspas sıkışmamış ya benide şüpheye düşürdün baktım.Ayın 5inden sonra muhtemelen ero servise gidicem hem ziyaret hem ticaret...![]()
bendede aynı sorun var bi git bak bakalım fiyatıda ö.m olarak atarsan sevinirim![]()
Merak ettiğimden sordum zaten servise gidiceğimden değil.Ağır bakımlar ok.Serviste yaptırılabilir.Ama diğer ufak bakımlar ve bu tarz baskı balata falan işin ehli bi fiat ustasına gitmekten başka çare bırakmıyorlar.Bide ilginçtirki , farklı bi fiat servisinde 450 çıkan olay nasıl 590 çıkıyor bence bu kadar ser olmamalı ve yapılabilicek işlerin tümünü bi fiyata bağlanmalı.Atıyorum Fiat Türkiye demeliki baskı balata 400 yada 500 herneyse.Ama sabit olmalı.
baskı balatan bitmiş arkadaşımbütün yazan arkadaşların dediği gibi
ama dikkat et bu şekilde kullanmaya devam edersen ayna mahrutinide yersin iyice sıyırır dahada büyük arızalar sebebiyet verir bence o şekilde bile gezme .
Hiç boşuna heveslenmeyin asla iki servis fiyatı aynı işlemde aynı olmaz hayır geçtim liste fiyatı bu ama biz size şu kadar indirim yapıyoruz son rakam bu deseler yine anlayacağım ama hepsi fiyat bu diyor fakat hep farklı rakamlar çıkıyor. Fiat servisleri sanayi servislerinden de beter özellikle fiyat konusunda işçilik konusunda iyi olanları da var olmayanları da.
bende de baskı balatadan olduğunu düşündüğüm sorunum var, dualogic bu arada araç.. 1. viteste yokuş aşağı inerken hafif gaza basınca titreme ve silkeme yapıyor.. ayrıca geri viteste yokuş yukarı çıkarkan tak tak tak gibi ses geliyor sanki yapışmıyor balata? araba 63binde.. ekstra birşey olabilir mi, fikri olan?
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri