Fiat, bunu kardeşime yapmayacaktın
Kardeşime o arabayı tavsiye eden benim,
Enrico Alibertiye gidip pazarlığını yapan benim,
Arabasını aldıktan sonra servise gideceği zaman,
arabayı aldığı bayinin servisine gitmesini tavsiye eden benim.
Servise giden arabanın lastiklerini değiştiren bence art niyetli bir yada bir kaç servis çalışanı,
Enrico Aliberti ve FİAT bu konuda, servis çalışanlarının hatasının arkasında durarak neyi ispatlamaya çalışıyorlar merak ediyorum.
FİAT Markası ve Enrico Aliberti ye ait bu şirket in kendisi bu şikayetlerden ne kadar haberdar bilmiyorum.
Önemli olan müşteri memnuniyeti , ve karşılıklı güvendir.
FAKAT!!!!
BENİM VE KARDEŞİMİN FİAT'a ve ENRİCO ALİBERTİYE KARŞI NE GÜVENİMİZ NEDE MEMNUNİYETİMİZ VARDIR.
ŞU SAATTEN SONRA DA FİAT VE ENRİCO ALİBERTİ BİZDEN MÜŞTERİ OLARAK MEMNUN KALMAYACAKLARDIR.
FİAT VE ENRİCO ALİBERTİ YE BU YAŞANAN SORUN KARŞISINDA BİLDİRDİĞİM DUYURUDUR...