Alıntı ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ersin bey soketler orijinal teyple aynı ise bence durum şu bizim teyplerin arkasındaki soketlerden A soketinin 1. ve 3. pinlerinden haberleşme oluyor.


Bu haberleşme soketi yeni taktığınız teyptede aynı pinlere denk geliyorsa siz bu kablolardan herhangi biri ile şase arasına atıyorum 270 ohm direnç bağlayıp teybin menusundeki ayarlar steering wheel control kısmından no key yazan yere tıklayıp press any key menüsü var ise buraya atıyorum ses açma tuşu olarak atadığınızda kabloya her 270 ohm yi dokundurduğunuzda ses açılıyorsa bence işiniz çok kolay olur. direksiyon tuşlarına dokunmadan bu işi halledebilirsiniz diye düşünüyorum ama dediğim gibi mail yolladım bakalım cevap gelirse soketteki hangi kablo hangi işe yarıyor onu öğrenelim gerisi kolay olacak.

bu açıklama gayet yerinde ve yardımcı olmuş bence.

hocam bence de böyle bir şekilde direksiyon tuşlarını da çalıştırabileceğiz.

yalnız kafamda bir soru var,Ersin Abi'nin dediğine göre her kontrole ayrı kablo gidiyormuş. Eski sistemlerde olduğu gibi. eğer böyleyse,iş çok zor. ses açma tuşuna ileri sarma tuşuna kablo çekmek gerekir ki,bu pek zor.

Ancak üründeki iso soketinin kaç ohm veya watt ile çalıştığını öğrenirsek,direksiyon tuşları üzerindeki kabloları bodycopmuter'dan bağımsız bir şekilde direk bu iso soketine manuel olarak bağlarız. soketi keser,kabloları lehimleriz. sadece araya takılacak direnç,bir kısım da makaron(açık kabloyu kapatmak için plastik borular,ısıyla darlaşır,siz biliyorsunuzdur muhtemelen.bilmeyenler için.. ) gerekir. bu da totalde yarım saatlik bir iş.

senden gelecek mail'i lütfen buraya da iletirsen çok sevinirim.