veliefendi haliç otomotiv müşteri memluniyetinde türkiye sıralamasında 3. olan servis
veliefendi haliç otomotiv müşteri memluniyetinde türkiye sıralamasında 3. olan servis
naaptın sakın ha diyorum. 20 000 km bakımda öyle bir hataya düştüm sonrada yaşadıklarım tam bir fiyasko. o türkiye sıralamasındaki 3 lük konusunda servisten çıkarkenki telkinleri çok işe yaramış demekki. o servisen çıkarken müteri temsilcisinin sıcak yaklasımı ile bugun yarın sızı ararlar aman ha 10 dan aşağı not vermeyin 9 bile verseniz bizim için sıkıntı oluyor. diyip arabanın dışını iyice yıkayıp parlattıktan sonra gönderiyorlar. 1 gün sonra aranıyorsunuz ve hiçbirseyden haberiniz olmadığı için 10 ar puanlar havada uçusuyor.bende öyle bir hataya düştüm. aracı aldım eve geldim herşey normal puanlamayıda yaptık aradan 3 gün geçti. araçta bir yanık mazot kokusu çıkmaya başladı ve ilk çalıştırdığımda farklı farklı sesler gelmeye başladı. iş yerimin yakınındaki başka bir servise götüdüm. hava filitresi kapağının iyi kapatılmadığını söyledirler. ve herne hikmetse servise gidene kadar araçta hiçbir koku olmayıp servisten sonra çıkan mazot kokusununda enjektörlerden kaçırdığını söylediler. bu arada sevgili haliç oto sonradan farkettim eski plakalıklarımı bana sormadan değiştirmiş kendi plakalıklarını koymuş ve bunu yaparkende artık nasıl bir abanmaysa tanponumu çatlatmış. fiat a sikayette bulundum fakat puanlamada hiçbirseyin farkında olmayarak 10 yapmıştım. birdaha haliç otoyu tercih etmem tercih edenede saygı duyarım ama dikkatli olun...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri