şu fiat servislerinin varya birşey diyeceğim şimdi olmayacak olaya bak yahu hocam heryere başvur bence..
arkadaşlar 2010 eylül ayında aracımın altını taşa vurmam sonucunda klimanın rekorları ve tamponumun altı kırıldı,aracım kaskolu olduğunda vede garantide olduğundan servise götürdüm,tamirini orda yaptırdım.aracıma klima gazı basılmış,klima yağı deyişmiş,klima komprsör hortumu ve tampon deyişti,ve arabama 20.000 km bakımı yapıldı aracım 22.000 kmde idi.neyse aracımı aldım servisten çıktım daha 1km falan yapmamıştımki aracımın klimasının soğutmadığını anladım tekrar servise döndüğüm de zaten saat akşam 18:00 civarı idi vede ramazanlıktı,aracımı yarın tekrardan getirmemi istediler.diğer gün götürdüğümde klima gazının fazla olduğunu onun için soğutma yapmadını söyleyip sorunumu giderip gönderdiler,tekra 2 gün sonra yine klimanın soğutmadını ve arabanın devrini düşürüp artırdığının farkına vardım araba bi öne yığılıp tekrar kendine geliyordu yani klima bi devreye giriyor tekrar devreden çıkıyordu ve soğutma yapmıyordu,tekrar götürdüğümde bu seferde klima gazını eksik bastıklarını söyleyip sorunumu hallettiklerini beyan ettiler ve bende arabamı alıp ayrıldım,tabi oradan ayrılırken klima çalışıyor ve sorun yoktu,malum aylardan eylüldü ve artık havalarda serinliyordu zaten klima kullanmayıda pek sevmediğim için bu yaza kadar 1 hafta önceye kadarda klimayı hiç(birkaç defa kışın öyle 5 er dakika bi kaç defa açmıştım) kullanmadım, geçen hafta klimayı açtığımda yine aynı sorun oldu servise götürdüm(aracımın garantisi biteli 1 ay oldu) bu sefer hememcecik arızasını buldular klimanın komprosörünün arızalı olduğunu fiyatınında 1240 lira olduğunu bi çırpıda söylediler ve komprosöründen hariç başka arızalarında çıkabileceğini eklediler(yani ekstra masraf)bende geçen sene aynı arızadan 2 defa geldiğimi bana gazından olduğunu söylediklerini madem gazdan deyilde komprosördense aynı arıza geçen senede vardı neden araç hem garantideyken hemde kazalı vede kaskolu halde geldiğinde bu arızayı bulup yapmadınız dedim nettiysem ettim ama nafile derdimden anlamıyorlar.bana geçen sene arabana bakan usta işten ayrıldı diyorlar arkadaşlar böyle birşey olurmu Allah aşkına.ben neyapayım şimdi.
şu fiat servislerinin varya birşey diyeceğim şimdi olmayacak olaya bak yahu hocam heryere başvur bence..
Garantisi bitince sorunu bulmaları enteresan olmuş..
BY Turbo SPORT 150 HP
Arkadasım
1.sı senın yapılan ıslemlerının degısen parcalar servısten degıstıgı için 24 ay garntılıdır
2.servısın iş guzarlıgı bu
3.Sana yapılan işlem gizli ayıplı mal (hılelımal)kapsamına gırıyor sahsı gorusum
Hileli Ayıp : Tüketicilerden hile ile gizlenmiş ya da satıcı veya sağlayıcının ağır kusuru olan mal ve hizmetlerdeki ayıplardır. Hileli ayıplar ne zaman ortaya çıkarsa tüketici hakkını arayabilir.
Niteliği , Niceliği ve Eksiklikleri Yönüyle Ayıp Çeşitleri
Maddi Ayıplar : Malın bozuk, yırtık, kırık, çatlak, lekeli, sökük olması gibi fiziksel ayıplardır. Teslim edilen malın satılan maldan kalitesinin farklı olması; buzdolabının soğutmaması, halis ceviz denilen mobilyanın çam olması gibi
bundan dolayıdır ki servisin sıkıntının motor oldugunu bılmesı ama ısteyerek veya ıstemeyerek tamır etmeyıp kısa ve uzun omurlu olmayan cozumler ıle savsaklamasıdır .
Ustanın işten cıkması yada işten cıkmaması senı baglamaz sen ali usta var dıye gıttıgınde aracını alı usta yok bız bakmayızmı dıyorlar demıyorlar tabıkı o yoksa gel yıne gel yaparız dıyorlar tuketıcı hk.derneklerı ıle temasa gecıp ilçe hakem heyetıne ve sanayı bak tuketıcı hak.hak.heyetıne durumunu bıldır olumsuz cevap alırsan yanlıs hatırlamıyorsam devlet baba senın yerıne tuketıcı mahkemesınde dava acıyor
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
Ayıp sana Servis.. Utan biraz.. O servistekileri yetiştiren analara babalara ayıp belkide.. 3 kuruşluk çakallık için kul hakkı yiyorlar.. Allah ından bulsun böyle servisler.
