18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: İyi Niyet Garantisi Bana İyi Niyetli Değil !

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Cenk Doğu
    Müzisyen cdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2013
    Mesajlar
    2.890
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Vals Mavi
    Edilen teşekkür: 977

    Standart

    Arıza city değil. Dolayısıyla kronik bir arıza da değil. City olsa idi o zaman haklı görürdüm sizi. 2007 model araç dolayısıyla tabii ki olabilir. 1200 tl tabiki çok ama City sorunu olmadıktan sonra kronik olmayan bir arıza için iyi niyet garantisi beklemeyin derim.
    2006 Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active Vals Mavi
    2008 Peugeot 2.0 HDi Gümüş Gri
    2013 Nissan Qashqai 1.5 dCi Platinum Sedefli Beyaz

    Punto Forum - www.grandepuntotr.com

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  3. #2
    İsmail Fatih Alkan
    Kurallara uymadığı için forumdan uzaklaştırılmıştır. atlatma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/05/2012
    Yaş
    46
    Mesajlar
    409
    Nereden
    Karabük
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    78AK292
    Edilen teşekkür: 90

    Standart İyi çok iyi niyet

    Alıntı cdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arıza city değil. Dolayısıyla kronik bir arıza da değil. City olsa idi o zaman haklı görürdüm sizi. 2007 model araç dolayısıyla tabii ki olabilir. 1200 tl tabiki çok ama City sorunu olmadıktan sonra kronik olmayan bir arıza için iyi niyet garantisi beklemeyin derim.
    Cenk kardeşim
    Benim araç 2012 evo. 10.000 bakımını 250 git 250 gel Ankarada aracımı aldığım yerde bile değil bu forumda tavsiye olan serviste yaptırdım. Ama aracımda alt marşpiyellerde ve on kapilarin ikisinde de boya dökülmesi oldu çok uzulerek servisi aradim tekrar 250 git 250 gel serviste 3 dk da 5 foto cekildi haber veririz dendi ve gelen cevap kullanici hatasi sizin sucunuz dendi. Bizim garantiyi kontrol eden muhendislerimiz 5megapiksellik makinenin cektigi 5 tane fotograf ve beyaz renkli araclarin boyalarinda sorun olmamasini sebep gostererek sucun bende oldugunu 2 marspiyel ve 2on kapinin tarafimca boyatilmasi gerektigini bildirdiler. Yani isin ozu bizde sansin olacak ki okadar sikayetin icinde çarkıfelek sana vursun seni sevindirsin beni uzsun.
    Belki arkadaşın aracında gercekte garantilik bisey yoktur ama durumda bu.

    Bizde abd yada avrupada ki gibi islemez durum. Bu arabaların arka stopları buğu yapıyor,kapı gergileri ses yapıyor, city arızası çıkarıyor, airbag sargıları kopuyor.Demiyor ki geri çağırayım sorunları düzelteyim. Çünkü bizde ADALET YOK

  4. #3
    Cem Doğu
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    26/03/2013
    Mesajlar
    1.764
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 510

    Standart

    Alıntı atlatma Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cenk kardeşim
    Benim araç 2012 evo. 10.000 bakımını 250 git 250 gel Ankarada aracımı aldığım yerde bile değil bu forumda tavsiye olan serviste yaptırdım. Ama aracımda alt marşpiyellerde ve on kapilarin ikisinde de boya dökülmesi oldu çok uzulerek servisi aradim tekrar 250 git 250 gel serviste 3 dk da 5 foto cekildi haber veririz dendi ve gelen cevap kullanici hatasi sizin sucunuz dendi. Bizim garantiyi kontrol eden muhendislerimiz 5megapiksellik makinenin cektigi 5 tane fotograf ve beyaz renkli araclarin boyalarinda sorun olmamasini sebep gostererek sucun bende oldugunu 2 marspiyel ve 2on kapinin tarafimca boyatilmasi gerektigini bildirdiler. Yani isin ozu bizde sansin olacak ki okadar sikayetin icinde çarkıfelek sana vursun seni sevindirsin beni uzsun.
    Belki arkadaşın aracında gercekte garantilik bisey yoktur ama durumda bu.

    Bizde abd yada avrupada ki gibi islemez durum. Bu arabaların arka stopları buğu yapıyor,kapı gergileri ses yapıyor, city arızası çıkarıyor, airbag sargıları kopuyor.Demiyor ki geri çağırayım sorunları düzelteyim. Çünkü bizde ADALET YOK
    Bu sizin söylediğiniz sorunlar da kronik değil.Evet fabrika hatası, ama kronik değil.Saydığınız stop, airbag şişmesi,city gibi durumlarda evet geri çağırmıyorlar ama, en azından gittiğinizde işlem görüyor ve değişiyor.Bu kadar insafsız olmaya gerek yok.Kavaklıdere Müslüm abi örneğin, seferber oluyor bu kronik sorunların hallolması için.Sizin sorununuz kronik değil, fabrika hatası.2 yıl geçmiş, bu açıdan bakıyorlar evet allah belalarını versin insafsızların.. Ama Kronik sorun hakkında konuşuyorsak fiat hakkını veriyor.Kazasız ya da az kazalı aracın ücretsiz karşılıyor.Pert kayıtlı arabaya da iyi niyet indirimi yapıyor saha ucuza yapıyor.

    Konu sahibi arkadaşım : Direksiyon mili ya da kutusundan gelen ses kronik değil.kronik olan City motoru ve sensörünün arızası.Bahsettiğimiz sorunlar ayrı dünyaların insanı ve ben direksiyon kutusundan gelen ses ile ilgili şikayet ya da garantiden değiştiren duymadım.Direksiyon kutusundan gelen ses genelde ön takımı sürekli yoran sert kullanımda meydana gelir...

