124 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Bir fiat rezaleti daha!!!

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #14
    volkan volkan
    ZV 007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/03/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    579
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 118

    Standart

    Alıntı ozay06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yüksek sesle müzik dinlenildiği için hoparlör garanti dışı kalır mı hiç? O hoparlör ve o teyp fabrikada takıldı ise bunların birbirine uyumlu olması gerekir Madem yüksek seste dinleyince patlıyor o zaman limit koyarsın hoparlörde patlamaz O kadar insan aracına ekstra ses sistemi taktırıyor ve caddelerde bangır bangır dinliyor hangisinin hopaörlörü patlıyor Hiçbirinin Neden Çünkü sistem ona göre döşenmiş Sen fabrikada teyp ile hoparlörü uygun takmazsan yüksek seste dinleyince patlar Ayrıca ses düğmesinin neden yüksek kademesi var? Sadece rakamlar yükselsin diye mi? Madem üretici bu seviyede bir teyp üretti o zaman hoparlörde ona uygun olacak
    Asıl bu konunun can alıcı noktası fiat ın müşteri memnuniyeti kapsamında 20-30 tl lik hoparlörü değiştirmeme ısrarıdır Sonuçta o hoparlör 500 tl 1000 tl değil Onca konuşma yerine hoparlör değişse telefon masrafı yerine müşteriyide menun edecekti
    Ayrıca buradaki kraldan daha kralcıların başına bu şekilde bir servis rezaleti gelmesini canı gönülden diliyorum Dikkat ediyorum hep belli kılkuyruk tipler böyle yazışıyor Bazılarına gereken cevaplar verilmiş olsa bile anlamıyorlar
    +1000000 işte tam cevabı bu

    Alıntı AYM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum fiat'a maliyeti 10 tl bile olmayan kolonu garantiye sokup değiştirse ne olacak zaten uzatılmış garanti için 400-500 tl haybeden para alıyorlar fabrikamı batar yani müşterinin gönlünü yapmış olurlar size benzer bir durumda vatan bilgisayarın nasıl davrandığını anlatayım vatan bilgisayardan creative 2+1 ses sistemi aldık kolonlardan birini masanın üzerinden düşürdük ve kağıt gibi olan kısmı yırtıldı vatan bilgisayarın teknik servis kısmına götürdük garantiye girmeyceğini (sonuçta biz düşürdük haklılar bunu zaten biliyorduk) tamir sonucu ücret çıkabiliceğini söylediler kabul ettik söylediklerini formada yazıp ürünü teslim aldılar bir hafta sonra cep telefonuna ürün hazır diye msj geldi gidip aldık yenisiyle değiştirmişler ücretini ödemeye razıydık ama 5 krş para istemediler bu davranışıyla vatan bilgisayar benim gönlümde taht kurdu müşteri memnuniyeti bu şekilde olur 3 krşluk kolon için bin dereden su getiren fiata yazıklar olsun.
    +1000000 kesinlikle katılıyorum.


    Alıntı uzuncocuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tum arkadaslarımın kavrayamadıgı bırseyvar... fıat bızden uzatılmıs garantı ıcın 500 tl alıyor( hondada garantı 6 yıl sanırsam onlarda hoparlorlerı dısarıya yaptırıyorlar) fıat 500 tl parayı ne ıcın alıyor garantı uzatmak ıcın. yanı bır vaat yok garantını uzattım dıyor ama uzatmadıgını ıspat ıcın de bır sartname ımzalatıyor lpg garantıyı bozuyor ama aynı marka lpg yı kendısı takınca garantı bozulmuyor mesela yılda satılan aracların yarısı uzatımıs garantı yapılsa bır dusunun ne kadar atı para saglıyor ... koskoca bır aldatmacadır artı garantı olayı... yıyorsa 6 yıl verırsın kesersın mılletın sesını.. maksat bayıde cebınden koparabıldıgını koparmak musterı memnunıyetı dıye bırseyde yok ayrıca fıatta ... sen alttan alırsan kankı olmaya calısırsan, kıbar olursan ancak oyle memnun edebılıyorsun bayıyı... yanı bayı memnunıyetı var musterı degıl. bayı memnunsa senden her ısın olur ama bayıye gıdıp ıkı kere tartısırsan ............. sansın sıfır... tum sartlar onlardan yana... aracımı sıfır aldıgım gun baslamıstım bayımı memnun etmeye... tatlı aldım gıttım, haftada bırde ugrarım... onlar benı hıc aramaz ben haftada bır ararım, araba arayanı, canı araba gormek ısteyenı , elınden tutar gotururum bayıye... yanı bayımı memnun ederım.. yalakalıgın danıskasını yapmazsam hoparlor ne demek, sanzımanı kucagıma alıp cıkarım servısten. servıs nedır arkadas? ucuz paralara ustaların calıstırıldıgı, markalar arası transferlerın bol bol oldugu, ne kadar satarsak kar dıye yasamını surduren, her turlu olayıda ehlıyetı olmayan bır bayana yonlendıren kasko keserek yedek parca ve ıscılıkte 1 e 10 katıp herturlu kazıgı atan yer degılmı? ewet aynen oyle bence. profesyonellıkle hıc alakası olmayan dıksıyonu ve guzel konusmayı musterı kandırmak ıcın kullanan, kankısıne 3 asagı aracı veren, canı ısteyınce garantıye olmıcak arızayı sokan canı ısteyınce kıl gıttıgı musterıye her turlu yokusu yapan servıs degılmı? hoparlorunu al arkadas dısardan burdada en haklı oldugun konuda bıle saksakcılardan fırca yıyıp durma.... yoksa cok ugrasırsın daha. yada ben bu kadar yalakalık yaptıgı ve daha yalakalıgın gerı donusu olarak daha hıc kapılarını calmadıgım servısımden senın hoparlorunu alayım yollayayım sana? olur mu? bal gıbı olur... sımdı ne dıcek acaba servıscı arkadaslar olmaz dımı? hoparlorunu sok gonder bana takayım 2011 arabama. bozuldu dıyeyım bakalım ne olcak? ole. ************ cok sınırlendım.......
    Ama ben yinede vazgeçmiycem!aynen senin son kullandığın cümle gibi bugun tüm gün beklemedim müşteri hizmetlerinden arayan olmadı yarında aramazlarsa internet üzerinden tekrar şikayette bulunucam sonra tekrar tekrar çok inatçı hırslı bi yapım vardır bıkana kadar yapıcam bunu.Üç kuruşluk şey altı üstü ya değer miyani müşterini kaybetmene.işyerinde bir arkadaş linea alcaktıu inan vazgeçirmeye çalışıyorum.Neden çalışmayayım ya.Müşteriyle konuşma cevap verme uslupundan bile uzAk bi firmaya az bile.italya yada yazıcam türkiye tofaşada.Yerel basınada hürriyete milliyetete.Belki hiç bişey olmaz ama en azından safımız belli olur.ayıptır yaa