This is not personel, just business..
anlattıklarınızagöre servis hatalıbu konuda
arkadaşlar zaten servisin kapısına çıkınca ilk işim tofaş fiat müşterti hizmetlerini aramak oldu neyse telefondaki bayan olayı anlaması biraz güç oldu ama belkide ben anlatamadım en kısa zamanda bana döneceklerini söyledi.zaten servistende geçen sene yapılan işlere dair bilgisayar çıktısı aldım hani başka makamlara başvurmak üzere elimde belge niteliğinde olsun diye.işin el ilginç tarafı ise servis sorumlusuna ben şimdi ne yapayım diye saçma bi soru sorunca onun bana dahda saçma cevabı oldu arabanın altını git biryere vur polise tutanak tuttur getir kaskodan yapalım demesi oldu... bende sizin yaptığınız hatayı neden kasko şirketine yüklüyorsunuz ben üç kağıtçımıyımki sizin üç kağılarınıza ortak ediyorsunuz dedim sustular cevap bile vermediler sadece boyunlarını büktüler.
Arkadaslar yanlız su var herbırseyıde kaskodan yaptırmaya kalkmayalım bılıyorsunuz artık kendı tuttugumuz bır tutanak ıle polıs cagırmadan kaskoyu devreye sokuyoruz fakat bızım mılletımız oyle bır duruma sokmuskı kaskodan herseyı yaptırmayı artık kasko sırketlerı cok tıtız calısıyor ve bılerek ısteyerek zararvermenız durumunda odememe veya bır sonrakı yıl sızı kara lısteye alıp kasko yaptıramamanızı sağlayabiliyor.
İstatisliklere göre 2009 nısandan bu zamana vatandaşın tuttugu kaza belgelerının neredeyse hiç birinde alkollu olan yokmus.
Adam aracını begenmemıs satmak yerıne bılerek perte cıkartmıs kasko dan para lamk ıcın kaskoda bunu ıspatlamıs adama odeme yapmamıs
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
bi avukat olarak naçizane tavsiyem sabırla tüm aşamaları deneyin..tofaş genel merkezinin cevabını bekleyin ama bu arada da tüketiici hakem heyetine başvurun, eminim çözülcektir...
noone knows that except both of us
hangi servise gittiniz acaba?...
kesinlikle servis bu durumda haksız
ilk önce fiat müşteri hizmetlerine durumu anlat sonuç alamazsan
bir avukat yardımıyla kanuni yollardan hakkını sonuna kadar arayabilirsin
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
öyle düşünmüyorum geçenlerde arkadaşın arabasını götürdük opel astra 1.3 cdti..arabanın kornası durup dururken sustu ve araç garantili..adamlar aldı arabayı götürdü komple sistemini ağızlarını bile açmadan değiştirip arabayı yıkayıp 5 kuruş almadan birde özür dileyerek teslim ettiler bazı servisler özellikle büyük markalar kendilerini ufak şeylerden zedelemiyorlar..
Ben aracımı ufak bir kaporta işlemi için 2 ay önce Tan Otoya bırakmıştım oradaki hanımefendiye arasıra arka kapıdan ses geliyo diye laf arasında söylemiştim arabayı almaya geldiğimde şimdi tam adını bilmiyorum ama garantiden bir parçasını değiştirmişler, yine aracı alırken birmot ankarada park sensörü taktırmıştım (bu arada özellikle söyleyim birmotun servisinden hiç memnun kalmadım o yüzden tanotoya gidiyorum) park sensörü geçenlerde arızalandı. Sensörlerinden ikisi arızalanmış sizi bir daha buraya yormayalım ne olur ne olmaz deyip park sensörünü tamamen söküp ambalajindan çıkarttıkları yeni bir park sensörü monte ettiler. Servisler bana göre markadan çok o markanın yetkili servisliğini almış kişiler, orada çalışan insanlar ve meslek ahlakıyla alakalı .....
Eğer servislerde çalışanlar iyi para alsalar ve kurum içieğitimler olsa süper olurda tabi biz kendimize göre düşünüyoruz onlarda maliyet hesabı yaparak bunları yapmıyolar ceremsini çeken gene bizleriz
Servis hatalı bu konuda,değişen parçalar garantiden değil kaskodan değişmiş,yani ücretli değişim yapılmış,bu durumda 2 sene işçilik ve yedek parça garantisi var klimanızda,
üzerine giderseniz hakkınızı alırsınız...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri