benim mazot pompamı ordaki usta diye tabir ettikleri elemanın yaktığını söylememe gerek yok sanırım... Tabi sonrasında benim aracım 2 boyunca servisten çıkana kadar o sözde ustaya izin vermişler o ayrı :D
Printable View
benim mazot pompamı ordaki usta diye tabir ettikleri elemanın yaktığını söylememe gerek yok sanırım... Tabi sonrasında benim aracım 2 boyunca servisten çıkana kadar o sözde ustaya izin vermişler o ayrı :D
Hakaret edeni işten çıkart, müşteri aracına zarar verene izin ver nereye kadar?
Bence öncelikle zihniyeti değiştirmeliler. En başından ya yeni bir kadro oluşturmalı ya da işe yeni girmiş bir personel gibi düşünüp yeniden eğitim vermeliler. Ancak bu eğitimler çok yönlü olmalı. Ticaret adı altında müşteri kazıklanmamalı, müşteri memnuniyeti ön planda tutulmalı en önemlisi yaptıkları işin sorumluluğunu alıp olaya empati ile yaklaşmalılar. Acaba kendilerine ait herhangi bir cihazın servisi onlara bu şekilde davransaydı tepkileri ne olurdu? Bunu düşünüp işlerini en iyi şekilde yapmaları gerekiyor. Olması geren bu ama nerede o zihniyete sahip arkadaşlar.
Sizlere ne diyeceğimi bilemiyorum insanlar memnuniyetsizliklerini dile getirdiği gibi memnuniyetlerinide dile getiremiyeceklermi cümlelerin altında mana aramak ve tanımadığınız insanlar hakkında bu kadar rahatça nasıl olupta ithamlarda bulunuyosunuz hiç mi bir bayan servise gidipte memnun kalamaz teşekkürlerini iletemez inanın durup biraz düşünün yaptığınız hareketi kurdugunuz cümleleri ve ithamları cok incitici gercekten.Bana soruyosunuz ne iyiliğini gördünüz diye söyleyeyim arabayı satın alırken ve gerekse yeni sürücü bir bayan olmam dolayısıyla arabamda yarattığım hasarları arabaya alışma sürecinde yaşadığım sıkıntılarımda hep iyi niyetle yaklaşan zamanında ve sorunsuz olarak aldığım hizmet için yazdım bunları benim aldığım eğitim ve görgü bunu gerektirdiği için sizin agzınıza laf vereyim diye değil teşekkürlerim bakidir kimseyi inandırmak zorunda değilim umarım birazcık olsun yazdıklarınız hakkında düşünürsünüz siteyi nerden buldum onuda söyleyim arabamın aksesuarları konusunda bilgi için grande punto yazdım ve grande foruma rastladım ziyaret ettiğimde ne güzel dedim bir araya gelmişler sitede paylaşımlar da bulunuyorlar hevesle ekledim kendimi bakın başıma neler geldi neyse birçok üyesi var sanırım güzel paylaşımlar yaşayacağım zamanda gelicektir
Bu forumda tek bir olumlu yorum almayan bir servis hakkında daha ilk mesajınızda övgüler yağdırmanız bana da inandırıcı gelmedi kusura bakmayın...
Yıldız Hanım,
Biz bu forumda geçen 5 yıl içerisinde çok güzel şeyler paylaştık. Herşeyden önce biz burada arkadaşlık, dostluk ortamı kurduk, biz burada bir aile olduk. Zaman içerisinde sizde elbette mesajınızda belirttiğiniz gibi güzel paylaşımlara ortak olacaksınız.
Siz bizi internetten bulmuşsunuz ve üyemiz olmuşsunuz ne güzel bir şey. Ancak bu mesajınızı yazdıktan sonra forum içinde sanırım bir gezinti veya arama yapmadınız. Çünkü yapmış olsaydınız sizin memnun olduğunuz servisin bize neler yaşattığı hakkında bir fikriniz oluşurdu. O firmanın personeli olan bazı kişilerin son zamanlarda forumumuza üye olarak kendilerini haklı çıkartmaya yönelik mesajlarının yanısıra forumun tamamına hakaret ettiği, aşağıladığı mesajlarda bulunması ve sizinde daha kendinizi bile tanıtmadan ilk mesajınızda bu firmaya olan memnuniyetinizi dile getirmeniz bizde yine bir Enriko Aliberti entrikalarından biri olduğu izlenimini yarattı. Buradaki tepki kesinlikle şahsınıza değil, firmanın kendisinedir.
Umarım geçen zaman içinde daha çok aktif olursunuz ve buranın nasıl bir platform olduğunu gözlemlersiniz.
Keyifli ve aktif forumlar.
Jasmine hanım;
Durumu nezaketle açıkladığınız için çok teşekkür ediyorum servis hakkkında belirttiğiniz görüşlerinize içtenlikle saygı duyuyorum ama yaşanılan ne varsa önyargılı olmadan konuya yaklaşıp insanların bu servisten yarar alabilmiş olacakları olasılığını da dikkate alarak yeni aileye katılanlara yaklaşmakta fayda var diyorum bu ailede güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle ...
bence fiat yetkili bayi konusunda en şanssız şehir izmir enrico aliberti de birmot da merkez servis de çok yetersiz ilgisiz bi başı boşluk var...payroza hiç gitmedim bilmiyorum ama onu da 20 bin bakımı için aradığımda 520 tl gibi uçuk bi fiyat vermişti başka serviste 380 tlye yaptırdım
merhaba bende yeni katılanlardanım aranıza İZMİRDE en iyi servis yada bir tamirci adresi verebilirmisiniz bana arkadaşlar...
izmir merkez servis bornova ağaçlı yolda...yada maddi imkanlar dahilinde oto 6.sanayide her ikisinide şiddetle tavsiye ederim...
Murat Bey, Poyraz'da da sorun yaşayan arkadaşlar oldu ancak ben daha önce oraya da aracımı götürdüm ve herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Son 2 yıldır Merkez Servisi kullanıyorum hatta Salı ve Çarşamba 2 gün aracım oradaydı. İşlemler bitip aracımı aldığımda ilk günkü gibi bir seviyede teslim ettiler. Ben çok memnunum şahsen.
Fikret Bey, öncelikle aramıza hoşgeldiniz.
Arkadaşlarımın da dediği gibi önereceğimiz iki yer var.
Ben sadece yetkili servise giderim başka bir yer istemem diyorsanız bence kesinlikle Merkez Servis. Oradaki arkadaşlar araçlarımız ile kendi araçları gibi ilgileniyorlar ve gayet başarılı bir iş çıkartıyorlar.
Benim aracımın garantisi bitti, servis takıntım yok, işini iyi yapan bir usta olsun, maddi anlamda da ekonomik olsun diyorsanız kesinlikle Oto. kardeş ve Cihat abi sizinle ve aracınızla yakından ilgilenir.
Bu arada İzmir buluşmalarında da sizleri aramızda görmek isteriz.
çok şaşırdım ya sen enriko alibertiden ne aldın ki sana bu kadar sevecen yaklaşıyorlar ? sdece bana karşı mı garezleri var bu ernrikonun ?
Enriko çalışanıydı değil mi forum' a girip hakaret eden, beğenmiyorsanız gidin VW alın diyen acayip insan!
Çalışanının tavrı servisi belli eder. Böylelerinin olduğu servisin ben açıkcası düzeleceğine inanmıyorum. İnsan önce efendi olacak. Hata olur serviste kabul ederim, kazada olur açıkça söylenir böyle böyle oldu hatalıyız özür dileriz onuda anlarım. Bunlar düzelir de servisin zihniyeti yönetim değişmeden değişmez.
Enriko Aliberti ve Fiat Genel Müdürlük benim tarafımdan mahkemeye verildi.. O yüzden kendilerini buralarda aklamaya çalışıyorlar...... Benim konularımı inceleyin ve görün neler olup bitiyor...
bu yıldız hanım ın son mesajından beri bir daha foruma girmemesi de online olmaması da mı tesadüf.. çok enteresan..
Bence servislerden memnun olmamaız için orada çalışan ustaların işinden memnun olması lazım galiba.. birçok servise gidip geldikçe dikkatimi çeken ,sanki çalışanlara yapabilecekleri günlük işlerden daha fazla iş veriliyor çalışanlada sürekli bir acele koşturmaca ve bişeyler yetiştirme psikolojisiyle bizlerin araçalarının bakımlarını yapıyorlar..Bunun da amacı bu şirket sahiplerinin daha çok para kazanmak istemesi mi acaba .Bizlerde bakımlardan sonra canımızı taşıyan araçlarımızdaki eksiklikleri görünce haklı olarak kızıyoruz.. son yıllarda maalesef bir çok servis bu durumda eğer tespitlerim de haklıysam müşteri memnuniyeti sadece telefon edip not verin demekle değil araçlarımızın sorunlarının daha fazla vakit ayrılarak giderilmeye çalışılmasından geçtiğine inanıyorum .önemli olan çok araç bakmak değil kaliteli iş yapıp marka kullanıcıların güvenini ve memnuniyetini sağlamak olmalı ...