11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: Bravo Merkez Servis'e....

Threaded View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Uğur Önsel TÜRK
    esteban - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/01/2011
    Yaş
    47
    Mesajlar
    2
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Titanyum Gri
    Plaka
    35 AF 0155
    Edilen teşekkür: 1

    Standart Bravo Merkez Servis'e....

    Şahsım üzerine kayıtlı 35 AF 0155 plakalı 2007 model Fiat Punto marka aracımı rutin kontrol üzerine götürdüğüm Merkez Servis-Bornova’da aracın vites kutusuna ilişkin bir problem olduğu ve vites kutusunun değişmesi gerektiği söylendi. Daha önce garantisi şahsımca uzatılmış olan aracın vites kutusu servis yetkililerince değiştirildi. Değişim işleminden sonra araç eşim tarafından servisten çalışır halde teslim alındı. Yaklaşık 3 kilometre sonra araç “check transmission” arıza kodu ile uygunsuz şekilde yol ortasında kaldı. Bunun üzerine eşim tarafından şahsıma haber verildi. İlgili servisi aradığımda servis yetkilileri görevlileri olay yerine yönlendirdiklerini söylediler. Ben de daha yeni tamir edilmiş bir aracın neden hemen arıza yaptığını servis yetkililerine sordum. Servis yetkilileri zaten yaklaşık 3000 TL tutarındaki parçanın garanti kapsamında değiştirildiğini herhangi bir ücret ödemediğimi bu bağlamda “fazla mızmızlanmamam gerektiğini” “müşterinin her zaman haklı olduğunu ama benim haddimi aşıp olayları saptırdığımı” ifade ettiler. (Servis müdürü Akın Bey). Aynı servis teknikerlerinden bir yetkili yaklaşık 3 ay önce de işitme engelli olduğumu ifade ettiğimde “Sen nasıl o zaman hasta muayene ediyorsun” ifadesini kullanmış ve aracımda oluşan hasarı kaskoya ödetmeye çalıştığımı ifade etmişti. (Muhlis Ülkü). Bunun üzerine servis yetkileri ve Fiat genel merkez bu davranış nedeni ile şahsımdan özür dilemişti.
    Son olaydan sonra her iki olayın servis tarafından ilişkilendirildiğini düşündüğüm için (servisten 5 dakika önce alınan ve yaklaşık 25 km yol yapılarak denendiği ifade edilen aracın teslim alındıktan sonra 3 km sonra yolda kalması nedeni ile kasıt ihtimalini ekarte edemediğim için) ilgili servisin ısrarlarına rağmen aracımı bir başka sorumlu Fiat servisine (Birmot-İzmir) çektirdim.
    Fiat Birmot aracım ile yakınen ilgilendi ve mağduriyetimi giderdi. Aracım Birmot'ta iken şahsıma kiralık araç tahsis ettiler. (Hande Hanım'a teşekkürler....)
    Netice itibari ile insan hayatının emanet edildiği ulaşım araçlarından sorumlu bir kurumun(Merkez Servis) şahsımı “beleşçilik”, “yalancılık” ve “haddini bilmezlik” ile suçlaması şahsi itibarımı zedelemiştir.
    Bu bağlamda benzer mağduriyete maruz kalmamaları için sayın Fiat kullanıcılarını Merkez Servis açısından daha dikkatli davranmalarını tavsiye ederim...

    Uğur Önsel Türk

  2. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Benzer Konular

  1. Ero servis'e bir tşk.de benden :)
    Ziyaretci040 tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 07/06/2012, 23:15
  2. ERO Servis'e Teşekkürler
    dedekind tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 03/05/2012, 11:09
  3. Ero Servis'e teşekkürler :)
    effect1903 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 15/01/2012, 19:06
  4. Merkez Servis'e teşekkürler...
    JASMINE tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 24/10/2011, 01:44
  5. Kavaklıdere Servis'e Teşekkürler
    Stalker tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 23/09/2011, 10:44

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Bravo Merkez Servis'e.... Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com