araç güwenliğiymiş, sanki bomba :)
Printable View
araç güwenliğiymiş, sanki bomba :)
samtaşı kınıyorum
kardeş merhaba ben hakan hani samtaş da tanışmıştık1 ay evvel biraz geyik yapmıştık nerdesin konuşalım kaynaşalım.
Aracımı Samtaştan almıştım. Satış elemanlarına lafım yokta, (Kocaelidekine nazaran) servistekiler teslimde çok artist gelmişlerdi bana. Zaten Dayımda Sakaryada oturmasına rağmen Doblosunu buraya Koceliye getiriyor servise.
Neyse müdürüne şikayet edin. Ben konuşmuştum oldukça ilgili birisi
20 000 bakımında izmıtteyım inşallah ufuk efendının çok övdüğü servıse gideceğim bakalım ne olacak samtaştan ıyı olduğu kesın hayırlısı bakalım,
16 bin küsürlerde km. em
bi konu baslığı acsak kara lisdedeki servisler diye bu aralar baya coğaldı bunlar forum olarak gitmeyelim bide yonetici arkadaslar bi kınama maili atsınlar site adına tutussun pacaları
batuhana katılıyorum.
böyle kişileri ve kurumları afişe etmemiz lazım paramızla rezilmi olacağız .
işlerine gelmiyorsa kapatsınlar.bari işlerini layıkıyle yapanlar kazansın bizlerde madur olmayalım
samtaşı kınıyorum. :bansign::bansign::bansign:
evet servislerden bende şikayetçiyim.tabii işini hakkıyla yapanlara lafım yok.ama gidiyorsun "hallattik abi" diyorlar,nafile aynı sorun devam ediyor.bazende servis giriş kartını açmıyorlar zaten. neyse servislerle ilgili ayrı bir konu başlığı açılmalı bance.
valla bence ne yapalım biliyomusunuz ortak bir metin ahzırlansın fiata samtasa mail atalaım gerekli uyarılar yapılsın ya koyunmuyuz lan biz
ya arkadaslar samtas ı kınıyorum dıyosunuz ama ben gayeet memnunum..2 arabamda ordan ve ıkısının de su ana kadar kı butun bakımları samtas tarafından karsılandı..bana karsı cok samımı ve ıctenler..sanırım bıraz adam kayırma var;)
arkadaşlar servisleri kara listeye yazmadan önce işlerini yapamadıklarından emin olalım . elemanlar beceremediyse müdürle , müdür ilgilenmediyse patronla o da olmazsa tofaşla bağlantıya geçtiniz ve yineden sizi sallıyorlarsa tamam o zaman yazın kara listeye. ama ilk hatalarında hakkınızı servisin hiç bir yetkilisinden aramayıpta buraya gelip şu servis çok kötü kimse gitmesin diye yazmak bence doğru değil.
bunları yazan ben , servis antipatisine sahip ve her bakımın sanayide daha iyiye ve daha ucuza yaptıralabilecegini iddia eden biriyim. servis taraftarı sanmayın , çok yakındada garantimi bile patlatacağım zaten :D
aslında nsl deger kaybedıyolar anlamıyolar eskı zıhnıyetle nereye kdr ya
Asil marifet, sistemin normal isleyisi kapsaminda musteriyi memnun etmektir.
Musteriye sinir harbi yasatip, gel git yaptirarak zaman kaybettirdikten sonra, genel merkeze sikayet edilecek olan servis o musteriyle ilgilense ne olur ilgilenmese ne olur.... Musteride 1 defa olumsuz bir yargi olusturunca, bunu temizlemek kolay degildir. :ssss:
15 yila yaklasan meslek hayatimin tamami tamir-bakim atölyelerinde gecti. arizacilik bakimcilik isi zordur. bilgi ister , tecrübe ister , emek ister , ustalik ister bazende sans ister :)
dostum normal isleyis ile zor . hangi markaya gidersen git servislerde eleman kalitesi yerlerde geziyor. çok düsük maasla calisan genc tecrübesiz cocuklar araclarin bakimini yapiyor , bir iki tane ustada baslarinda duruyor yada gelen millete dert anlatiyor. elemanlari 3-5 tane kursa gönderipte duvarlara asilan dizi dizi egitim sertifikasi ile bu isler yürümüyor. servise gittiginize isi bilen bir iki ustaya probleminizi yaptirabilirseniz ne ala . su anda memleketin bazi bölgelerinde ciddi anlamda yetişmiş eleman sıkıntısı var . ha deyince iş yapabilecek adami bulamiyorsunuz .