    E tabii aracın ilk sahibiyseniz, haklı olabilirsiniz.Ancak değilseniz aracın önceki sahibinin hataları yüzünden size iyi niyet göstermeyeceklerdir.tabii ki iyi bi firma, her müşterisine iyi niyet ile yaklaşmalı ve indirim yapmalıdır.Ancak kronik olmayan bir sorunu ücretsiz değiştirmelerini ya da indirim vermelerini beklemek, boşa ümit olur..

  5. #4
    aaa bbbb
    dt alee367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/07/2013
    Mesajlar
    115
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 24

    Standart

    Alıntı cemdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sizin söylediğiniz sorunlar da kronik değil.Evet fabrika hatası, ama kronik değil.Saydığınız stop, airbag şişmesi,city gibi durumlarda evet geri çağırmıyorlar ama, en azından gittiğinizde işlem görüyor ve değişiyor.Bu kadar insafsız olmaya gerek yok.Kavaklıdere Müslüm abi örneğin, seferber oluyor bu kronik sorunların hallolması için.Sizin sorununuz kronik değil, fabrika hatası.2 yıl geçmiş, bu açıdan bakıyorlar evet allah belalarını versin insafsızların.. Ama Kronik sorun hakkında konuşuyorsak fiat hakkını veriyor.Kazasız ya da az kazalı aracın ücretsiz karşılıyor.Pert kayıtlı arabaya da iyi niyet indirimi yapıyor saha ucuza yapıyor.

    Konu sahibi arkadaşım : Direksiyon mili ya da kutusundan gelen ses kronik değil.kronik olan City motoru ve sensörünün arızası.Bahsettiğimiz sorunlar ayrı dünyaların insanı ve ben direksiyon kutusundan gelen ses ile ilgili şikayet ya da garantiden değiştiren duymadım.Direksiyon kutusundan gelen ses genelde ön takımı sürekli yoran sert kullanımda meydana gelir...

    E tabii aracın ilk sahibiyseniz, haklı olabilirsiniz.Ancak değilseniz aracın önceki sahibinin hataları yüzünden size iyi niyet göstermeyeceklerdir.tabii ki iyi bi firma, her müşterisine iyi niyet ile yaklaşmalı ve indirim yapmalıdır.Ancak kronik olmayan bir sorunu ücretsiz değiştirmelerini ya da indirim vermelerini beklemek, boşa ümit olur..
    Walla kardesim bahsettigin sekilde o serviste seferber olma biraz utopya bizzat yasadim gordum ama canlari sagolsun en azindan her arabaya ayni ilgi alakayi gostermiyorlar biraz muhabbetimiz olmali herhalde seferberlik hali icin


    iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
    aaaaaa

  6. #5
    onur bakır
    Honor COOPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/03/2007
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2.344
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 596

    Standart

    Alıntı cemdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sizin söylediğiniz sorunlar da kronik değil.Evet fabrika hatası, ama kronik değil.Saydığınız stop, airbag şişmesi,city gibi durumlarda evet geri çağırmıyorlar ama, en azından gittiğinizde işlem görüyor ve değişiyor.Bu kadar insafsız olmaya gerek yok.Kavaklıdere Müslüm abi örneğin, seferber oluyor bu kronik sorunların hallolması için.Sizin sorununuz kronik değil, fabrika hatası.2 yıl geçmiş, bu açıdan bakıyorlar evet allah belalarını versin insafsızların.. Ama Kronik sorun hakkında konuşuyorsak fiat hakkını veriyor.Kazasız ya da az kazalı aracın ücretsiz karşılıyor.Pert kayıtlı arabaya da iyi niyet indirimi yapıyor saha ucuza yapıyor.

    Konu sahibi arkadaşım : Direksiyon mili ya da kutusundan gelen ses kronik değil.kronik olan City motoru ve sensörünün arızası.Bahsettiğimiz sorunlar ayrı dünyaların insanı ve ben direksiyon kutusundan gelen ses ile ilgili şikayet ya da garantiden değiştiren duymadım.Direksiyon kutusundan gelen ses genelde ön takımı sürekli yoran sert kullanımda meydana gelir...

    E tabii aracın ilk sahibiyseniz, haklı olabilirsiniz.Ancak değilseniz aracın önceki sahibinin hataları yüzünden size iyi niyet göstermeyeceklerdir.tabii ki iyi bi firma, her müşterisine iyi niyet ile yaklaşmalı ve indirim yapmalıdır.Ancak kronik olmayan bir sorunu ücretsiz değiştirmelerini ya da indirim vermelerini beklemek, boşa ümit olur..
    Boya garantisi 2 yıl değil yalnız 3 yıl pas ve korozyon 8 yıl.
    Ama eminim böyle bir şikayetle gidenede yıkamacılardaki şampuan kozunu oynayıp yokuşa süreceklerdir.
    *****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
    ***MATT MAGNESIO GRIGIO***
    *****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****


Benzer Konular

  1. Bu profil bilgileri bana ait değil,bilgilerinize...
    USTA tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 22
    Son Mesaj: 09/01/2012, 22:10
  2. Sıfır Araç Garantisi....
    askin tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 05/08/2011, 13:16
  3. Opet Garantisi
    Reddline tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 33
    Son Mesaj: 27/10/2009, 08:30
  4. Garantisi biten araçların bakımı
    chn73 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 26/03/2009, 12:48
  5. Distribütör garantisi bitse de yalnız değilsiniz
    Gajiin tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 04/03/2007, 23:20

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com