sonuç olarak bu sistemdir ve kaliteli bir ses almak için olayı topyekün düşünmek gerekir,şöyleki, mevcut sisteme yapılacak ilavelerle iyileştirmeler yapılabilir,ancak istenen verim tam olarak alınamaz,tam verim alınabilmesi için,sistemin komple değiştirilmesi,(ana ünite,5 kanallı anfi veya 4 kanallı anfi+mono sub.anfisi yani çift anfi,ve bunlarla uyumlu SW ve 2 çift component takımı) kaliteden ödün verilmeden uyumlu eşdeğer ürünler alınması ve iyi bir yerde montaj yaptırılması gerekir,tabiki herşeyden önce ne istediğine karar verdikten sonra bu işe girişmek gerekir,aksi takdirde sonradan pişman olunabilmekte ve bu kullanıcıya daha pahalıya mal olabilmektedir.
montajın iyi bir servisde yaptırılması aracın hasar görmeden montaj yapılmasını sağladığı gibi,bilmediğiniz konularda da yanlış yönlendirilmemiş olursunuz,maalesef günümüzde hala 4 kanallı bir anfiye 4 haporlör bağlayıp,üstüne köprülü bir şekilde SW bağlayan ustalar var,bunun sakıncalarını da bilen bilir,isteyen olursa bu konudan da bahsedebiliriz.hatta hala sedan bir aracın pandizotunu araç güvenliğini hiçe sayarak kesip haporlör montajı yapanlar bile var (Tabi cahilliklerinden).bu arada yukarıdaki yazıda 20-100 hz arasındaki sesleri verebilen haporlörlere SW denir diye teknik bir bilgi verilmiş,ancak uygulamada gerçekten alt-bas sesler alınmak isteniyorsa özellikle 30 hz in altına inilmesinde yarar vardır,SW çapı büyüdükçede daha alt frekanslara inilmesi mümkündür.