8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

  1. #1
    Sühan coşkun
    silverback - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/10/2014
    Mesajlar
    37
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 1

    Dikkat Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

    2011 model garantisi bitmiş Fiat Punto Evo araca sahibim. 4 yaşında olmasına rağmen kilometresi 24.000 de.

    Yaklaşık 3 aydır arka kapılar açılırken berbat derecede bir gıcırtı geliyordu. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucunda bu sorunun birçok kullanıcıda olan kronik bir problem olduğu ve garanti kapsamında değiştirdiklerini öğrendim. Okuluma yakınlığı ve daha önce araçla ilgili yaşadığım problemleri ücretsiz hallettikleri için (tabi bayağı uğraştiriyorlar) aracı yine Ankara Konya yolunda bulunan Kartaş Otomotiv e götürdüm.

    Servisin fabrikayla yaptığı görüşmeler sonucunda aracın garanti dışı olduğu fakat %50 fabrika %50 benim karşılamam sonucunda tamir edilebileceğini söylediler. Tahmini masraf ne olur dediğimde 150 lira olursa 75 i sizin, 200 lira olursa 100 lirayı siz ödersiniz şeklinde bir cevap aldım.

    Bir kaç gün sonra servis randevusu için aradığımda parçanın ellerinde olmadığı değişim istiyorsam sipariş verebileceklerini söylediler. Bende fiyatı sorduğumda telefonda 76 lira cevabını aldım.

    Bu sabah aracı servise biraktim. Servisin ve benim yoğunluğum sebebiyle tekrar fiyat konuşmadım. Herhangi bir servis giriş belgesi almadım (hatamdan biri). Akşam üzeri aracı almaya gittiğimde 136 liralık bir fatura çıkardılar. Ödemeyi reddettim. Çünkü telefonda aldığım fiyatın üzerinde bilgim olmadan işlem yapıldı. Servisin savunması ise öyle bir fiyat vermedikleri yönündeydi. Fiat çağrı merkezini aradım durumu izah ettim fakat mesai saatinin bitimine yaklaştığı için gün içerisinde olayın halledilmesinin zor olduğu yanıtını aldım. Proforma fatura kesilmeği ve doğru bilgilendirme yapılmadan işlem yapıldığı için tartışma yaşandı.

    Bunun sonucunda aracın kilometre vs fotoğraflarını çekip eşyalarımı alıp aracı orada bıraktım. Dedikleri fiyattan işlem yapmaları için çabalayacağım. Yoksa arızalı parçanın gerekirse yeniden geri takılmasını isteyeceğim.

    Tecrübeli yorumlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    Ziya ziya
    arenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/09/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.697
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 346

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum.Tavsiyelerini Bekliyorum

    Bence %100 ü için bastırın,yarı yarıya yaptırınca fiyatı şişiriyolar,yine tam para vermiş oluyosunuz.arka kapı gergisi fiyatları 40₺ gibi bişeydi

  3. #3
    rifat erenler
    fluminense - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/10/2012
    Yaş
    42
    Mesajlar
    267
    Nereden
    Muğla
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 53

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum.Tavsiyelerini Bekliyorum

    Alıntı arenas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence %100 ü için bastırın,yarı yarıya yaptırınca fiyatı şişiriyolar,yine tam para vermiş oluyosunuz.arka kapı gergisi fiyatları 40₺ gibi bişeydi
    Aynen doğru söylüyorsunuz,yarı yarıya karşılayacakları parçanın fiyatını tam 2 misli yazıp bizden parçanın tam fiyatını almayı başarıyorlar.Benim başıma 2 kere geldi,parça fiyatını sanayideki oto parçacının tam 2 misli söylüyorlar...

