aksesuar kataloğundaki görüntüsüne aldanıp tozluk siparişi yaptırdım!
aradılar, "gelin takalım"..

tozluğa baktım, katalogtakiyle alakası yok! daha büyük ve "punto" yazısı farklı!
hadi istedik ayıp olmasın diye taktırdım!
basit bi iş diye çırağa verdiler işi. bende yukardan izliyorum..
çırak yarım saat sonra gelip "tamam abi delip taktım" dedi..
açıklamaları okuduğumda hiçbirşekilde delmeye gerek yok yuvaları hazır diyordu..
servis şefine durumu söyledim "yok öyle şey delmemiştir" diyip baktı harbiden delindiğini gördü..
"lanet olsun ben gidiyorum" deyip arabaya yönelince arabayı lifte kaldırdılar:s20: servisin içine giremezsiniz diye..
polis.i arıyorum diyince indirdiler! birden halka ilişkiler belirdi karşımda, "aman efendim arabanızı yıkayıp verelim" falan diye abul sabuk laflar!!
2 aydır kullanıyorum ve tozluk yanlış takıldığından bi halta yaramıyor!
kıytırıktan tozluktan dolayı davlumbazı deldiler ve hala o "%100 müşteri memnuniyeti" denen fiat çağrı servisini taciz ediyorum! 2 güne bir arıyorlar.. ısrarla o servis.in beni arayıp özür dileyip tozluğumu çıkarmalarını istiyorum!

madem müşteri memnuniyeti diye basbas bağırıyorlar Sonucuna katlancaklar!