Tempra/tipo serisinde de vardi balata asinma gostergesi ve onde tek diske sensorle entegreydi. GP lerde de benzerdir diye tahmin ediyorum. Balata asinma gostergemiz var ise, Buna gore de degistirilebilir balatalar. Bu asinma gostergeleri basit bir sensorle calisir. Bahsettigimiz asinma yuzeyine ayni duzlemde denk gelecek sekilde onde tek poyraya sensor takilir ve bu sensor asinma yuzeyi emniyet limitine geldiginde diske temas ederek elektriksel devreyi tamamlar, ardindan gostergede uyari isigi yanar ki siz de balata kalinliginin yetersiz hale geldigini anlarsiniz. Ancak sahtekar servisler ne yapar, musteri bu olaya uyanmasin diye, ilk bakimda bu sensoru yerinden sokerek bosta birakirlar. Haliyle, arabayi aldigindan beri kullanan surucu, hayati boyunca bu gostergenin yandigini gormediginden, servis ne zaman der ise o zaman degistirir balatalarini....eal:
Yer imleri