    Şimdi soruyorum bu yapılan ticaret ahlakına uyar mı? Bu sahtekarlık değil de nedir?
    Bu arada kartaşı bilirim,aracımı sıfır oradan almıştım..Sigorta kısmı hariç iyi çalışan bir bölümlerini göremedim.Geçen seneydi,arıza ışığı yandı diye gittim.lpg den deyip tesisatı düzenleyeceğiz ayağına 130 liramı aldılar.Dönüşte muğlada montaj yaptırdığım ustama gösterdim,hocam bunda bi değişiklik yok.Bir hortum ve 2 kelepçe değiştirmişler gibisinden bir şey söyledi..Kartaş büyükçe bir servis olduğundan danışmanlarla pek diyalog kuramadım ben,daha şirin küçük servislerden daha memnun kaldığım olmuştur..
    Konu fluminense tarafından (14/08/2015 Saat 01:58 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    Akin Akalan
    GrandePunto suhaakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/05/2015
    Yaş
    40
    Mesajlar
    125
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 20

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum.Tavsiyelerini Bekliyorum

    %100 ödemeleri lazımdı. kime ne kadar köstürürlerse. ulan fiat...

  5. #5
    Ali Tandogan
    Castell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.237
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    34
    Edilen teşekkür: 213

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

    Kartaş yerine kavaklıdere servisini tercih etseydiniz daha iyi olurdu ilgi alaka daha iyi.....

  6. #6
    osman yağmur
    messi78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/02/2013
    Yaş
    40
    Mesajlar
    448
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Kar Beyaz
    Edilen teşekkür: 111

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

    Ben sürekli bakımlarımı Kartaş'ta yaptırıyorum. İlgi alakada çok iyi. Aynı sorunu kış çıkarken bende yaşadım aracım garantili olduğundan ikiletmeden değiştirdiler. Burdaki servis yönlendirmelerine katılmıyorum. Ayrıca aracınızı servise bırakırken fiyatı teyit etmeniz ve servis fişini alıp cebinize koymanız gerekiyordu ki elinizde koz bulunsun. Malesef yetkili servislere güven hergeçen gün azalmakta.

  7. #7
    Ziya ziya
    arenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/09/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.697
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 346

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

    Hiçbir serviste telefonda söylenenle ,işin sonunda istedikleri fiyat birbirini tutmadı.
    Maalesef tr de özellikle büyükşehirlerdeki servisler,filocuların,servis araçlarının oyuncağı olmuşlar.bizim gibi bireysel kullanıcıları iplemiyorlar(en kibar tabirle).

  8. #8
    Engin Pişkin
    comanchee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    10/01/2010
    Yaş
    50
    Mesajlar
    673
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    34lüyüz biz
    Edilen teşekkür: 222

    Standart Ce: Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum

    bu sıkntı araç çok güneşte kalırsa oluyor.ben deha otoya gittim hava kapalı idi servisde ses yapmadı.görevli arkadaş çıt dese bile değişirdim dedi.o hafta hava hep kapalı gitti.haftayı geçirdim.aracı kapalı otoparkdan çıkarıp güneş altında kzıdırdım.şansa havada parçalı bulutluydu. yolda da araç giderken serinlediği için müsait yerlerde bekledim araç güneşte kızsın diye.neyse servise girdim mevzuyu söyledim. kapıyı açtılar gğaarrrç diye bir ses çıktı ama duymanz lazım.daha bana bir şey demeden hemen içeri alıp değişip verdiler.
    YENİ HYUNDAİ İ20 1,25 STYLE+PAN 1,25
    PUNTO EVO 1.4 FIRE ENGINE DUALOGIC METALIC EVO WHITE SKYDOM GÜZEL ARAÇTI MAZİDE KALDI

Benzer Konular

  1. Frende sıkıntı var yardımınızı bekliyorum
    hzrakts tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 13/10/2014, 16:48
  2. İlginç bir sorun yaşıyorum
    tonomonaki tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 19/02/2014, 13:13
  3. Fren diskleri ilgili sıkıntı yaşıyorum
    fkurel tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 18/11/2011, 14:57
  4. Kaput koruyucu filmi... tavsiyelerini bekliyorum
    ucin tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 16/10/2010, 14:18
  5. Sıkıntı problem sıkıntı
    bvulgari tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/05/2010, 00:07

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com