Bu gün başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle aracımda birkaç gündür pedallarla direksiyon arasında biryerden gacur gucur ses geliyordu.Öğlen Servisi arayıp eğer çok beklemiceksem aracı getireceğimi söyledim.Onlarda 1 1,5 saat beklersiniz dediler.aracı servise bıraktım.Aracın 5 dk lık bir işi olduğunu sesin kalerifer borularının birbirie sürtmesinden kaynakladığını ustanın işi olduğunu ve 2 saat sonra bakacağını söylediler.bende aracı bırakıp satış bölümüne geçtim. 2 saat sonra gittiğimde daha araca dokunulmamıştı.Bu arada Servis müdürü aracı neden onlardan değilde samsundan aldığımı sordu.bende aralarında 1000 tl gibi bir rakam oynadığı için samsunu tercih ettiğimi söyledim. bunun üstüne bide kendince espirili bir dille samsundan aldığım için beklemem gerektiğini söyledi.daha çok bekliceğimi anlamıştım tabi ve ben 4,5 saat bekledim.
sonunda hiçbişey demeden arabamı alıp çıktım tabi tamir yapılmadan.yoldada hemen fiat müşteri hizmetlerini aradım müdürü şikayet ettim.haber bekliyorum.çevremdeki bi çok kişi ordu tunalar servisten memnun değildi.artık bende memnun değilim
iyi yapmışsın.bir sürü bayi var hangisi avantajlıysa ondan satın alırsın ama aracı başka bayiden aldığın için yaptıkları işe bak 24 saat içinde dönerler sana yok şöyleydi yok böyleydi diye,,
aslında daha servisten çıkmadan arayacaktın müşteri hizmetlerini. müdürün yanında konuşacaktın. müdür bana böyle böyle diyor diye. o zaman müdür renkten renge girecekti senin karşında
peki ordu da başka servis var mı?
Normaldir olur böyle şeyler. O servisin sahibi bile Fiat' tan illallah etmiştir.
O yüzden normal karşılıyorum.
Bende aracımı Ankara Kartaş tan alıyordum fakat İstanbul Arma oto tanıdık çıkınca güzel bir indirimle oradan satın aldım ama araç teslimini yine kartaştan yaptılar. Aracı almaya gittiğimde banada sordular neden burdan almadınız? diye bende indirim yaptılar dedim indirimi sorunca meblayı söyledim, onu bizde yapardık dedi bende ilk olarak size geldim yapsaydınız sizden alsaydım diyince pek bi bozuldu arabayıda aldım cıktım gittim. Dahada Kartaşa uğramadım. Ali Uğurlu ve Kartaş Kara listemde.. Kartaş özellikle maltepe servisi sahtekarın önde gideni bi kornaya 82 lira istedi eğer istersem 56 liraya şahin kornasıda takabilirmiş üstelik evo ların kronik sıkıntısı olmasına rağmen..
ah bu fiat yetkili servisler...eğitimleri eksik veriyorlar yada böyle adamlara siz fiatın sahibisiniz diyorlar heralde...Allah bizi servise düşürmesin...
aynı problem bende yaşadım aracı başka yerden aldım diye buradaki bayi pek ilgilenmiyor bende başka bir bayiye götürüyorum sürekli aracımı
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)
ne yazıkki Ordu Tunalar ilgisiz ve tecrübesiz bir servis. bende 2 kere uğradım ilkinde kapılar kanamıyordu WD40 sıktı ve tamam ileride alışır dedi ve gönderdi. son uğramamda ise (daha uğramam o servise) radyatör fanı bir keresinde bayağı gürültülü çalışmıştı ve bende ertesi gün İstanbula dönecektim kontrol etmeleri için uğradım. aracı verdim servis giriş formu bile vermediler sonra baktım usta arabanın içine oturmuş gaz verip duruyor, ne yapıyorsun dedim harareti yükseltip fanı çalıştıracakmış ve kontrol edecekmiş dedim bu araç dizel bağırtıp durma. sonra aracı teslim alıp çıktım.
bi
Ankara Kartaşı verdikleri kaliteli servis hizmeti nedeniyle severim. Ancak aracımı alırken size çok büyük indirim yaptık deyip Türkiye çapında en pahalı evolardan birini bana kakaladıklarını da belirteyim. Sıfır araç kartaştan alınıyorsa 2 değil 5 kez düşünülmeli. Kesinlikle diğer yerlerden fiyat alınmalı. Serviste Kartaş iyidir ama pazarlama güvenilmezdir.
Bu arada müşteri memnuniyeti önemlidir. Ankara da doğup büyüsemde memletim Ordu ve kesinlikle Orduya gittiğimde problemle karşılaşırsam çok zorunlu olmadıkça Ordu Tunalar servisine gitmem.
Konu SKELETER tarafından (21/04/2011 Saat 23:42 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ekleme
bu servis sıkıntısı neymiş ya fıat da....bu 4. ama ilk fiat marka aracım...ben hep fıat servıslerının yaygın ucuz vs vs olmasını bilirdim....böyle sıkıntıları duymamıstım....kalitesiz servis kalitesiz anlayış var gibi...
Ailemle geçen yıl eylül ayında herhalde Kartaş Maltepedeki bayiye gittik, kendilerine bizim Konya yolundaki diğer bayinizin gönderdiğini , falanca arabaya bakmak istediğimizi söledik, yanlarında müşteri olmasına rağmen ve iki kişi olmalarına rağmen tutup birisi bizimle ilgilenmedi, elinde telsiz tel vardı , bastı biriyle konuştu , sonra babamda sinirlendi bırak gidelim dedi adam giderken sizin ne vardı ilgileneyim diyor BEN MÜŞTERİYİM KARDEŞİM BENİ GÖRDÜĞÜNDE HİZAYA GEÇİCEN geçmezsen gitgide azalır müşteri sayın...
Herkes burda isim vermiş ben şu an aracımı satın alacağım yerden o kadar memnunum ki bir dediğimi iki etmiyorlar, bugün rica ettim proforma faturasını şak diye mailime gönderdiler bravo ME... a TEŞEKKÜRLERİMLE...
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri