bu konuyu yeni gördüm,cenk arkadaşım sonuç nedir?
ilk defa böle bişi duydum gideyim bi kontrol edeyim bari
Printable View
bu konuyu yeni gördüm,cenk arkadaşım sonuç nedir?
ilk defa böle bişi duydum gideyim bi kontrol edeyim bari
Aracın garanti belgesinde yazılı olan lastikleri takmak zorunda yarın yeniden bir şey oldu lastik değişimi gerekicek garanti belgesindeki lastikle araç üzerindeki lastik tutmayacak bize gel diyebilirler ya izmir dışında olursan?
Dava süreci başladı arkadaşlar.. Satış müdürüyle bir görüşme yaptım. Servis müdürünün kendisine bu durumdan bahsetmediğini söyledi. Buolayla ilgili bana yardımcı olacaklarını söyledi ama konuşalı 5 gün olacak nerdeyse hala geri dönüş yapılmadı. Üstelik konuşma yaparken "müşteri memnuniyeti" ifadesini kullanmış olmaları beni umutlandırmışken bu kadar ilgisiz tavırları yine kötü bir izlenim bırakmalarına sebep olmuştur. Sonuçları sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. BUrda açık etmek istemediğim dava sürecini etkileyebilecek unsurlar da söz konusu. Sonuç alınca hepsini yayınlayacağımdan emin olabilrsiniz. Fiat ve Enriko Aliberti hakkında şikayeti olanların toplanmalarını öneriyorum. Ses çıkarmadığınız sürece aynı işlemlere siz de tabi tutulacaksınız.
Çok önemli bir not : Satış müdürünün kendi ağzından ;
"Artık servisimize gelen tüm araçların latik markalarını kayıt altına almaya başladık" dedi...
Bunun doğru birşey olduğunu mu düşünüyorsunuz? dedim.. Sadece lastikler mi kayıt altına alınmalı, benim aracımın üstünde demirbaş olan o kadar çok parça var ki benbunların hepsinden de şüphe duyuyorum ne yapacaksınız ? dedim.. susmak zorunda kaldı..!!! arkadaşlar komik duruma düşüyorlar.... açın gözünüzü '!!!
Fiat Genel Müdürlükten tekrar aradılar. Benim Fiat Avupa ile ilgili yaptığım görüşmeler neticesinde bana bir bildiride bulunma ihtiyacı hissetmişler ki yine aynı şeyi tekrarlamaktan öteye geçmediler. "lastiklerinizi değiştiremeyiz" !!!! bunun dışına çıkmayan ve müşteri memnuniyetini bilmeyen oldukça samimiyetsiz bir tavırla konuşmasını sürdüren müşteri ilişkileri uzmanı(y)mış... soyadını vermekten çekinen arkadaş... konuyu kapatıp bir an önce bitirmek istedi. ve gitti !
sonuç = yok
çözüm = yok
anlaşılabilirlik = asla !
memnuniyet = asla !
bunlar Fiat Türkiyenin asla elde edemeyeceği şeyler.. Sizler ve bizler onlar için müşteri değiliz.. !!!
Görüşmelerim devam ediyor.. tabiki dava süreci de devam ediyor. çok basit bir mevzuyu çok farklı yerlere kadar götürdüler.. bana yardımcı olup konuya farklı bir açıdan bakmak yerine şimdi başka bir noktadayız.. bunu hala farkedemiyorlar..
ARKADAŞLAR.. LÜTFEN FİAT TÜRKİYE VE ENRİKO ALİBERTİ HAKKINDA BAŞINIZA GELEN NE VARSA SESİNİZİ ÇIKARTIN. SESSİZ KALMAYIN...