    Alıntı Serbay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoparlörler perçinli abi yanlız şöyle bi yol izleyebilirsiniz arabayı ilk aldığımda benim sağ ön davlumbazın civatalarını takmamışlar haliyle davlumbaz ilk sarsıntıda lastik üzerine düşüp eriyor sonrasında 2 aylık münakaşalarımda aracıma yeni davlumbaz takılıyor herşeyden önce tüketici haklarıyla tehtid edin sonrasında kulanıcı kılavuzunda böyle bi klozun olmadığını ve madem böyle dandik kolonunuz var neden teyp ile en yüksek sesi sınırlandırmıyosunuz deyin bence en güzel yol böyle izlenir.
    Bi ara sinirlenip ne yapmam gerekiyo hanfendi şikayet edeyim yada 4 tane a4 kagıdına garantılı aracımın patlak kolonunu fiat garantiden değiştirmiyor deyıp uc kurusluk kolonla tofasın onune aracı mı park edeyim dedimm cok sınırlendım konustugum hıc bıseye yetkili olmayan bayanla verilen cevabı aynen aktarıyorum;Böyle tehditlerle hiçbiyere varamassınız beyfendi!Peki varamam belki ama üç kuruşluk şey için bende sizle elimden geldiği kadar uğraşırım hanfendi.sesini cok actık dıye kolon mu patlar ya bu nasıl iş?motor arızlansa hızlı kullandınız mı dıceksınız???

    Alıntı askin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valiliklerde yada ilçelerde kaymakamlıklarda da var mutlaka devamını getirin.

    yazdıklarınızı okudukça ben sinir oldum
    bide bu cevabı veren müşteri hizmetlerinden mi yoksa servisten mi acaba
    Müşteri hizmetlerinden.kaymakamlık yoluyla tabıkı takip edicem artık acelem yok.aracım zate 2013 e kadar garantili.Ses sistemiyle ilgili herhangi bir kloz yok dediğimde her parça için ayrı ayrı olmaz diyor kendileri.peki hanfendi uzun süre yüksek sesle dinlerseniz patlar diyorsunuz ama neye göre kriter nedir diyorum yetkili servisteki arkadaşların eğitimi var anlar diyorPeki hanfendi fiat araçlarında yüksek sesle müzik dinlendiğinde ses sistemin de arıza çıkar mesela kolon patlar bunu demek istiyorsunuz diyorum bu konuda cevap vermeye yetkili değilim diyor peki hanfendi konuyA vakıf biri yok mu diyorum şirket cevabı bu ben yetkilim diyor peki hanfendi siz bir üstünüze konuyu tassıyın telefonu baglayın diyorum bu konuda yetkili değilim diyorkardeşim yetkilimisin değilmisin bir karar ver yaakaradeniz fıkrası gibii
    Konu GP COSKUN tarafından (17/02/2011 Saat 02:09 ) değiştirilmiştir.

Benzer Konular

  1. İzmir fiat merkez servise bir kez daha teşekkürler...
    sagopa35 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 27/10/2011, 01:04
  2. Fiat Araç teslimi ve Müşteri hizmetleri rezaleti...!!
    methko tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 28/05/2011, 15:58
  3. Ağaçlı Fiat bir daha adımımı atmam
    hayriyilmaz2 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 28/11/2010, 11:45
  4. Neden GP ya da daha doğru anlatımla neden Fiat?
    jakabo_ank tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 16/05/2010, 22:35
  5. Fiat kasko bir daha yaptırmam
    acy tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 25/01/2009, 12:06

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bir fiat rezaleti daha!!! Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com