isin diger bir tarafi bayiler arac satisindan cok para kazanmiyor , esas kazanc kapisi servis. kendi aracimi alirken aldigim rakama göre bayiye kalan komik kismi biliyorum. ama 2 kez bakima gitsem o satistaki kardan fazlasini benden kazaniyor .
arkadaşlar söylediklerinize aynen katılıyorum ama siz gene şanşlısınız garantiniz bitmedi bende fıat araba kullanıyorum garantim bitti servise tamir ve bakım için gittiğimde arabaya ellerini bile sürmüyorlar sen soru sormadan daha lafı azınıza tıkıyorlar bunu yapan tabiki SAMTAŞ diger servislere gitmedim onlar nasıl bilemem tabi arabamı değiştirirsem birdaha fıat marka arabaya binmem heralde
Arkadaşlar Bu Konu Ile Ilgili Bilip Bilmeden Yorum Yapiyorsunuz.konunun Asli şu. Onur Kardeşimiz Bir Gün Servis Içerisinde Bakima Gelen Bir Grande Punto'ya Sahibinden Habersiz Bir şekilde Aracin Içine Binerek ( Servis Içine Müşterinin Girmesi Yasaktir Ve Bu Her Serviste Geçerlidir!!!) Sitemizin Kartvizitini Koymuş. Aracin Sahibi Müşteride Karti Kimin Koyduğunu Sormuş Ve Servis Dişindan Birinin Koyduğunu Duyunca Tepki Göstermiş.çünkü Araçta Müşterinin özel Eşyalari Varmiş.
Ilk Olarak Kendinizi Bu Müşterinin Yerine Koyun. Aracinizi Servise Götürüyorsunuz. Güvenerek Servis Yetkilisine Emanet Ediyorsunuz Ve Tanimadiğiniz Biri Araciniza Biniyor.hoşunuza Gider Mi???
O Yüzden Onur Kardeşim Sen Burda Haksizsin. Ve Bu Konu Ile Ilgili Samtaş'i Karalayan Yazilar Yazan Arkadaşlari Kiniyorum...
Bende Bu Sitenin Bir üyesi Ve Bu Servisin Bir Personeliyim. Benim De Elimde Kartvizitler Var.ama Ben Kartvizitleri Direk Müşteriye Veriyorum.müşteriden Habersiz Aracin Içine Birakmiyorum...
Birdaha Bu Konu Ile Ilgili Karalama Yazilmaz Umarim Herkes Haddini Bilsin!!! Servisle Ilgili Sikintilar Olabilir,işçilerden Ya Da Ustalardan Memnuniyetsizlik Olabilir Ama Bunu Gelin Adabiyla Anlatin Bizde çözüm Getirelim. Ama Siz Bir Işyerinin Bir Markanin Kuralini çiğneyip üstüne De O Firmayi Karaliyorsaniz Bu Yaptiğiniz Ayip Olur...
bu fiat servislerinde bizi bir dövmedikleri kaldı...
arkdasım bende bu senin düşüncen bende sakaryalıyım 2008 in 6 ayında aldım arabayı samtaşa götürüyorum servise bir kereligine bile olsun beni tersleyip yada dik baslılık göstererek bir durum söz konusu olmadı seninkisi bana kalsa etkiye tepki olmus bende aynalarımı üst kapaklarını boyattım ön tamponda boya atıklıgı vardı onu boyattım gerekli bakımlarını yaptırıyorum gişite sıranı beklesen araç kabul arkdaslarımız kartı açıyor bakım ise bakımda iztediklerinizi soruyor özel bir ricada bulunulacaksa araçların detaylı bilgi sahibi teknik uzman geliyor ve gerekirse beraber test sürüşüne cıkıyor daha sonra arç içeri alındıgında bekleme solonunda cayımda geliyor tv karsısında dergilerle zaman geciriyorum aracımın işi bittiginde cagrılıyorum yapılan işlemler söyleniyor fatura dökümanımı ödüyorum ve cook memnun ayrılıyorum buda benim görüşüm ama tabikide dedigim gibi etkiye tepki