Sayfa 1/3 123 SonSon
41 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Renault - Fiat müşteri memnuniyeti anlayış farkı

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Renault - Fiat müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    İyi günler arkadaşlar,

    Malumunuz 2,5 yıl bindiğim puntomu satıp Megane Sport Tourer 1.6dCi almıştım. aracın 1 yıl daha garantisi olduğu için periodik bakımları için yetkili servise gittim. Renault servisinin ilk tecrübesini paylaşmak istedim.
    Açıkcası Fiat servisinin bende bıraktığı 2,5 yıllık kötü izlenimden sonra, yalan yok istemeye istemeye sadece garanti bozulmasın diye gittim:
    arkadaş adamlar ilgileniyor. bir işini yaptırmak için ustanın, servis danışmanının keyfini beklemiyorsun. işler yarım yamalak bırakılmıyor(!)
    resimlerde görebilirsiniz direksiyon ve vites topuzunda çok hafif bir renk değişimi vardı, nasılsa değişmezler diye şöyle yarım ağızla bi sordum bunlara bi çare yokmu rengi atmış gibisinden. Usta şöyle bi baktı; "doğru diyon abi" dedi "hemen siparişini geçelim"

    fiat servisindeki "benim değil mi vermicem" politikalarından sonra ciddi anlamda servis ustasının beni Ti'ye aldığını düşündüm. Sonra baktım adam ciddi. arabaya bindi indi, "abi teyp tuşlarından da biri silinmiş, onu da sipariş geçtim" dedi. Baya şaşırdım teybin tuşunun silinmiş olduğunu ben farketmemiştim. açma kapama tuşu hafif ağarmış. Fiatta olsa kullanıcı hatası denmesini geçtim "abi bunun biişeyi yok orijinali böyle" der gönderirlerdi.
    Yeni direksiyon ve vites topuzu geldi bugün taktılar. Teybi komple sıfırını istediler perşembe -cuma gelince onu da takacaklar. Allah Allah, Allah Allah diyerek servisten çıktım umarım birgün fiat servislerini de bu şekilde görürüz





    A.T.K.ve Y.

  2. #2
    Rüstem-Muhammed Karakoyun
    1923qw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2012
    Mesajlar
    541
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    06ET7117
    Edilen teşekkür: 120

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    hocam gittiğiniz fiat servisinin kötü muamelesinin faturasını bence fiata kesmeyin.
    Bende fiatın müşteri memnuniyetinden ötürü fiattan vazgeçmek istemiyorum, bu mesele esasında markalar değilde servisler bazında konuşulmalı.
    Geçici Dövme-https://tatfast.com

  3. Bu mesajı için 2 kişi 1923qw'ye teşekkür etti:


  4. #3
    cenk cenk
    acemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2015
    Mesajlar
    218
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 22

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    fiat, komple direksiyon kopsa elinde kalsa yine değiştirmez. kullanıcı hatası, direksiyonu kendine çok çekmiş koparmışsın der

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Emin Od.
    2jz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    30/06/2014
    Yaş
    40
    Mesajlar
    41
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Petrol Yeşil
    Plaka
    34TL
    Edilen teşekkür: 3

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı acemi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiat, komple direksiyon kopsa elinde kalsa yine değiştirmez. kullanıcı hatası, direksiyonu kendine çok çekmiş koparmışsın der
    direksiyon tuş takımımın boyası aşınmıştı, vites topuzunun dikişleri açılmıştı, el freni düğmesinin boyası kazınmıştı. bunları gösterdim. sipariş verip değiştirdiler. her servisi bir tutmamak lazım

  7. #5
    cenk cenk
    acemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/04/2015
    Mesajlar
    218
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 22

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    ben kendi aracımın servis kayıtlarını istedim adamlar onu bile vermedi, monitör açıyor al buradan bak diyor. çıktı istiyorum olmaaaaz. foto çekeyim olmaaaz yasaağh. 50 satır veri var gözümle bakarım ezberlememi bekliyorlar.

