Merhabalar,
Daha önce bende Çalışkanel servisine gidiyordum fakat sorunlara karşı kendi çözümlerini kullanmaya çalışmaları ve sorunları kabul etmemek için ellerinden geleni yapmaları ve en sonunda da sorunu çözemeyince sizi başlarından savmaya çalışmalarından dolayı kesinlikle tavsiye etmiyorum.Çalışkanel servisinde hem samimi olduğum arkadaşım var hemde Kamuran abiyide tanıyorum fakat benim aracımın sorunları için malesef yetersiz kalıp başlarından savmışlardır.Şuan TEKNOMAK servisine gidiyorum,çünkü Çalışkanelin sorunu bulamayıp çözemediği sorunu çözmek için ellerinden geleni yapıp sorunu çözdüler,gereken tüm ilgiyide gösterdiler,buna tanımadığım servis müdürüde dail.TEKNOMAK servisinde hiçbir kimse ile samimiyetim yok,olmadığı halde buraya gidip her türlü sorununuz ile ilgileneceklerini biliyorum ve çözemedikleri sorun için ÇALIŞKANEL gibi başlarından savmazlar mutlaka bir alternatif bulacaklardır.Sorunumu daha önce konu açarak dile getirip ayrıntılı anlatmıştım isteyen oradan inceleyebilir.Konu başlığı
34-36 ses seviyesinde kesik kesik müzik sorunu
TEKNOMAK Servisini herkeze tavsiye ederim.Servisin iyi olup olmadığı sorunlara karşı bulduğu çözüm ve yaklaşımlarından belli olur yoksa km bakımı geldiğinde yağ-suyunu değiştirmekten değil,bunu tüm servisler yapar,küçük sanayide ustalarımızda yapıyor bu değişimleri.Önemli olan sorunların giderilmesi başlarından sizi atmamaları.Tabi tüm FIAT servisleri gibi TEKNOMAK ta FIAT tan gelen talimatlara uymaya çalışıyorl fakat Çalışkanel gibi sizi zorlamıyorlar,konuşup isteklerinizi dile getirdiğinizde sizi anlayışla karşılayıp haklıysanız yerine getiriyorlar.
Ör.Bugün gittim ve arka stopun buğulandığını söyledim ve daha önce bunun tekrar ettiğini ve Çalışkanelde değiştiğini ve yeniden olduğunu, stopun tekrar değişimini istedim.Oradaki elemana FIATın bu konu hakkında daha önce bülten yayınladığını belirttim.Oda bana FIATın buğu sorunu için 2 saat içinde kayboluyorsa değişimin yapılmasına gerek olmadığını belirtğini,hatta ben şimdi değiştirirsem yenisindede olacaktır dedi.Bende bunu kabul etmediğimi kaydın oluşturulmasını istedim,siz kaydı açın bu sorun ile ilgili siz değiştirmezseniz ben gerekli mercilere yasal yoldan başvuracağımı söyledim,değiştirirseniz yenisinde olursa tekrar gelirim tekrar değişimini isterim dedim.Bu sorun ne sizin ne de benim sorunum FIATın sorunu,çözümünü bulsunlar dedim.Beni müdürün yanına götürdü,durumu güzelce konuştuk,isteğimi belirttim ve değişim için kayıt oluşturulup stop için sipariş açıldı.
Tüm FIAT servisleri gibi onlarda talimatları yerine getirmeye çalışıyorlar fakat yinede sizi dinleyip talebinizi yerine getirmeye çalışıyorlar.
Asıl sorun FIAT Genel Müdürlüğü parçalarında üretim hatası olduğunu bile bile müşteriyi mağdur etmeye çalışıyorlar,bunun içinde servislere bu şekilde mantığa sığmayan talimat bildiriyorlar.Neymiş 2 saatte buğu kayboluyorsa normalmiş,sorarım hangi mantığa göre normal,Linea-Bravo-Fiorinonun stopları neden buğulanmıyor?benim puntonun stopları hatalı,yansanayim hatalı üretiyor (MAKO da onların olduğu için kollamaya çalışıyorlar)demiyorda müşterisini mağdur etmeye çalışıyor.Servislerde onlar yüzünden müşterilerle karşı karşıya gelip zor duruma düşüyor.
Sorunlarınız için FIATa karşı mücadele edip hakkınızı arayın ve servis olarak TEKNOMAK diyorum.
Slmlr..