  8. #6
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Doğru diyorsunuz rüstem bey. Ancak Benim 4 farklı fiat servisiyle muhattaplığım oldu 4'ünde de böyle bir ilgi alaka görmedim. aracımı aldığımdan beridir bu forumu takip ediyorum burada yazılanlardan anladığım kadarıyla servislerle ilgili genel kaide; ilgisizlikleri...

    direksiyon arızasında 2,5-3 ay verdiğim uğraşı ben biliyorum
    A.T.K.ve Y.

  9. #7
    Rüstem-Muhammed Karakoyun
    1923qw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/11/2012
    Mesajlar
    541
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Metalik Beyaz
    Plaka
    06ET7117
    Edilen teşekkür: 120

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı fct1071 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru diyorsunuz rüstem bey. Ancak Benim 4 farklı fiat servisiyle muhattaplığım oldu 4'ünde de böyle bir ilgi alaka görmedim. aracımı aldığımdan beridir bu forumu takip ediyorum burada yazılanlardan anladığım kadarıyla servislerle ilgili genel kaide; ilgisizlikleri...

    direksiyon arızasında 2,5-3 ay verdiğim uğraşı ben biliyorum
    demek ki biz servisimizden dolayı çok şanslıyız, kıymetini bilmek lazım
    Geçici Dövme-https://tatfast.com

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:

    2jz

  11. #8
    Ziya ziya
    arenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/09/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    1.697
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 346

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Bi ara puntoyu verip clio almak için ,renault forumlarını araştrıdım,üye oldum,sorular sordum..ama orda da yine aynı durum..kullanıcı hatası,bu modellerin hepsi böyle" gibi anlayışlar orda da varmış."varmış" diyorum ,kullanıcıların söylediği bu..tabi renoda da fiatta da işini layıkıyla yapan servisler vardır ama ben denk gelemedim maalesef (5 farklı fiat servisine gittim istanbulda).

  12. #9
    mustafa hay
    haybat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/04/2012
    Mesajlar
    101
    Nereden
    Denizli
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 3

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    sıfır olarak aldıgım megane 2 9 sene kullandım en son bakımda adamlar tornavidayla el frenini çizmiş nasıl becerdıyse gittim hemen yenısı taktılar eve geldım bı sefer saglam olan arka camların otomatık kapanmıyor adamlar bır tarafdan yapıp bır tarafdan bozuyorlardı şikayet ettım sonra arayıp nıye şıkayet edıyorsunuz falan diye aradılar bay sorun yaşamışdım ben servisden servise değişiyor demek kımı dandık kımı ılgılı

  13. #10
    SALDIRAY A
    Trabzonspor SaLDo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/09/2012
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1.225
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 300

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Markadan çok servisin kalitesi önemli.

  14. #11
    ÖZKAN ÇAVUŞ
    ozkancavus5916 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    15/01/2014
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1.176
    Nereden
    Tekirdağ
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 163

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Klima parcami serviste kirdilar ..farkettim aninda gittim sen kirmissin bize kitliyon dediler .

  15. #12
    sinan turgut
    SinanTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/06/2015
    Mesajlar
    1.813
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 421

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    ben hyundai servisi kadar anlayışsız bi servis görmedim en berbatı hyundai dir bence onun haricinde renaultta da baya kavgalarımız oldu servis diye hondanın servisine derim ben en çok ondan memnun kalmıştık
    G.Punto 2008 1,3 m.jet dynamic

  16. #13
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Alıntı SinanTR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben hyundai servisi kadar anlayışsız bi servis görmedim en berbatı hyundai dir bence onun haricinde renaultta da baya kavgalarımız oldu servis diye hondanın servisine derim ben en çok ondan memnun kalmıştık
    honda servisinin de tüplü araçlara alerjisi var 2004 yılında tüplü bi crv'si vardı kirvemin. 1 yıllık araç bakıma götürdüğümüzde somalili mülteci muamelesi yapıyorlardı. tüplü biz bakmayız muhabbeti vardı şimdilerde ne durumda bilmiyorum
    A.T.K.ve Y.

  17. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  18. #14
    Çağatay Koçak
    fawori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 221

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    2 ay önce tampon ve sağ çamurluktaki çiziklerden dolayı fiat ankara oto servise gittim kaskodan yapar mıyız diye sordum yaparız 1,5 günde rötüş yapar veririz dedi araya yağmurlar girdi malumunzuz 2 ay sürdü boya işleri biraz sakat olur derler neyse geçen gittim yine bu sefer bana elimizde boya yok ara ara bizi arayın bakarız dediler ama aracın 60 bin bakımını yapalım demesini bildiler hemde kazık mı kazık tekliflerleb tan otoya gittim oda yaparız 10 gün sürer demez mi pert arabamı topluyon? neyse boya koruma yaptırıken sonaxa rica ettik ama renk uyuşmadı rötüşlarda artık ya kavaklıdereye rica etcez ya da gitcem sanayide iyi bir rötüşçu bulup yaptırırım ama kavaklıdere dışında bu arabayı hiçbir fiat servisinin önünden bile geçirmem artık

  19. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  20. #15
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Fıat bu servisleri olduğu müddetçe elindeki satışları da kaybeder.
    Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.

  21. #16
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Sadece servis değil fiatın satış stratejisini de değiştirmesi lazım. neden çok tutulan veya efsane olabilecek modellerini murdar ediyorlar. tipo çıktığı zaman tipo'nun emsali bir araç yoktu memlekette. hiç etti bıraktılar arabayı
    A.T.K.ve Y.

  22. #17
    Cemil Şen
    fotobelit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/10/2011
    Yaş
    49
    Mesajlar
    3.062
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 859

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Valla şaşırmadım desem yalan olur..Kendi aracı gibi ilgilenmişler..Biz kavgaya gürültüye tartışmaya alışmışız garip geldi birden ama sizin için sevindim..Hayırlı olsun diyelim

  23. #18
    Fatih TEK
    fct1071 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/02/2013
    Yaş
    41
    Mesajlar
    384
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34C1453
    Edilen teşekkür: 110

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Valla doğru diyonuz cemil bey. Sabah ta aradılar "abi test sürüşünde göğüsten ufak bi çıtırtı geliyordu perşembe sabahtan bırakın komple göğüsü söküp izolasyon döşeyelim" dediler ben bu işi sevdim
    A.T.K.ve Y.

  24. #19
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    2 adet megane coupe aracım oldu ve bakımlarını komple serviste yaptım. gerçekten servisleri ilgileniyor ki ben en kuytu yerlerdeki servislerine götürmüştüm. Fransızların genel olarak parça pahalılığı var ama ilgi güzel..

  25. #20
    Salih Pala
    gorillaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/11/2013
    Yaş
    38
    Mesajlar
    437
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06BS5869
    Edilen teşekkür: 98

    Standart Ce: RENAULT - FİAT müşteri memnuniyeti anlayış farkı

    Kesinlikle bazı servislerin ilgisizligini komple Fiat'a yüklemek olmaz ama gerçektende böyle vurdumduymaz gamsiz servis anlayisi olmaz. Umarim Fiat servisleri de sizin servisiniz gibi olur.
    Grande Punto 1.4 Fire Dynamic 2011

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Fiat Müşteri Memnuniyeti mi?
    Haberci tarafından Fiat Servis Şikayetleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 03/11/2015, 17:39
  2. Fiat Müşteri Memnuniyeti Yok!
    Haberci tarafından Fiat Servis Şikayetleri forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 07/04/2015, 23:35
  3. Fiat Müşteri Memnuniyeti - Tampon Boyatma
    Ziyaretçi049 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 23/11/2010, 16:31
  4. Fiat müşteri memnuniyeti mi?
    badboy1980 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 47
    Son Mesaj: 21/04/2010, 01:24
  5. İstanbul Fiat bayii & servis müşteri memnuniyeti
    mm_isik tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 25/08/2009, 15:43

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com